MJ Postad 30 September , 2012 Rapport Share Postad 30 September , 2012 mäklaren sa att banken kan det... Lol @ både mäklare och bankpersonal. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 30 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2012 Lol @ både mäklare och bankpersonal. Ja, ska nog ringa skatteverket känns säkrast! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 2 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 Gutt, efter fredag är jag skånebo igen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SPÄDBARN1 Postad 3 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2012 Gutt, efter fredag är jag skånebo igen! Vilken stad? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 3 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2012 Vilken stad? Den bästa! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2012 Den bästa! Ojsan! Välkommen till Helsingborg då, Wahlen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 3 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2012 Ojsan! Välkommen till Helsingborg då, Wahlen. haha, say what? Är du full eller? Såklart är det Ystad Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 3 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2012 Ibland är det svårt Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $4(BB) Boss SB ($154) Hero ($400) UTG ($1,100) CO ($815) BTN ($1,157) Dealt to Hero A:club: A:diamond: UTG raises to $14, fold, BTN calls $14, fold, Hero raises to $58, UTG calls $44, fold FLOP ($132) T:spade: 7:heart: 4:heart: Hero bets $99, UTG calls $99 TURN ($330) T:spade: 7:heart: 4:heart: J:diamond: Hero bets $243 (AI), UTG calls $243 RIVER ($816) T:spade: 7:heart: 4:heart: J:diamond: K:spade: Hero shows A:club: A:diamond: Hero wins $801 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 4 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2012 Ge mig tips på musik. Gärna era spotifylänkar, mycket house/dubstep/hihpop osvosv. Allt som är bra! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2012 I hiphopväg är Vinnie Paz min nya favoriiit. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 4 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2012 Whoever built the pyramids had the knowledge of electrical power Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2012 Whoever built the pyramids had the knowledge of electrical power Han har några sköna textrader fo shizzle Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 4 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2012 give me more ffs! De var nice meta! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JedenTag Postad 4 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2012 I hiphopväg är Vinnie Paz min nya favoriiit. Bra! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 4 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2012 extremgillar också vinnie! kan jag även göra reklam för en skööön spotifylista som har hög thuugfaktor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 4 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2012 - min lista med det bästa och senaste från housen - enjoy! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2012 Finns bara EN rappare som har rätten att RIPa 2pac... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 7 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2012 Bor hemma i ystad igen nu. Bor sjukt mysigt i ett litet hus i centrala ystad. Inte fixat nät än så spelar från mobilen men borde få bredbandet imorrn. BBB 12mb borde fungera rätt bra Tror jag ska få in bra med pokertid här och spela bra för här är det lugnt och skönt. Dock har jag mycket att ta igen med vänner och familj så kommer ändå gå mest tid åt att göra roliga saker, festa osv. Lirar 2/4 nu enbart så får hoppas bra att jag springer bra snart! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 7 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2012 Denna är så jävla skön Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 8 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2012 skit också, nästa måndag fixar dom bredbandet här, BBB skulle koppla in sig eller något skit, menmen. Blir inte mycket grind från 3G. Skönt att man har 1000 saker att göra så man slipper bry sig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 9 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2012 Kanske ska börja plugga byggnadsingenjör nästa år. Men 2 år att plugga känns segt, men sen kan jag bli väldigt mycket så det är ju garanterat lönt. Segt att leva på csn när man levt på lön nu i flera år bara Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 10 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2012 Kanske ska börja plugga byggnadsingenjör nästa år. Men 2 år att plugga känns segt, men sen kan jag bli väldigt mycket så det är ju garanterat lönt. Segt att leva på csn när man levt på lön nu i flera år bara Vad är det för ingenjörsutb. på två år? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 10 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2012 Vad är det för ingenjörsutb. på två år? Utan att ha en aning om hur det ligger till med byggingenjör pratade jag med en kille som läste till elingenjör(eller vad det nu heter) som 2 årig ky utbildning i Hässleholm efter att ha utbildat sig till elektriker på gymnasiet. Men en byggare borde till skillnad mot en elektriker sakna matten som krävs för att bli ingenjör, så denna måste kanske kompletteras? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 10 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2012 Utan att ha en aning om hur det ligger till med byggingenjör pratade jag med en kille som läste till elingenjör(eller vad det nu heter) som 2 årig ky utbildning i Hässleholm efter att ha utbildat sig till elektriker på gymnasiet. Men en byggare borde till skillnad mot en elektriker sakna matten som krävs för att bli ingenjör, så denna måste kanske kompletteras? Ja jag tror inte riktigt att det finns något sätt att kunna titulera sig byggingenjör på två år. Förutsatt att man inte läser 180hp på två år. Men jag förstod det inte som på wahlens inlägg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 10 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2012 Det är KY och du måste i princip ha erfarenhet inom byggbranschen.. http://www.kyutbildningar.se/Byggnadsingenjoer_KY_10938.htm Inte säkert den kommer gå nästa år, får reda på det i januari så vi får väl se. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts