bobby Postad 10 Februari , 2012 Rapport Postad 10 Februari , 2012 Om man spelar HU-SNG och motståndaren tappar kontakten med internet, hör det då till god sed att också själv folda eller är det helt OK att höja bort opponenten och vinna på det sättet? Citera
Kardum Postad 10 Februari , 2012 Rapport Postad 10 Februari , 2012 Om man spelar HU-SNG och motståndaren tappar kontakten med internet, hör det då till god sed att också själv folda eller är det helt OK att höja bort opponenten och vinna på det sättet?[/QUO Höj som fan o tacka för pengarna Citera
Geraldine Postad 10 Februari , 2012 Rapport Postad 10 Februari , 2012 Jag skulle invänta min motståndare så länge blindsen inte blev allt för höga. Citera
Joeduck Postad 10 Februari , 2012 Rapport Postad 10 Februari , 2012 Allt inom regelverket gäller som god sed annars kan man ju hitta på vad fan som helst. Citera
HataSKV Postad 10 Februari , 2012 Rapport Postad 10 Februari , 2012 Så klart ska du blinda ut honom. Citera
blää Postad 10 Februari , 2012 Rapport Postad 10 Februari , 2012 Har vunnit många sitNgos genom att motståndare hamnat sitout under HU spelet...... RAISE!!!! Citera
Tiltkorven Postad 10 Februari , 2012 Rapport Postad 10 Februari , 2012 Dummaste frågan jag sett i hela mitt liv =) Citera
JackVegas Postad 10 Februari , 2012 Rapport Postad 10 Februari , 2012 Själv försöker jag agera som jag tror att min motståndare hade gjort. Dvs om det är en reg jag möter ofta som är trevlig så kan jag nog sega lite courtesy-aktigt men annars; kör för fan britt-marie. Citera
-samba- Postad 10 Februari , 2012 Rapport Postad 10 Februari , 2012 Standard att höja för att ta blindsen. Har nog aldrig ens varit med om att nån har klagat när de återfått connection. Citera
edde13 Postad 10 Februari , 2012 Rapport Postad 10 Februari , 2012 Gör man likadant om vid en Hu-turnering? Gör man likadant om man är en sponsrad spelare av en sajt vid en HU-turnering? Tror ni daniel negreanu skulle sitta och tok köpa blinds vid tex WCOOP på PS? Citera
Soni Postad 10 Februari , 2012 Rapport Postad 10 Februari , 2012 Gör man likadant om vid en Hu-turnering? Gör man likadant om man är en sponsrad spelare av en sajt vid en HU-turnering? Tror ni daniel negreanu skulle sitta och tok köpa blinds vid tex WCOOP på PS? Ja. Ska alla deltagare vänta på att en spelare ska återansluta för att matchen ifråga ska bli färdig? no imo. Citera
papiPope Postad 10 Februari , 2012 Rapport Postad 10 Februari , 2012 Själv försöker jag agera som jag tror att min motståndare hade gjort. Dvs om det är en reg jag möter ofta som är trevlig så kan jag nog sega lite courtesy-aktigt men annars; britt-marie kör för fan. fyp..... Citera
Saint_Bjorn Postad 11 Februari , 2012 Rapport Postad 11 Februari , 2012 Det enda omoraliska i onlinepoker är överlagt fusk. Raise. Citera
boman Postad 11 Februari , 2012 Rapport Postad 11 Februari , 2012 sitta ut själv en stund. lutar det mot att mörkarna hinner stiga så äre bara sitta in och ta chipsen. vem vill spela grunt liksom! Citera
XeroxFin Postad 11 Februari , 2012 Rapport Postad 11 Februari , 2012 Gör man likadant om vid en Hu-turnering? Gör man likadant om man är en sponsrad spelare av en sajt vid en HU-turnering? Tror ni daniel negreanu skulle sitta och tok köpa blinds vid tex WCOOP på PS? Gus var ju sitout i 10k hu-eventet i senaste (sista?) FTOPS. Han kom väl tillbaka när han hade 1300 kvar av sina 10k eller nåt sånt. Minns inte vem han mötte, men Fi plockade. Citera
Geraldine Postad 11 Februari , 2012 Rapport Postad 11 Februari , 2012 Gus var ju sitout i 10k hu-eventet i senaste (sista?) FTOPS. Han kom väl tillbaka när han hade 1300 kvar av sina 10k eller nåt sånt. Minns inte vem han mötte, men Fi plockade. Då är saken biff. Citera
Snusarn Postad 11 Februari , 2012 Rapport Postad 11 Februari , 2012 Skulle aldrig någonsin göra något annat än att roffa åt mig så mycket marker jag kunde. Citera
lappen Postad 11 Februari , 2012 Rapport Postad 11 Februari , 2012 Haha dom som påstår att dom inte höjer röven av sig för att vinna ska inte ens spela poker. Allt inom regelverket är tillåtet. Grindade mycket SnG på Staffpoker för många år sedan och många hade uppringt internet som hade problem med uppkopplingen. Gratis pengar och inte mitt fel att dom spelade under sådana förutsättningar. Citera
MuCkMyL1f3 Postad 12 Februari , 2012 Rapport Postad 12 Februari , 2012 det var väl nån king som spelade HU i nått wcoop event för nått år sen som bad supporten att pausa turren tills FI var tillbaka... tror han tog ner den ändå... Citera
LordMaster Postad 12 Februari , 2012 Rapport Postad 12 Februari , 2012 Skit i vad alla tjuvar och avskum säger som skriver att du omedelbart måste höja blindsen. Visa din motståndare lite respekt och vänta 5-20 s. Citera
Bobix Postad 12 Februari , 2012 Rapport Postad 12 Februari , 2012 Autofire på raiseknappen gäller, det är upp till fi att se till att han har stabil uppkoppling + backup. Citera
Recommended Posts