Partneransvarig Postad 17 Januari , 2012 Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 Hej! På torsdag drar vi igång veckans turnering. Denna gången kör vi tillsammans med Opoker på Boss Media/IPN. Vi hoppas på stor uppslutning och bra spel. Det behövs minst 20 spelare för att turren ska äga rum, så se till att regga er! Lycka till! Namn: Poker.se Tournament €500 Added. Tid: 2012-01-19 20:30:00 Spel: No limit Texas Hold'em Buy-in: €5 Startstack: €3000 Värde: €500 Lösenord: sexstyckenxiföljd. Om ni inte har ett konto hos Opoker, kan ni registrera ett här. Mvh, Partneransvarig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badabing499 Postad 18 Januari , 2012 Rapport Share Postad 18 Januari , 2012 Får ni verkligen ihop 20st från forumet som klarar av lösenordet? Jaja 2000 ungrare och rumänier kanske hjälper till statistiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 19 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 Hej! Det jag tror jag nog att ni ska klara av att lista ut. Lycka till ikväll nu! Mvh, Partneransvarig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker-Niklas Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 Med 4,5 timmar kvar till turneringsstart, så är det endast 4 spelare som har anmält sig till kvällens medlemsturnering på Opoker men minimikravet för turneringen är hela 20 deltagare. Jag är färsk medlem här och undrar om det är okey att sprida information om turneringen under andra rubriker på detta Pokerforum och kanske även sända E-post till potentiella deltagare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 Jag är färsk medlem här och undrar om det är okey att sprida information om turneringen under andra rubriker på detta Pokerforum Nej, vi vill inte ha en massa korspostande. Kanske även sända E-post till potentiella deltagare? Vi förbjuder ju ingen att maila, men få dem gärna att gå in på forumet och hämta infon själva genom att länka till tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pavaftw Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 +14 gogogo!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Couchboy Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 Tack för kvällens turnering som jag fick äran att ta hem ikväll på denna nya sajt.Ikväll var flopparna på min sida i rätt lägen.Tack opoker och pokerforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 20 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 Tack för kvällens turnering som jag fick äran att ta hem ikväll på denna nya sajt.Ikväll var flopparna på min sida i rätt lägen.Tack opoker och pokerforum. Tack själv för visat intresse! Tveka inte att höra av er till mig (i trådarna, eller privat) om ni har några frågor. Tillsammans med många duktiga moderatorer, är jag säker på att vi ska ge er en trivsam tid på forumet, nya medlemmar som färska. Mvh, Partneransvarig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OpokerErik Postad 20 Januari , 2012 Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 Vi på Opoker vill börja med att tacka för bra uppslutning i gårdagens turnering. Stort grattis till Couchboy som plockade hem förstapriset! Vi kommer fortsätta att köra kampanjer här på pokerforum och poker.se under våren så håll ögonen öppna för chansen att vinna fina priser! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts