johanhall Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Kanske i dina grafer mvh "hata din raise så syna för ville dra ut" Citera
diazo Postad 12 Juni , 2012 Rapport Postad 12 Juni , 2012 Jag är för närvarande sämst på nivån tror jag, blir ägd av alla Citera
diazo Postad 12 Juni , 2012 Rapport Postad 12 Juni , 2012 skicklighet är bara baserat på hur man springer, och jag springer nog sämst på nivån atm Citera
Lokenius Postad 13 Juni , 2012 Rapport Postad 13 Juni , 2012 Uploaded with ImageShack.us Ouch.. tomheten efter den Citera
rakebackhero Postad 13 Juni , 2012 Rapport Postad 13 Juni , 2012 Shit vad du svingar, både upp och ner. Månadsgrafen det där eller? Såg dig vid borden men du verkade lugn. Sen ser man dina grafer Fattar ingenting Citera
Lokenius Postad 13 Juni , 2012 Rapport Postad 13 Juni , 2012 Btw du brukar lira en del på CC Stockholm om jag inte missförstått det hela. Kör dom 10/10 eller är det 20/20 som är lägsta nivå? När bör man vara på plats exempelvis nu på lördag om man vill slippa köa i timmar? (man kanske inte behöver köa alls förutom vid lönehelger?) Hur många giftiga huggormsregs sitter och väntar på fisk per bord som snitt? mvh Citera
Lokenius Postad 13 Juni , 2012 Rapport Postad 13 Juni , 2012 Brukar och brukar, går dit ibland när man är uttråkad. 10/10 är lägsta nivå maxinköp 100BB = 1k 20/20 är maxinköp 200BB =4k Beror helt på, innan 20 brukar vara smart. Efter 22 brukar det vara rätt smockat fram till 02-03 typ. Haha, tror ungefär 1 per bord är bra. Sen är det 5 per bord som är regs där, men du kommer märka att bara för man har 250 besök om året så behöver man inte vara särskilt duktig.. Gärna att dom ska diskutera sina fantastiska spel i 250 minuter då oxå efter att ha "setminat" 77 i 5betad pott kan jag gissa Nämen 10/10 är nog lagom nivå så slipper det bli för dyrt när man blir utdragen av den tuffe regen Stefan från Karlstad eller liknande. Antingen det eller Ålandskryss.. Känner hur det suger i såväl livepoker som whitetrash-tarmen Tack för info Citera
rakebackhero Postad 13 Juni , 2012 Rapport Postad 13 Juni , 2012 Fyllan menar du? Yep, månadsgrafen. Vad är det du inte förstår och vad menar du med lugn? Är lite swiiingz! Bah tungt! Menade att du spelar hyffsat normala stats och att stacksen inte flög hit och dit. Brukar varken vinna eller förlora mer än 2k per session på /5, men det kanske är jag som inte får in det så light eller ofta slutar när jag är back eller upp lite Anyways, tråkigt med grafen men du slår ju obv nivån rätt hårt! Just grind it out!!! Citera
beercreek Postad 18 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2012 Inne med hela betting-rullen eftersom den måste omsättas 6k så lika bra att göra det på en gång. Heja! Dubbel Vinst Spanien och Italien odds: 2.1 Insats: 25 % Singel Vinst Spanien odds: 1.5 Insats: 35 % Singel Över 11 hörnor Spanien odds: 2.2 Insats: 10 % Singel 3-2 Spanien odds 23 Insats: 10 % Singel 2-1 Spanien odds 8 Insats: 10 % Singel 2-0 Spanien odds 7.5 Insats: 10 % Let's go! Inne med hela betting-rullen eftersom den måste omsättas 6k så lika bra att göra det på en gång. Heja! Dubbel Vinst Spanien och Italien odds: 2.1 Insats: 25 % Vinst Singel Vinst Spanien odds: 1.5 Insats: 35 % Vinst Singel Över 11 hörnor Spanien odds: 2.2 Insats: 10 % Vinst Singel 3-2 Spanien odds 23 Insats: 10 % Förlust Singel 2-1 Spanien odds 8 Insats: 10 % Förlust Singel 2-0 Spanien odds 7.5 Insats: 10 % Förlust 70 % vinst. Får ses som bra. Omsatt bonusen nu också. Offside <3 Let's go! Citera
beercreek Postad 20 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2012 Skön dag idag. 3h spelat och 4k upp. Kunde slutat dubbla men tajma lite dåligt mot alla nitregs i slutet. Dunkade in lite spel för 3,2k också. Satte in 1k för en vecka sen och uppe i 5,2k nu. Ska nog casha ut efter den här omgången. Ser inget nöje i det, känns inte heller som +ev. Är det någon här som kontinuerligt gjort deg på sportsbet? Klart det måste gå men inte om man är så dåligt insatt som jag är =) Uploaded with ImageShack.us Första är en vanlig fyrling med odds 12.20 Andra är 2- 0 Spanien matchen till odds 7 Tredje är singel på Italien vinst odds 2.87 Fjärde är över 2.5 mål i Tjeckien - Portugal odds 2.20 Femte är trippel odds: 4.20 Sjätte är en singel på Spanien till Höga oddset 1.83!! Vinner Portugal i morgon och gärna med minst 3 mål gjorda i matchen så ser det ljust ut! Go! Citera
sammejao Postad 20 Juni , 2012 Rapport Postad 20 Juni , 2012 Skön dag idag. 3h spelat och 4k upp. Kunde slutat dubbla men tajma lite dåligt mot alla nitregs i slutet. lolz Dunkade in lite spel för 3,2k också. Satte in 1k för en vecka sen och uppe i 5,2k nu. Ska nog casha ut efter den här omgången. Ser inget nöje i det, känns inte heller som +ev. Är det någon här som kontinuerligt gjort deg på sportsbet? Klart det måste gå men inte om man är så dåligt insatt som jag är =) Angående att vara ev+ på sportbetting. Borde väl vara så att man måste vara mer insatt än dom som sätter oddsen, vilket är väldigt svårt. mvh Citera
TGrinder Postad 23 Juni , 2012 Rapport Postad 23 Juni , 2012 Lycka till ikväll dude, so far so good! Viva españa Mvh Siimoon KÖÖÖLLE! Citera
beercreek Postad 23 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2012 Lycka till ikväll dude, so far so good! Viva españa Mvh Siimoon KÖÖÖLLE! Haha. Gick rätt fint. Tog singeln Spanien. Trippeln klar. 2-0 Spanien. Rätt skönt. Nu ska bara Italien vinna. Citera
Recommended Posts