schumme Postad 28 Februari , 2012 Rapport Share Postad 28 Februari , 2012 Mangon smakar ju spya Citron ska det vara! Citron tycker jag smakar skit, då föredrar jag gamla hederliga utan smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lurker123 Postad 28 Februari , 2012 Rapport Share Postad 28 Februari , 2012 Citron tycker jag smakar skit, då föredrar jag gamla hederliga utan smak. Jo, den är inte dum den heller (: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 28 Februari , 2012 Rapport Share Postad 28 Februari , 2012 Tack dalton! Det började bra igår iaf med 8,2K på 1/2, 2/4 och lite 2,5/5 i slutet av dagen. haha wp, jag var ganska ironisk men du klarar det ju lätt med den där farten iaf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SVS-VD Postad 28 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2012 +1 miljon Loka måste ha världens bästa säljare som lyckas finnas överallt där inte ens Ramlösa finns (Eller så är folk så snåla och väljer Loka eftersom dem ligger lite billigare i inpris). Vänligen 3L Ramlösa om dagen Nya Loka Krusbär/Päron och Hallon/persika e rätt fina. Annars är det väl inte så mycket som slår Ramlösa Mango. Nya Ramlösan, som jag nu inte minns smaken på, var väldigt god.Annars är jag ganska old fashioned, gillar Citron. Mangon smakar ju spya Citron ska det vara! Citron tycker jag smakar skit, då föredrar jag gamla hederliga utan smak. Jo, den är inte dum den heller (: Original ska det vara, smaksatt vatten är för barn och kvinnor! haha wp, jag var ganska ironisk men du klarar det ju lätt med den där farten iaf =) Varför var du ironisk, tror du inte att det går prima att vinna 25 000 SEK på 1/2, 2/4 och 2,5/5 under en månads spel? Mvh SVS-VD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Februari , 2012 Rapport Share Postad 28 Februari , 2012 Ramlösa Jordgubb/Lime Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SVS-VD Postad 28 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2012 Ramlösa Jordgubb/Lime Fan vad vi tycker olika om allt Upp 1400 i förmiddags. Blir nog en session till ikväll. Mvh SVS-VD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krmjaow Postad 28 Februari , 2012 Rapport Share Postad 28 Februari , 2012 Vill gärna se månadsgraf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SVS-VD Postad 28 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2012 Vill gärna se månadsgraf! Håller på att formatera datorn just nu, så sitter på iPhonen för tillfället, ska börja använda HM ordentligt när den är färdigformaterad. Då kan jag följa upp med grafer osv framöver. Mvh SVS-VD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 28 Februari , 2012 Rapport Share Postad 28 Februari , 2012 Playstation Network =psn:-) edit: haha visste du ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 28 Februari , 2012 Rapport Share Postad 28 Februari , 2012 =psn:-) edit: haha visste du ju om jag hade varit så petig så hade min klockrena oneliner inte suttit så fint som den satt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SVS-VD Postad 29 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 Februari , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SVS-VD Postad 2 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SVS-VD Postad 6 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lurker123 Postad 7 Mars , 2012 Rapport Share Postad 7 Mars , 2012 Hur går det för VD:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saerdna Postad 7 Mars , 2012 Rapport Share Postad 7 Mars , 2012 Fallskärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SVS-VD Postad 7 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SVS-VD Postad 7 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 7 Mars , 2012 Rapport Share Postad 7 Mars , 2012 What's the deal with all the "pricks"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mmvisst Postad 7 Mars , 2012 Rapport Share Postad 7 Mars , 2012 är du bjärkan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts