Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Fin dag där 3 av 3 satt. Har varit väldigt dåligt med spel nu det senaste. Men det innebär att man har mer tid på sig att komma in i tradingtänket. Har blivit medlem på en sida som är grymt bra, lättlästa artiklar för nybörjare och även mer avancerade för visarutveckling. De kommer även med spel/trading-tips dagligen som har visat väldigt bra resultat.

Får se om jag fastar för de här men det har i vart fall börjat med ett plus på ca 3000:-. Hoppas på mindre regn i England imorgon så matcherna inte avbryts hela tiden.

Länk?

• Svars 177
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Postad

Hallå igen, efter en månads uppehåll är det dags igen, nu börjar ligorna runt Europa och äntligen finns det lite utbud. Har bettat väldigt lite i Juli men en mycket bra start på aug gör att mitt mål på 25000:- precis är uppnått. Detta kom väldigt lägligt då jag tänkte ändra en del saker inför säsongstarten. Har kollat in några nya tjänster som jag köpt in mig i och tänkte utöka startrullen till 100k. Kommer att starta en ny dagbok under morgondagen där jag kommer skriva upp mitt nya upplägg och mina nya mål. På återseende :)