boman Postad 30 Juli , 2012 Rapport Postad 30 Juli , 2012 Han syna av stacken mot en överbetspush på river och var hejdå 40ish plats:cry:
simonlofberg Postad 30 Juli , 2012 Rapport Postad 30 Juli , 2012 Om man dricker öl med dig och Simon, får man då nyttja din betjänt? Tänker mig typ för att köpa nya öl, kanske fixa lite snacks etc. Ses i Prag! Neej men man fick gratis öl
okocha Postad 30 Juli , 2012 Rapport Postad 30 Juli , 2012 Neej men man fick gratis öl -"ska vi ölflippa?" -"är simon med?" flippbumhunters
muratore Postad 30 Juli , 2012 Rapport Postad 30 Juli , 2012 -"ska vi ölflippa?"-"är simon med?" flippbumhunters ska vi ölflippa? snart paus i Simons turre, vi väntar nån minut
hankie123 Postad 31 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2012 Haha guld Förlorade faktiskt inte en flipp på hela resan Gav Simon en chans att flippa bort sin sista 50€ lapp på att min väska skulle komma före hans på Arlanda, han nekar flipp för första gången någonsin, 20 sekunder senare rullar hans väska ut på bandet Haft en mycket bra resa och umgåtts med riktigt trevliga människor =) blir en liten pokerpaus ett par dagar sedan ska jag verkligen försöka tvinga mig ner i stakes ett litet tag (:
bjoelle Postad 31 Juli , 2012 Rapport Postad 31 Juli , 2012 Jag ursäktar å alla på resans vägnar för det allmänna dekadenta beteendet. Vi är trots allt alla möjliga fadersförebilder för Hankie, vi bör ta vårat ansvar.
hankie123 Postad 3 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2012 yo! Har 3,6k€ kvar hemma från resan till Prag och det är så att jag inte riktigt har lust att ha dom liggandes hemma atm även om det känns jättekallt att sälja € atm. Vilket är isåfall bästa alternativet? Har försökt att sälja dom till vänner utan framgång, är det isåfall att bli superscammad av forex som gäller? 3 600,00EUR ger dig 28 657,44 SEK ^Får jag enligt forex valutaomvandlare, tillkommer det även någon dyr avgift på detta? Om någon i Stockholmstrakten vill köpa så är det bara att skicka ett PM. Är helt grön på detta så vore jätte tacksam för svar =)
wahlen1 Postad 3 Augusti , 2012 Rapport Postad 3 Augusti , 2012 Hade sparat då euro är på lägsta ever nu lägg i ett bankvalv och vips har du tjänat några tusenlappar när dom går upp 1 krona
JackVegas Postad 3 Augusti , 2012 Rapport Postad 3 Augusti , 2012 Man brukar behöva euro vart man än reser inom europa på pokerresor så antingen blir du "scammad" av forex på kursen nu och scammad igen när du köper € nästa gång inför nästa resa, eller så låter du dem ligga. Den som spar han har sas. Om du måste bli av med dem så är väl inte forex så farligt, jordnötter hit och dit. edit: Jag tog ett beslut för ett par år sedan att aldrig bry mig om växlingskurser med tanken att om jag aldrig bryr mig så jämnar det ut sig i längden. Vet inte riktigt hur sant det är men jag är nöjd med att slippa stressen.
DavidDuzak Postad 3 Augusti , 2012 Rapport Postad 3 Augusti , 2012 Hade sparat då euro är på lägsta ever nu lägg i ett bankvalv och vips har du tjänat några tusenlappar när dom går upp 1 krona har du ngra andra finansiella tips man kan få ta del av?
Mecklenburgare Postad 3 Augusti , 2012 Rapport Postad 3 Augusti , 2012 Man brukar behöva euro vart man än reser inom europa på pokerresor så antingen blir du "scammad" av forex på kursen nu och scammad igen när du köper € nästa gång inför nästa resa, eller så låter du dem ligga. Den som spar han har sas. Om du måste bli av med dem så är väl inte forex så farligt, jordnötter hit och dit. De har trots allt en ganska fin marginal. Men håller med, så länge man inte är i akut behov av pengarna så kan man lika bra låta dem ligga. Ett annat alternativ kan vara att öppna eurokonto på banken och sätta in dem där, vet dock inte om det går att göra.
SantaOnTilt Postad 3 Augusti , 2012 Rapport Postad 3 Augusti , 2012 wp igår osv, lova att du gör något fint med mina pengar! Håll på eurona, vi ska snart ut igen ffs! GL ikväll, min tur att setupa dig lite.
wahlen1 Postad 3 Augusti , 2012 Rapport Postad 3 Augusti , 2012 har du ngra andra finansiella tips man kan få ta del av? Finns massor, vad är du intresserad av?
boman Postad 4 Augusti , 2012 Rapport Postad 4 Augusti , 2012 hade en liknande summa efter Barca11, var dyrt och av ren princip lät jag bli att sälja och hade lite irlcash istället. glömde dock att nyårsfirandet skulle firas på ett eurovänligt fjäll. end of story.
hankie123 Postad 9 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2012 (redigerade) . Redigerad 21 Februari , 2016 av hankie123
Live2012 Postad 12 Augusti , 2012 Rapport Postad 12 Augusti , 2012 Hemnet är bra för motivationen:) men svs rullar på lr? Gl
FishFTW Postad 20 Augusti , 2012 Rapport Postad 20 Augusti , 2012 Kommer nog sluta skriva här också tror jag. Hfhf tråkigt, enda tråden jag läser. //mvh bara youjizz kvar på favoriter snart då..
okocha Postad 21 Augusti , 2012 Rapport Postad 21 Augusti , 2012 Kommer nog sluta skriva här också tror jag. Hfhf skärpning för fan klimpen
lazermannen Postad 21 Augusti , 2012 Rapport Postad 21 Augusti , 2012 skärpning för fan klimpen ++++++++++++++++
hankie123 Postad 30 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2012 (redigerade) . Redigerad 21 Februari , 2016 av hankie123
Recommended Posts