Heat8 Postad 7 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2012 Tung start på dagen, maxspelet på gårdagens tennis spelades klart idag och blev förlust. Även 1500:- torsk på ett tidigt volleyboll-spel. Nya tag Citera
Heat8 Postad 7 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2012 Ser fram emot em-bettsen! Kommer om någon timme när jag är hemma från jobbet. Citera
Heat8 Postad 7 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2012 Sådär, dags för lite em-bets Alla spel är lagda på pinnacle, kan hända att oddset ändrats sen igår. Min två största på 4%: Danmark Under 1.5 poäng - Odds: 2.22 Ukraina Under 3.5 poäng - Odds: 2.0 Nyckelmatchen för Danmark är mot Portugal, tar dem inte 3 poäng där så tror jag detta spelet sitter. Holland & Tyskland är för säkra för att tappa poäng mot ett sådant motstånd. Här är Sverige helt klart nyckeln, klarar vi oavgjort mot Ukraina måste de vinna mot Frankrike eller England. Ett annat scenario är att vi vinner och då vill det mycket till om det här spelet ska bli förlust. Ett spel med 3%: Polen Över 4.5 poäng - Odds: 2.07 Lättaste gruppen i em där jag tror Ryssland & Polen tar sig vidare. Risken för spelet är om det blir förlust mot Ryssland, då måste de vinna de två andra matcherna för att spelet ska gå in. Vilket inte är så otroligt. Två spel med 2%: Robert Lewandowski Över 1.5 Mål Klaas Jan Huntelaar Över 1.5 Mål Lewandowski är Polens vassaste vapen framåt och hoppas att han kan stänka in 2 baljor i gruppen eller nåt i en ev kvartsfinal. Klaas Jan var bästa målskytt under kvalet och tror Holland kommer köra över Danmark och där finns stor chans att han nätar. Holland borde ta sig till minst semifinal så kommer bli många matcher för honom. Det var mina tips, alltid kul att ha några spel att följa under mästerskap. Hoppas på ett bra plus i kassan Citera
Mecklenburgare Postad 7 Juni , 2012 Rapport Postad 7 Juni , 2012 Ukraina-beten gillar jag, väldigt skeptisk till den på Danmark dock. Citera
Heat8 Postad 7 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2012 Får man ta o rygga då. Vart hittar man dessa poängbets? Unibet hade 1800 bets på em... och lyckades inte hitta dem där efter 5 min iaf... Vad ligger de under...? Finns på Pinnacle Soccer Futures -> EURO 2012 Futures -> Goals scored by Country/Player Citera
Heat8 Postad 7 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2012 Lägger till 3% på Sverige DNB på måndag 2.18@Unibet Citera
sankento Postad 7 Juni , 2012 Rapport Postad 7 Juni , 2012 Kul dagbok! Jag har bettat lite till och från och även skrivit lite dagbok här på PF förut. Tänkte göra en liten "comeback" under EM och betta på alla matcher (mest på skoj men även för att försöka tjäna lite pengar givetvis) Tippade precis alla matcher från grupperna till finalen. Skulle vara kul att se vad du tycker/tror om gruppspelet t.ex? Gl gl Citera
Heat8 Postad 7 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2012 Kul dagbok! Jag har bettat lite till och från och även skrivit lite dagbok här på PF förut. Tänkte göra en liten "comeback" under EM och betta på alla matcher (mest på skoj men även för att försöka tjäna lite pengar givetvis) Tippade precis alla matcher från grupperna till finalen. Skulle vara kul att se vad du tycker/tror om gruppspelet t.ex? Gl gl Kan svara lite kort vad jag tror om dem, har verkligen inte koll på alla lag. Grupp A: Tror Polen & Ryssland tar sig vidare här, Polen kommer bli farliga på hemmaplan. Grupp B: Blir Tyskland & Holland, troligtvis Tyskland som etta. Danmark på 0 poäng Grupp C: Spanien etta såklart, sen är det stenhårt om andraplatsen. Italien är väl favoriter med Irland & Kroatien ska verkligen ingen underskattas. Grupp D: Ukraina kommer sist och Sverige går vidare . Sen är ju frågan hur England tacklar sina problem, första gången på länge de inte har skyhöga förväntningar på sig. Frankrike har ju spelat riktigt bra i de flesta landskamper (Island undantag). Blir hårt men hjärnan säger Frankrike och hjärtat England Citera
sankento Postad 8 Juni , 2012 Rapport Postad 8 Juni , 2012 Kan svara lite kort vad jag tror om dem, har verkligen inte koll på alla lag. Grupp A: Tror Polen & Ryssland tar sig vidare här, Polen kommer bli farliga på hemmaplan. Grupp B: Blir Tyskland & Holland, troligtvis Tyskland som etta. Danmark på 0 poäng Grupp C: Spanien etta såklart, sen är det stenhårt om andraplatsen. Italien är väl favoriter med Irland & Kroatien ska verkligen ingen underskattas. Grupp D: Ukraina kommer sist och Sverige går vidare . Sen är ju frågan hur England tacklar sina problem, första gången på länge de inte har skyhöga förväntningar på sig. Frankrike har ju spelat riktigt bra i de flesta landskamper (Island undantag). Blir hårt men hjärnan säger Frankrike och hjärtat England Då har vi tippat/tror/hoppas ganska exakt lika faktiskt Vilka tror du står som slutsegrare? Lycka till med bettingen under EM! Citera
Heat8 Postad 8 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2012 Då har vi tippat/tror/hoppas ganska exakt lika faktiskt Vilka tror du står som slutsegrare? Lycka till med bettingen under EM! Tyskland tror jag tar hem de. Blir antagligen Holland - Tyskland i första semin. Men den blir jämt, tror att vinnaren är nån av dem i alla fall. Citera
Heat8 Postad 8 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2012 Snart dags! Satan va kul detta kommer bli! Någon mer än jag som kommer att livebetta mycket under turneringen? Alltid kul att krydda matcherna lite extra Men ikväll håller vi stenhårt på Polen och framför allt Lewandowski Citera
Heat8 Postad 8 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2012 La in ett livebet på Polen efter 10 minuter också, så har lite väl mycket cash på dem nu. Citera
Heat8 Postad 8 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2012 Lägger ett livebet på över 2.5 mål, 2 i odds på Bet365. Galet tempo just nu Citera
Heat8 Postad 8 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2012 Oj, rött Grekland och ett andra byte på gång. Då är inte ens första halvlek slut Citera
pumans Postad 8 Juni , 2012 Rapport Postad 8 Juni , 2012 Jävla fint att man spela Polen strax innan målet kom! Över 2,5 kan nog också sitta. Undra om det röda kortet hjälper eller stjälper det spelet nu. Citera
Heat8 Postad 8 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2012 Jävla fint att man spela Polen strax innan målet kom! Över 2,5 kan nog också sitta. Undra om det röda kortet hjälper eller stjälper det spelet nu. Risken för 2-0 Polen och sedan en stängd match finns ju men hoppas att Polen springer sönder Grekland nu. Citera
Mecklenburgare Postad 8 Juni , 2012 Rapport Postad 8 Juni , 2012 pinsam insats från domaren, två felaktiga gula som blir ett rött och missad straff. men ska inte klaga. Edit: wow vilken pinsam analys av Nannskog. Citera
Heat8 Postad 8 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2012 pinsam insats från domaren, två felaktiga gula som blir ett rött och missad straff. men ska inte klaga. Andra kortet är ju solklart men de första är ju bara löjligt. Edit: Tar tillbaka solklar när jag såg reprisen Citera
Heat8 Postad 8 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2012 Härligt att det slutar 1-1, det är ju helt sjukt efter hur det såg ut i halvlek. Jaja, nya tag! Citera
Heat8 Postad 8 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2012 Blir ett litet lir på Ryssland -1. Alltså pengarna tillbaka om de vinner med ett. 2.16@Pinnen Citera
Recommended Posts