Gå till innehåll

Ska man folda när Fi är sit-out?


bobby

Recommended Posts

Jag såg detta scenario för en jävla massa år sedan,var en 10 k hu sitngo mellan Dared och iknockuout tror jag,inte säker,men det var två av dom stora på laddies just då,som ofta möttes. o dared var disc. o fi raisade hela tiden,snabbt som det bara gick.

Först tyckte jag det var jävligt svinigt, mellan 2 som brukar spela varann, sen tänkte jag, äh fan, det handlar nog om en överföring,en som lånar 10 k av dared,fanns ju inga spelaröverföringar då,finns la inte på mg än i dag.

Hrm,de va oftopic,ontopic,e de nån jag inte känner,kör morseteknik på raiseknappen :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så SNUSARN, du som är en duktig mtt:spelar. Om du hade blivit signad av pokerstars å varit värd för ett hu event under tex WCOOP hade du även då min raise.. mot en Svensson spelare, eller tror du det hade skadat dig mer än det hade gynnat dig?

 

Jag är ju inte signad :) Då blir det självklart en annan fråga. Men i en hu-turnering måste det avgöras, och jag hade vägrat vänta tills det blir en flip eftersom jag inte skall få någon nackdel av att min motståndare disconnectat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...