good-will Postad 6 Januari , 2012 Rapport Postad 6 Januari , 2012 Jackpot rullpoten har inte vunnits sedan vecka 19, 2011. Jackpot är nu 170 millioner. Spelat er svenska viking lotto, men der utdragas et supertallet blannt de 48 tal, ock jackpot utlöses om supertallet er et blannt de 6 vinnartal. Jackpot er rekorden ï 15 år. Jeg kan købe lotto kuponer hvis nogan i Sverige er interesseret. Officielle prisen er 40 danske kr (47 svenska kr) per kupon. 100% af danske spils overskud tildelas godtgörende foreninger, ungdommer, klubber mm. Jeg tar ekstra 10%. Minimum 50 kuponer. Jeg sender bilder av kuponerne og inlöser og sender deg 100% af vinnsterna. Martin mail borttagen - dev Citera
litch Postad 6 Januari , 2012 Rapport Postad 6 Januari , 2012 Jeg sender bilder av kuponerne og inlöser og sender deg 100% af vinnsterna. 1. 2. loooooooooool 3. Say what now...? MVH Inge Trustén Citera
Steel Postad 6 Januari , 2012 Rapport Postad 6 Januari , 2012 Sorry, det mesta jag kan tänka mig att låna ut till random spammande utlänning jag aldrig träffat e 50M Citera
Recommended Posts