icecreem Postad 16 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2012 haha! hata göteborg!! VI SPELAR I SÄMSTA DIVESION VI ÄR DE SÄMSTA LAGET OCH DU ÄR SÄMST FATTAR DU HUR DÅLIG DU ÄR:-D slutar jobba om 2 veckor ska bli så skönt o slippa skiten! Pokern rullar ganska fint så de e riktigt fint! har även hittat 2 grinders här, så de har blivit ett par fina lan:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecreem Postad 18 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 18 April , 2012 slutar jobb nästa fredag!! ska bli så jäkla skönt:)!! nivåtura:-D Boss No-Limit Hold'em, $4.00 BB (5 handed) - Boss Converter Tool from FlopTurnRiver.com Hero (SB) ($849.54) BB ($871.39) UTG ($1285.30) MP ($1193.12) Button ($439.54) Preflop: Hero is SB with J, Q 1 fold, MP bets $11.50, 1 fold, Hero raises $33, 1 fold, MP calls $23.50 Flop: ($74) 8, 5, 10(2 players) Hero bets $44, MP calls $44 Turn: ($162) 9(2 players) Hero bets $100, MP raises $260, Hero raises $670.54 (All-In), MP calls $510.54 River: ($1703.08) 5(2 players, 1 all-in) Total pot: $1703.08 Results: Hero had J, Q (straight, Queen high). MP had 9, 9 (full house, nines over fives). Outcome: MP won $1688.08 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 19 April , 2012 Rapport Share Postad 19 April , 2012 Pokern går piss men jag vet som tur är inte hur piss, förhoppningsvis hinner man med någon slags vändning tills på söndag kväll då jag tänkt ta en titt hur det ser ut. Har inte kollat sedan i måndags. Äh, man ska inte klaga, det släpper snart! Förövrigt har jag feber och har varit semidålig ett par dagar så det känns som det blir en lugn helg men det får tiden utvisa. Låg precis och såg Scarface för första gången, Tony flippade ut rätt bra genom filmens gång. Lite av hans tänk är vad mitt pokrande behöver. och från en drog till en annan; HAPPY 4/20! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 23 April , 2012 Rapport Share Postad 23 April , 2012 Har du hittat rirajs knappen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 24 April , 2012 Rapport Share Postad 24 April , 2012 Årets sämsta månad med hästlängder och rullen är oroande liten. Oväntat och olämpligt nu när det börjar bli så gött ute! Medvind nu plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 25 April , 2012 Rapport Share Postad 25 April , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mackie Postad 25 April , 2012 Rapport Share Postad 25 April , 2012 Vad ligger rullen på nudå? =) Jag härjar på samma nivåer som du! Hade själv en riktig downswing häromveckan och var nere på 4k och började "om" på /0.5 & /1.. men lyckats rusha upp det igen, so you go boy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 25 April , 2012 Rapport Share Postad 25 April , 2012 Dekadens och kraftig påverkan kl 9 en onsdagsmorgon, dessutom är jag fattig. Hög tid att ta sig i kragen, hoppas kortflytet infinner sig och kanske kanske att lämplighetsintyget dyker upp så jag kan börja lära mig chöra bihl, mest för att sysselsätta mig med något "vettigt". Trevlig onsdag på er alla! edit: Hoppas förresten löningen får fisken att hitta tillbaka till borden, har varit relativt jättedåligt värde de senaste dagarna och då spelar jag ändå riktiga lolstakes. Kom så fisken, nu kör vi! Värdet har väl inte varit dåligt? du får table selecta bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 25 April , 2012 Rapport Share Postad 25 April , 2012 Vad ligger rullen på nudå? =) Jag härjar på samma nivåer som du! Hade själv en riktig downswing häromveckan och var nere på 4k och började "om" på /0.5 & /1.. men lyckats rusha upp det igen, so you go boy! Den är för liten då jag inte har någon övrig inkomst! Grattis på namnsdagen om du heter Markus! Satte mig precis och hittade det efterlängtade flytet, att sitta uppe och punda hela natten är obv vägen till framgång. Väääldigt oväntat och fett med softish. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 25 April , 2012 Rapport Share Postad 25 April , 2012 Värdet har väl inte varit dåligt? du får table selecta bättre Riktigt ärkedåligt blir det ju sällan, men helt klart i sämsta laget den senaste veckan/veckorna. Nick @ svs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 25 April , 2012 Rapport Share Postad 25 April , 2012 Riktigt ärkedåligt blir det ju sällan, men helt klart i sämsta laget den senaste veckan/veckorna. Nick @ svs? Slutat spela /4-/5 på kvällstid? saknat dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 25 April , 2012 Rapport Share Postad 25 April , 2012 Slutat spela /4-/5 på kvällstid? saknat dig Det kan jag tänka mig att du har, ska jobba ihop en rulle så jag kan skotta bort litta, hoppas du överlever tills dess. punkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 28 April , 2012 Rapport Share Postad 28 April , 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 28 April , 2012 Rapport Share Postad 28 April , 2012 lol swongaments över 40k sample ITT Nu får det fan gå bra ett tag imo! + lolbild nsfw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 28 April , 2012 Rapport Share Postad 28 April , 2012 Fuck the police får plötsligt en helt annan innebörd... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 28 April , 2012 Rapport Share Postad 28 April , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecreem Postad 29 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecreem Postad 29 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2012 Haha är den inte fantastisk? Jag tycker inte snuten borde få utnyttja djur i sitt arbete... . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecreem Postad 29 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JedenTag Postad 30 April , 2012 Rapport Share Postad 30 April , 2012 mår alltid lika bra när man slår rekordback Hur många big blinds? Slagit det där rekordet flera gånger senaste veckorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecreem Postad 30 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2012 Hur många big blinds? Slagit det där rekordet flera gånger senaste veckorna. . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madie Postad 29 Juni , 2012 Rapport Share Postad 29 Juni , 2012 Hej dagboken, det var inte igår! Juni har gått semisegt, och inte alls fått in den volym jag hade hoppats på, jag menar det är ju trots allt sommar.. Och för att försöka rädda situationen en aning fick det bli ett maratonpass på ett dygn give or take. Gjorde en del misstag mot slutet, som visserligen blev ganska kostsamma, men samtidigt svårt att hålla fokusen på topp efter så många timmar framför skärmen! Nåja, helt klart mer än nöjd överlag! Ska se om jag kan leta fram några intressanta händer imorgon för nu väntas en efterlängtad skönhetssömn, peace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moehaunter Postad 30 Juni , 2012 Rapport Share Postad 30 Juni , 2012 Riktigt imponerande, tyckte du var online hela tiden igår/förrgår sjukt att du får så fin NONsd även efter x antal h framför skärmen, tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madie Postad 30 Juni , 2012 Rapport Share Postad 30 Juni , 2012 Riktigt imponerande, tyckte du var online hela tiden igår/förrgårsjukt att du får så fin NONsd även efter x antal h framför skärmen, tips? Tackar tackar! hmm vet inte riktigt, typ skippa alla distraheringsmoment såsom film/serie/tv-tittande under spelets gång samt förtär kopiösa mängder koffein Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amelie2001 Postad 4 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2012 Uppdatera Då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts