minibiff Postad 23 Juni , 2013 Rapport Postad 23 Juni , 2013 Haha, påbörjar mitt första seriösa jobb imorgon sen studenten som togs 2006 och har helt seriöst även detta som i stort sätt enda mål med sommaren. Jag är livrädd för att behöva gå upp 06.30 varje veckodag i 6 veckor. Hade tänkt att de skulle ringa in mig lite då och då så man kunde få ett par timmar i veckan kanske, men 7-16 dagligen i 6 veckor? Jag kommer dö.. Grattis till jobbet!! Jobbar 243h i juli Räknar jag till OB timmar landar jag på runt 280-290h haha... Tog ingen semester i sommar då ja inte trodde att jag skulle få jobba så mycket! Så sa en person upp sig så har fått hans tider hahahaha och mina tider och sedan mitt i semestern så har andras tider med!! Citera
kayle Postad 24 Juni , 2013 Rapport Postad 24 Juni , 2013 Kan väl se om det ger lite motivation, mål för sommaren: [] klara min jävla rest-optiktenta [] över 75 kg (dock inte högre bf) [] gymma/"röra på mig" minst 3x/vecka (utöver festival, undantag gör la inget) [] sluta äta smågodis/försöka följa tokboks-råd [] 30k händer [] regga nl200 @svs 200bb (inb4 busto på nl50) [] inte köpa in på nl200 med 100bb [] besöka CC Citera
Recommended Posts