Redtyq Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 Allin turn kvittar, kommer få syn av allt utom totala bluffar, även om jag själv säkert gjort det ändå, men med denna linje kan han få för sig att du har missat drag och bränna av 3e bluffen. Citera
Trillske Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 4bet AQ som bluff UTG. Om ditt 4bet blir synat ligger du rätt så bra till. Om han 5betar dig folda dina hand. Bättre än att spela AQ OOP. Personligen gillar jag inte och ha en synrange OOP i 3b/4b potter. IP är det annorlunda. Någon måtta får det ju vara på kompromisserna, att nöja sig med att inte klara av att spela AQ mot förmodad fisk/slask låter oerhört onödigt. Citera
Redtyq Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 Ändrar mig igen, allin turn bäst. Re-raise pre funkar också. Ska in lite och leka på denna nivå nu så nån kanske kan hitta lite värde efter dessa knivskarpa analyser Citera
svamp187 Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 Funkar att dega turn, som spelat bara att syna av. 4bet pre funkar med, är inte jättebekymrad att spela postflop spel mot fisk dock. Även ur position. Citera
Vaector Postad 15 Januari , 2012 Rapport Postad 15 Januari , 2012 4bet pre känns som en skönare linje, OOP och stackdjup talar extra för 4bet. Skulle inte gråta om vi fick in det efter cbet och skulle han pusha mot oss mår vi inte heller så dåligt. Citera
Recommended Posts