Gå till innehåll

PokerStars Mobil


PokerStars_Karl

Recommended Posts

  • Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej,

 

Ja, det skall vara tillgängligt på Google Play och i Norge men .com versionen. Men vi kollar upp och har den inte kommit upp där än så kommer den inom kort.

 

Har någon liknande problem får ni gärna felrapportera eller hör av er så kollar vi upp.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

PokerStars EU Mobil finns nu i en app store nära dig (ios & andriod).

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Precis kört en provrunda på min ipad, funkar utmärkt! Mycket nöjd! :) fick det dock inte till att funka på min androidlur. Fick felmedelande om att det inte inte funkar i det land där jag befinner mig, vilket är märkligt då jag befinner mig i Sverige :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis kört en provrunda på min ipad, funkar utmärkt! Mycket nöjd! :) fick det dock inte till att funka på min androidlur. Fick felmedelande om att det inte inte funkar i det land där jag befinner mig, vilket är märkligt då jag befinner mig i Sverige :)

 

Du måste ha ett .eu-konto på PS för att det ska fungera när du lastar ner .eu-klienten. Dvs, hade du ett .com-konto som du inte uppgraderat till .eu så fungerar det inte.

 

En möjlig orsak iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste ha ett .eu-konto på PS för att det ska fungera när du lastar ner .eu-klienten. Dvs, hade du ett .com-konto som du inte uppgraderat till .eu så fungerar det inte.

 

En möjlig orsak iaf.

 

Jag hade lyckats tanka hem en .com variant först. Fick rätt på det sen. Men tack ändå :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Precis, det är alltså viktigt att man får hem rätt variant för det konto man har. För alla baserade i Sverige är det alltså EU versionen som gäller.

 

Precis #2 - Vi är medvetna om problemet med google play men som någon pekade på här så kan man ta hem den via länken som postades ovan:

 

 

Zoom - skall framföra det. Vi får se längre fram, det är inte otänkbart.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

bigbert - du har troligen laddat ner .com versionen av klienten. Klienten som du kan använda med .eu konto har en EU-flagga på sig.

 

Android mobil:

 

http://updatead.pokerstars.eu/PokerStarsInstallEU.apk?source=11371671

 

Om man går in på denna länk i sin android device så kan man ladda ner .eu klienten.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

bigbert - du har troligen laddat ner .com versionen av klienten. Klienten som du kan använda med .eu konto har en EU-flagga på sig.

 

Android mobil:

 

http://updatead.pokerstars.eu/PokerStarsInstallEU.apk

 

Om man går in på denna län i sin android device så kan man ladda ner .eu klienten.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Tack, det fungerade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade lyckats tanka hem en .com variant först. Fick rätt på det sen. Men tack ändå :)

 

Hej,

 

bigbert - du har troligen laddat ner .com versionen av klienten. Klienten som du kan använda med .eu konto har en EU-flagga på sig.

 

Android mobil:

 

http://updatead.pokerstars.eu/PokerStarsInstallEU.apk

 

Om man går in på denna län i sin android device så kan man ladda ner .eu klienten.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Har upgraderat och kör på .eu enligt länken ovan men får likväl felmeddelande om att det inte går att spela från landet jag befinner mig i :-( . Hur göra?

 

Testat i Macau och Filippinerna med samma resultat. Laptop-klienten funkar dock felfritt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Man kan tyvärr inte ansluta till en klient utanför licensområdet. Till .eu klienten kan man bara ansluta om man befinner sig i något av de länder som är .eu länder. Det gäller fö alla de olika klienterna som finns tillgängliga.

 

Om du befinner dig på tillfällig vistelse i Macau kan du mao tyvärr inte spela på mobilklienten.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Man kan tyvärr inte ansluta till en klient utanför licensområdet. Till .eu klienten kan man bara ansluta om man befinner sig i något av de länder som är .eu länder. Det gäller fö alla de olika klienterna som finns tillgängliga.

 

Om du befinner dig på tillfällig vistelse i Macau kan du mao tyvärr inte spela på mobilklienten.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Har ni planer på att göra den mobila klienten lite mera mobil i framtiden, dvs användbar för mobila utlandsresenärer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...