Penils Postad 3 Januari , 2012 Rapport Postad 3 Januari , 2012 Men LOL på minimedia, fan vad sämst dom är. Jag tänker inte ens ge bort länken för det förtjänar dom inte, men... jag citerar... December blev en svart månad för ”Fake Love888”, som påstås vara svenske proffset Patrik Antonius. På minuskontot: 1,1 miljoner dollar, cirka 7,5 miljoner kronor. Flera av de största spelarna online spelade flitigt under sista månaden av 2011. Svenske Viktor ”Isildur1” Blom var en av de som spelade mycket på bord med höga insatser. Och det gick bra för honom. Över spelare som gick plus mest under december placerade sig Blom på en andraplats. Totalt spelade han in 1 037 924 dollar, cirka 7,1 miljoner kronor, det skriver acemag.dk. 240 000 kronor – om dagen Men för en annan svensk gick det desto sämre i december. ”Fake Love888”, som påstås vara proffset Patrik Antonius toppar listan över spelare som förlorade mest. Den ännu hemlige signaturen förlorade 1,1 miljoner dollar, cirka 7,5 miljoner kronor. Eller 240 000 kronor om dagen, det rapporterar acemag.dk. MiniMedia Citera
Staahla Postad 3 Januari , 2012 Rapport Postad 3 Januari , 2012 Varifrån är han då? Tror du han är tysk eller? Citera
Pold Postad 3 Januari , 2012 Rapport Postad 3 Januari , 2012 Jag håller Jim Baas personligen ansvarig för denna artikel, bara han som kan vara så dum.. Citera
xyxyx Postad 5 Januari , 2012 Rapport Postad 5 Januari , 2012 Varifrån är han då? Tror du han är tysk eller? Nej? Finne Citera
jonny00 Postad 5 Januari , 2012 Rapport Postad 5 Januari , 2012 ja han är finne så det i sportbladet. se att dom sa att han var svensk hehehe Citera
HasseA Postad 5 Januari , 2012 Rapport Postad 5 Januari , 2012 Ingen som har mer info om The Terrorist fusk som Antonius berättar om i senaste Pokermagazine? Citera
Recommended Posts