zorba Postad 28 Juni , 2012 Rapport Postad 28 Juni , 2012 Fin dag där 3 av 3 satt. Har varit väldigt dåligt med spel nu det senaste. Men det innebär att man har mer tid på sig att komma in i tradingtänket. Har blivit medlem på en sida som är grymt bra, lättlästa artiklar för nybörjare och även mer avancerade för visarutveckling. De kommer även med spel/trading-tips dagligen som har visat väldigt bra resultat. Får se om jag fastar för de här men det har i vart fall börjat med ett plus på ca 3000:-. Hoppas på mindre regn i England imorgon så matcherna inte avbryts hela tiden. Länk? Citera
Heat8 Postad 3 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2012 Länk? Är en betalsida, kostar runt tusenlappen i startavgift och sedan några hundra i månaden. Pma om du vill ha adressen. Citera
Heat8 Postad 10 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2012 Hallå igen, efter en månads uppehåll är det dags igen, nu börjar ligorna runt Europa och äntligen finns det lite utbud. Har bettat väldigt lite i Juli men en mycket bra start på aug gör att mitt mål på 25000:- precis är uppnått. Detta kom väldigt lägligt då jag tänkte ändra en del saker inför säsongstarten. Har kollat in några nya tjänster som jag köpt in mig i och tänkte utöka startrullen till 100k. Kommer att starta en ny dagbok under morgondagen där jag kommer skriva upp mitt nya upplägg och mina nya mål. På återseende Citera
Recommended Posts