Torsus Postad 17 Februari , 2012 Rapport Postad 17 Februari , 2012 Tydligen så har Pokerstars just släppt en app för Iphone och android. Finns ännu så länge bara för storbritannien och Italien sägs det... Vet någon mer detaljer om detta? Kommer det att släppas för Sverige? Kommer Pokerstars alla spel vara tillgängliga...? Citera
Level Postad 17 Februari , 2012 Rapport Postad 17 Februari , 2012 Tydligen så har Pokerstars just släppt en app för Iphone och android. Finns ännu så länge bara för storbritannien och Italien sägs det... Vet någon mer detaljer om detta? Kommer det att släppas för Sverige? Kommer Pokerstars alla spel vara tillgängliga...? NLTH och PLO inledningsvis Citera
Rick1330 Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Postad 31 Oktober , 2012 Kände för att bumpa denna, någon annan än jag som tycker att appen för ios är hemskt oskön och lite "Liten" på något sätt? Citera
PokerStars_Karl Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Postad 31 Oktober , 2012 Hej Rick1330 Notera att vi även har diskuterat den här appen här: http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/67127-pokerstars-mobil-4.html Merparten av feedback vi fått om appen är positiv men du får gärna specificera vad du skulle vilja sei appen för att förbättra upplevelsen. Notera att PokerStars Mobil även funkar på Ipad (och liknande) där skärmen är större vilket då möjligen löser "litenheten"? Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Rick1330 Postad 1 November , 2012 Rapport Postad 1 November , 2012 Hej Rick1330 Notera att vi även har diskuterat den här appen här: http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/67127-pokerstars-mobil-4.html Merparten av feedback vi fått om appen är positiv men du får gärna specificera vad du skulle vilja sei appen för att förbättra upplevelsen. Notera att PokerStars Mobil även funkar på Ipad (och liknande) där skärmen är större vilket då möjligen löser "litenheten"? Mvh, Karl PokerStars Support Absolut, men jag använder bara appen när spelsuget är som värst och jag inte har tillgång till datorn, därför känns det litet. Det jag försöker säga är att jag spelar allt som oftast på datorn men när mobilen ska få lite pokeranvändning så känns appen alldeles för liten och klumpig (Van vid stor skärm alt liten skärm på iPhonen.) Citera
Snusarn Postad 1 November , 2012 Rapport Postad 1 November , 2012 Problemet ligger nog i ditt telefonval om du tycker att allt är för litet. Citera
Rick1330 Postad 1 November , 2012 Rapport Postad 1 November , 2012 iPhone 4s? Finns det många större? Citera
sulla Postad 1 November , 2012 Rapport Postad 1 November , 2012 iPhone 4s? Finns det många större? Vänder på frågan, finns det nåt märke som inte har större skärm? HTC, Sony, Nokia och Samsung har det i alla fall Citera
Rick1330 Postad 3 November , 2012 Rapport Postad 3 November , 2012 Vänder på frågan, finns det nåt märke som inte har större skärm? HTC, Sony, Nokia och Samsung har det i alla fall Oki, då har jag fått mitt svar på frågan iallafall. Jag tycker att det känns litet, det är JAG och det kanske beror på 4sen? vad vet jag. Citera
K_MaN Postad 7 November , 2012 Rapport Postad 7 November , 2012 När man spelar på er app, spelar man endast mot folk som också kör på appen samtidigt? Eller spelar man mot alla spelare som är inloggade i klienten? Citera
K_MaN Postad 7 November , 2012 Rapport Postad 7 November , 2012 Man spelar mot alla Ok för jag tyckte det inte fanns så många bord att välja mellan, men det kanske var lite fel på dygnet man var inne och testade.... En följdfråga, hur många bord kan man sitta på samtidigt via appen? Citera
FreezyLocc Postad 7 November , 2012 Rapport Postad 7 November , 2012 En följdfråga, hur många bord kan man sitta på samtidigt via appen? 4 Citera
FreezyLocc Postad 7 November , 2012 Rapport Postad 7 November , 2012 kan ni styra upp att man kan kryssa i "send hand history to mail" i settings så man kan få historiken efter att man spelat? Citera
K_MaN Postad 7 November , 2012 Rapport Postad 7 November , 2012 4 Lovely. Nåt enkelt sätt att se kontots saldo på? Citera
Integrale Postad 7 November , 2012 Rapport Postad 7 November , 2012 Vad händer om man sitter vid datorn och spelar tio bord, tappar uppkopplingen och loggar in på mobilen istället? Citera
FreezyLocc Postad 7 November , 2012 Rapport Postad 7 November , 2012 Vad händer om man sitter vid datorn och spelar tio bord, tappar uppkopplingen och loggar in på mobilen istället? man får upp 4 och resten blir sitting out! iallafall när det gäller turneringar! Citera
FreezyLocc Postad 7 November , 2012 Rapport Postad 7 November , 2012 Lovely. Nåt enkelt sätt att se kontots saldo på? inget direkt smidigt sätt men man trycker på lobbyn och går in på account status .. om jag inte minns fel.. inte hittat något bättre än sätt än.. Citera
Zaky89 Postad 8 November , 2012 Rapport Postad 8 November , 2012 Spelar väldigt sällan via appen varken genom surfplatta eller mobil. De ggr jag loggar är för att jag vill titta på någon kompis eller likande som gått långt i någon turnering. När jag då ska söka på denna person kommer det bara upp vilken turnering personen spelar... Inte vilket bord den sitter vid. Det innebär att jag måste bläddra igenom 10 bord innan jag kommer till rätt! Helt värdelöst, om jag söker på en person och trycker på deras nick vill jag komma direkt till bordet! Lobbyn kan jag leta upp det är inte speciellt svårt! Hoppas detta blir ändring i framtiden! Citera
Recommended Posts