Gå till innehåll

Hankie & SLBG -


hankie123

Recommended Posts

  • Svars 618
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha guld :mrgreen: Förlorade faktiskt inte en flipp på hela resan :twisted:

 

Gav Simon en chans att flippa bort sin sista 50€ lapp på att min väska skulle komma före hans på Arlanda, han nekar flipp för första gången någonsin, 20 sekunder senare rullar hans väska ut på bandet :-D

 

Haft en mycket bra resa och umgåtts med riktigt trevliga människor =) blir en liten pokerpaus ett par dagar sedan ska jag verkligen försöka tvinga mig ner i stakes ett litet tag (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

yo! Har 3,6k€ kvar hemma från resan till Prag och det är så att jag inte riktigt har lust att ha dom liggandes hemma atm även om det känns jättekallt att sälja € atm. Vilket är isåfall bästa alternativet? Har försökt att sälja dom till vänner utan framgång, är det isåfall att bli superscammad av forex som gäller?

 

3 600,00EUR ger dig

28 657,44 SEK

 

^Får jag enligt forex valutaomvandlare, tillkommer det även någon dyr avgift på detta?

 

Om någon i Stockholmstrakten vill köpa så är det bara att skicka ett PM.

 

Är helt grön på detta så vore jätte tacksam för svar =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man brukar behöva euro vart man än reser inom europa på pokerresor så antingen blir du "scammad" av forex på kursen nu och scammad igen när du köper € nästa gång inför nästa resa, eller så låter du dem ligga. Den som spar han har sas.

 

Om du måste bli av med dem så är väl inte forex så farligt, jordnötter hit och dit.

 

 

edit: Jag tog ett beslut för ett par år sedan att aldrig bry mig om växlingskurser med tanken att om jag aldrig bryr mig så jämnar det ut sig i längden. Vet inte riktigt hur sant det är men jag är nöjd med att slippa stressen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man brukar behöva euro vart man än reser inom europa på pokerresor så antingen blir du "scammad" av forex på kursen nu och scammad igen när du köper € nästa gång inför nästa resa, eller så låter du dem ligga. Den som spar han har sas.

 

Om du måste bli av med dem så är väl inte forex så farligt, jordnötter hit och dit.

 

De har trots allt en ganska fin marginal. :)

 

Men håller med, så länge man inte är i akut behov av pengarna så kan man lika bra låta dem ligga. Ett annat alternativ kan vara att öppna eurokonto på banken och sätta in dem där, vet dock inte om det går att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

×
×
  • Skapa nytt...