Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Ärligt talat så förstår jag inte varför folk bryr sig så mkt om pengar hit och dit. Jag håller inte på med poker för pengar. Jag håller inte på med livet för pengar. Jag har varit pank många gånger i mitt liv, just nu har jag det bra. För det egna välbefinnandet är det lika pissigt att ha pengar som att vara luspank.

Men för att svara på frågan.... Inräknat omkostnader och turspel så plussade jag nog ca 10-15 000$ totalt efter skatt.

Så där säger nog säkert arbetslöse, sjukt överviktige adam också, som blir tvungen att ta lån för att kunna betala sin magoperation. Eller dyl.

Notera att det inte handlar om mej och mina 81 kilos ransonerade över 195 cm. Inte tror jag man blir avsevärt mycket lyckligare med en sjysst stack på bankkontot. Men nog underlättar det. Visst, mår man piss mår man ju piss med eller utan pengar. Men man kan ju åtminstone skyffla undan de ekonomiska problemen...

Notera också att jag inte har några ekonomiska svårigheter... Men jag börjar bli lite orolig över ordentlig skattesmäll.

• Svars 154
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jag vet inte om arbetslöse, sjukt överviktige Adam första prioritet är att tjäna pengar på poker...:D

Skämt åsido, jag tycker mer att det är lite brist på respekt att fråga på ett forum så här... Är man så nyfiken så man spricker så skicka ett PM, det är garanterat större chans att få svar då tror jag i alla fall...

Postad

Respektlöst tycker jag inte att det är, men jag är genuint oförstående när det gäller att folk vill veta vad andra tjänar på olika saker. Vad spelar det för roll om jag vinner eller förlorar på min poker? Koncentrera er på spelet och fråga om det. Argumentera om olika händer och situationer i stället för att bry er om dollar.

Klart livet i många lägen blir enklare med kontanter i fickan, men jag ser inget värde i att diskutera min ekonomi med andra människor. Har inte ens diskuterat mina poker-resultat med min fru och ändå har jag fått höra flera gånger om mig själv att jag skulle dra in fantasibelopp på poker. Så är inte fallet.

• 5 months later...