KungKroon Postad 4 Januari , 2013 Rapport Postad 4 Januari , 2013 Jag skippar! GL allesammans! Citera
Shahin86 Postad 4 Januari , 2013 Rapport Postad 4 Januari , 2013 Och då har alla betalat. Tjing Pax på RG3! (= Citera
KungKroon Postad 4 Januari , 2013 Rapport Postad 4 Januari , 2013 hijack: hur kollar man cotton bowl inatt? Citera
schoolbook Postad 7 Januari , 2013 Rapport Postad 7 Januari , 2013 Intressant, vi är tre som helt skippat wildcardslag. Vi kan tydligen fortfarande byta också, ger lite mer tid att fnula på lagen. Undras vad Ken och Shahin valt... Citera
schoolbook Postad 7 Januari , 2013 Rapport Postad 7 Januari , 2013 Aj, nu är allt låst. Det jag inte ville se Citera
berghet Postad 7 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2013 Spännande! Ganska väntat att många skulle tro på Denver, men så pass många som laddade upp med dessa grabbar trodde jag inte. Jag och sharre som tror på Patriots så vi lär väl göra upp om segern Citera
Shahin86 Postad 7 Januari , 2013 Rapport Postad 7 Januari , 2013 Aj, nu är allt låst. Det jag inte ville se Spännande! Ganska väntat att många skulle tro på Denver, men så pass många som laddade upp med dessa grabbar trodde jag inte. Jag och sharre som tror på Patriots så vi lär väl göra upp om segern Insåg nog inte det förra året när vi var lite för fräscha, men den här fantasyn är ganska tråkig för man kan inte ta dom man har feeling på i varje lag o komma långt på bra prestationer iomed x3 och x4 systemet. Att ha 3-5 grabbar från Patriots/Denver suger ju när nån går all in på dom lagen. Så allt kommer nog handla om ifall Denver eller Patriots hittar till finalen. (Om jag inte missat nåt med taktiken) Jag hade hoppats att vi va fler så jag hade kunnat ta hela laget 49ers, tror dom ger Packers i arslet. Men var rädd att dom kunde ta sig till final men ändå få stryk fantasymässigt av nån som gått all in på Patriots/Denver. Citera
Shahin86 Postad 13 Januari , 2013 Rapport Postad 13 Januari , 2013 Fy satan vilka bra matcher det är! Citera
berghet Postad 13 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2013 sjuka matcher! och bra resultat, alla hade ju bombat på med denver och lite gb så vinner pats och seattle nu så jäklar! edit: dock förjävligt att min kicker blev skadad... Citera
berghet Postad 13 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2013 wow vilken match idag igen... så jävla synd att seattle inte får vinna den, blev genast lite tuffare i challenge.. Citera
berghet Postad 14 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2013 Sharrebarre blir svårslagen nu! Citera
Shahin86 Postad 4 Februari , 2013 Rapport Postad 4 Februari , 2013 Den som vinner får shippa PM med kontouppgifter så skickar jag ikväll. Citera
Shahin86 Postad 5 Februari , 2013 Rapport Postad 5 Februari , 2013 Betalat o klart. Antar att ingen är sugen på baseballsäsongen så nån får bumpa om ett halvår eller nåt när NFL drar igång igen. (= Citera
Recommended Posts