Gå till innehåll

Återkomsten


rakebackhero

Recommended Posts

Jag klarar inte av lockdowns längre. Blir mest så att jag inte spelar på ett par veckor efteråt och då spelar ju inte volymen från en lockdown någon roll längre om man slår ut det över perioden. Sedan spelar jag som en jävla mongolid också under en lockdown. Kvalitet före kvantitet imo!

 

 

 

Ja, tyvärr. Mitt svar till allt är pauser. Tar längre tid att gula så ;)

 

Ja jag håller fan med dig, blir ingen lockdown :D

 

Tror dessa röda sessioner började dyka upp tätare sedan jag kopplade i andra skärmen :S För mycket FB/youtube?!?!? När jag hade en skärm fick jag bara plats med pokerborden, kanske var en bra sak!

 

CL final ikväll, tror stenhårt på Bayern, kanske blir en bet trots ganska lågt odds!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 504
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hehe, hade samma problem när jag precis köpt min andra skärm. lätt man drog igång massa annat skit på den andra skärmen istället för bara ha klienterna där så nu stänger jag av skärm nr 2 innan jag drar igång ett pass :-)

 

Ja det ska jag fan testa ;D Var riktigt bra fokus när den inte var ikopplad faktiskt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol tänkte försöka ta mig till gymmet vid 09tiden imorgon, känns rätt omöjligt nu. Bah

 

Lyckades somna "tidigt" igår (24tiden) och ställde klockan på 09.00 för att ta mig till gymmet. Dock är kroppen helt inställd på att inte gå upp innan 11:00 så det vart inte så mycket av med det. Även intressant fenomen att man prioriterar som en jävla missbrukare när man är nyvaken. "Äh jag kan sova 1h till" "Äh snoozar lite"

 

..Sen när man "vaknar" på riktigt "Men vafaaaan tänkte jag med?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yo, nyvaken! Försökte sova vanliga svenssontimmar 10:00-07:00. Resultatet blev att jag vaknade nu.

 

Dagens utmaning blir att ta sig in till gymmet vid 06tiden. Ger även mig själv pokerledigt idag då hade min största backdag hittils på SvS. Back 4.5k typ ! Har ju backat 10 gånger detta på dollarsajterna men då hade man mer rulle osv. Så var inte så glad igår :D

 

Hoppas det är tomt på gymmet så man kan skrika ut sin aggression över killen som limpraisar i 5vägspott preflop och flopp kommer A:h: J:c: 2:s:! Jag har J:h:J:d:, kan obv inte vika! Resten är historia

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Folk som står och vrålar och kastar vikter när det är fullt gym(de fleta kör ju inte ens speciellt tungt) är ju nästan lika pinsamt som när folk står och bryter/speglar sig. Toppen är ju när de ska slita av sig tröjan..

 

Tycker lite vrål när man tar i sitt yttersta måste få vara ok, det är faktiskt inte alltid man kan hålla inne det heller. Vissa överdriver såklart och skriker bara för att dem tror det är coolt. Kasta vikter är däremot inte ok. Och man vill dö när två taniga fjortisar står och jämför sina magrutor i spegeln eller flexar sin arm och säger "kolla min biceps" till sin polare (ja, jag har sett det hända).

 

Enda gången det är ok att ta av sig tröjan helt är när Ronnie Coleman gör det och flexar för kameran ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behöver väl inte vara tomt på gymmet för att man ska kunna skrika ut sin aggression?! ;)

 

Haha skillnad på att skrika och skrika :D Är det tomt kan man ju passa på att skrika lite extra för den där enoutarn igår! Är det mycket folk kan man ju skrika, men inte mer än nödvändigt :D

 

Var iaf in till gymmet idag vid 11, så godkänt där! Målet imorgon blir att ta sig upp ur sängen, lär ha hyfsad träningsverk! Blev ju ingen mjukstart :D Men skönt som fan var det, hoppas man orkar fortsätta!

 

Är det uteslutet att grinda CG på stars? Torskar man för mycket rake? Lär inte vara ett av toppalternativen va ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad jag hatar att syrran ska ha skjuts till det där störda jävla stallet som ligger käpp rätt åt helvete, tiltar sönder mig! Ska fan "undoa" mitt körkort, är ju bara pissjobbigt att ha! FAN

 

Kommer hoppa ner på 1/2 på SvS som straff nästa 5k händer för att jag spelat så pissigt!

 

Hatar hästar!! Ska äta upp varenda en! Brb köra 4 mil...........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en riktigt skön löprunda idag med nya lurarna. Bra ljud men låter väldigt mycket "utåt". Så vet inte om man kan ha dom på gymmet riktigt!

 

Behövde sedan bara booka en bra session på SvS för att summera ihop en bra dag. Lättare sagt än gjort såklart! Började riktigt dåligt och tappade 2-3 inköp men kom tillbaka starkt och avslutade sessionen 482 kr plus!

 

Fortsätter mitt straff med bara 1/2 ! Har avklarat 2127/5000 händer ! Insåg precis att det blir 1/2 hela helgen och har blockat mig själv från helgvärdet på högre nivåer ! Men ska hålla mig till straffet och bara nöta på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att donera till välgörenhet nästa månad. Ni får gärna vara med och bestämma till vilka jag ska donera! Brinner ni för något, så motivera lite kort så blir det kanske dit mina pengar skickas!

 

Tror jag kommer donera 10% av mina vinster eller 100% av mina förluster! Andra som är sugna på att vara med på detta nästa månad är mer än välkomna. Fixa lite karma lixom ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att donera till välgörenhet nästa månad. Ni får gärna vara med och bestämma till vilka jag ska donera! Brinner ni för något, så motivera lite kort så blir det kanske dit mina pengar skickas!

 

Tror jag kommer donera 10% av mina vinster eller 100% av mina förluster! Andra som är sugna på att vara med på detta nästa månad är mer än välkomna. Fixa lite karma lixom ?

 

Fadderbarn är lite "kul" att ha faktiskt. Försökte få lite andra pokerspelare att göra nåt sånt på ett annat forum men det gick inte så bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvällens spellista http://guardsmanbob.com/bobradio.php

 

Denna ger nästan garanterad medrigg!

 

Har hittat en fond att donera till nästa månad. Barn med hjärtfel blir det. Syrran föddes med hjärtfel, så brinner lite extra för det! Någon som vill vara med mig på denna challenge/goda gärning nästa månad är mer än välkommen :) Mer om det senare!

 

Nu grind! peace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att donera till välgörenhet nästa månad. Ni får gärna vara med och bestämma till vilka jag ska donera! Brinner ni för något, så motivera lite kort så blir det kanske dit mina pengar skickas!

 

Tror jag kommer donera 10% av mina vinster eller 100% av mina förluster! Andra som är sugna på att vara med på detta nästa månad är mer än välkomna. Fixa lite karma lixom ?

 

Jag är på!

 

Barncancerfonden verkar vettigt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...