berghet Postad 22 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2012 ok, laget är klart (har det vart ett par dagar men..) och det ska bli grymt spännande att se hur alla tänker nu. Citera
Shahin86 Postad 22 Januari , 2012 Rapport Postad 22 Januari , 2012 ok, laget är klart (har det vart ett par dagar men..) och det ska bli grymt spännande att se hur alla tänker nu. Du har väl bombat på med Patriots tror jag o skolmästarn med Giants. Jag gajstar att defence win championships (= Citera
berghet Postad 22 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2012 Du har väl bombat på med Patriots tror jag o skolmästarn med Giants. Jag gajstar att defence win championships (= får väl se storm väntas i SF, spännande! haha Citera
Vurra Postad 22 Januari , 2012 Rapport Postad 22 Januari , 2012 intressanta lag, gick lite på dom andra i pats än va ja trodde folk skulle ta så får hoppas d håller Citera
berghet Postad 22 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2012 oh no! är gronk skadad är det INTE bra..... hoppas verkligen han kommer tillbaka Citera
berghet Postad 22 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2012 Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :d D: D:d:d D :dd: D Citera
Steel Postad 22 Januari , 2012 Rapport Postad 22 Januari , 2012 E d små marginaler i football eller? Håller Evans den bollen nån tiondels sekund till så e ravens i superbowl. Sen ett missat kort fieldgoal så e säsongen slut. Citera
berghet Postad 22 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2012 så jobbiga turnovers av patriots som blev kostsamma, tur att det gick vägen ändå Citera
berghet Postad 22 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2012 ganska väntat att vurra skulle plocka 49ers på sina sista, kan inte se shahins men förväntar mig att han har gjort samma, tar giants hem detta nu så känns det bra GO GIANTS Citera
Shahin86 Postad 22 Januari , 2012 Rapport Postad 22 Januari , 2012 ganska väntat att vurra skulle plocka 49ers på sina sista, kan inte se shahins men förväntar mig att han har gjort samma, tar giants hem detta nu så känns det bra GO GIANTS Ja det har jag, även om jag trodde mest på San Fran så hade jag inte riktigt något val, iomed att du hade Welker visste man ju att du bombar på med Patriots och eftersom skolmästarna hade Cruz x3 o inte kan komma ikapp dig med Patriots var jag bombsäker på att han tar hela laget Giants.. Vilket han iofs inte gjorde nu lite otippat. Så då kunde jag bara vinna på San Fran, var inte så mkt o steka på. Känns ganska kallt nu ändå. Citera
berghet Postad 22 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2012 Ja det har jag, även om jag trodde mest på San Fran så hade jag inte riktigt något val, iomed att du hade Welker visste man ju att du bombar på med Patriots och eftersom skolmästarna hade Cruz x3 o inte kan komma ikapp dig med Patriots var jag bombsäker på att han tar hela laget Giants.. Vilket han iofs inte gjorde nu lite otippat. Så då kunde jag bara vinna på San Fran, var inte så mkt o steka på. Känns ganska kallt nu ändå. funderade på att byta till SF på mina sista tre också, känns som om det hade vart det smartaste movet iom resultatet på första matchen och eftersom jag trodde att ni skulle ta SF också. Tror dock att giants vinner så varför göra det lätt för sig? Citera
Shahin86 Postad 23 Januari , 2012 Rapport Postad 23 Januari , 2012 funderade på att byta till SF på mina sista tre också, känns som om det hade vart det smartaste movet iom resultatet på första matchen och eftersom jag trodde att ni skulle ta SF också. Tror dock att giants vinner så varför göra det lätt för sig? Jag tänkte på det också (= Det där var ingen dålig start för mig iaf. Ser inte dina spelare än, är det Bradshaw o Cruz eller Nicks? Citera
berghet Postad 23 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2012 bradshaw + nicks kom igen nu Eli! edit: var ju faktiskt jävligt dumt att inte ta SF kom jag på.. aja.. edit 2: nicks skadad? oh come on... Citera
Shahin86 Postad 23 Januari , 2012 Rapport Postad 23 Januari , 2012 Gah vikken tilt. Pole position nu berghet, vore skillat o torska denna (= Citera
berghet Postad 23 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2012 Gah vikken tilt. Pole position nu berghet, vore skillat o torska denna (= ja nu ska det väl mycket till för att man ska torska känns det som Citera
Shahin86 Postad 6 Februari , 2012 Rapport Postad 6 Februari , 2012 ja nu ska det väl mycket till för att man ska torska känns det som Droppa PM med bankuppgifter så fixar jag när jag vaknar, grattis till vinsten. Citera
berghet Postad 6 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2012 Droppa PM med bankuppgifter så fixar jag när jag vaknar, grattis till vinsten. Tack! Skickar pm:) Citera
Shahin86 Postad 7 Februari , 2012 Rapport Postad 7 Februari , 2012 Tack! Skickar pm:) Du verkar inte så het på PMs så bumpar den här så kanske du kollar inboxen (= Citera
schoolbook Postad 29 December , 2012 Rapport Postad 29 December , 2012 Skapade en liga, Pokerforum http://playoffchallenge.fantasy.nfl.com/?module=HP11_MYNFL&icampaign=Fantasy_Playoff_HP_MyNFL&cvsorc=fantasy.playoff.hp_mynfl#state=%2Fgroup%2F22853 Lösen Pf2013 500 kr är väl tänkt som sagts i andra tråden, Shahin tar hand om degen som vanligt gissar jag? Citera
Shahin86 Postad 31 December , 2012 Rapport Postad 31 December , 2012 Skapade en liga, Pokerforum http://playoffchallenge.fantasy.nfl.com/?module=HP11_MYNFL&icampaign=Fantasy_Playoff_HP_MyNFL&cvsorc=fantasy.playoff.hp_mynfl#state=%2Fgroup%2F22853 Lösen Pf2013 500 kr är väl tänkt som sagts i andra tråden, Shahin tar hand om degen som vanligt gissar jag? Well done sir. Ja, det är bara att joina och förhoppninigsvis ha kvar sitt PM med mina bankuppgifter, annars är det bara o säga till så skickar jag om det. edit; Är mitt lag med två gånger eller syns det bara så för mig? edit igen; borta nu nvm (= Citera
berghet Postad 2 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2013 Då var man anmäld! Svårtippat slutspel faktiskt, många ojämna lag som krossar ena veckan och ser ut som skit andra. Är the winner takes all eller får tvåan tillbaka cash? Citera
Shahin86 Postad 2 Januari , 2013 Rapport Postad 2 Januari , 2013 Då var man anmäld! Svårtippat slutspel faktiskt, många ojämna lag som krossar ena veckan och ser ut som skit andra. Är the winner takes all eller får tvåan tillbaka cash? Får se hur många som är med först. Vem är Champ2012 och vem är Akrilles? Citera
D Postad 2 Januari , 2013 Rapport Postad 2 Januari , 2013 Jag är givetvis Champ 2012!!! Måste ju passa på Citera
Shahin86 Postad 3 Januari , 2013 Rapport Postad 3 Januari , 2013 Verkar som vi bara blir 6 pers, kör väl allt till vinnarn då om ingen har nåt emot det. Får vi en late reg kan vi ge 500 till andraplatsen. Citera
berghet Postad 3 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2013 Får se hur många som är med först. Vem är Champ2012 och vem är Akrilles? aCHrilles om jag får be Citera
Recommended Posts