Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

även om de flesta vet så har den andra svensken som de söker efter ingenting med detta att göra, han lånade bara ut namnet till hotellrummet för J skulle slippa boka om antar jag.

vila i frid

Postad

Att de efterlyser ressällskapet vid ett dödsfall är inget konstigt, och han lär inte vara misstänkt för något brott.

Jag uppskattar att diskussionen hålls saklig, många på forumet har förlorat en vän. Själv kände jag honom inte alls väl, men kommer att ta med mig en mycket positiv bild av en trevlig och ödmjuk kille.

Postad

En fin kille och en bra person, utan tvekan. Hade möjligheten att få lära känna honom under vårt resande tillsammans på bali i november, får iaf ta med mig ett par grymma minnen därifrån.

Mycket tragiskt det som hänt, svårt att greppa.

Vila i fred

Postad

Tragiskt.. Antar att någon som kände honom väl kontaktar sajterna han spelade på och ser till att pengarna kommer till anhöriga..

Inte det första man tänker på naturligtvis men hans nick har ju outats på flashback och där huserar det tusentals samvetslösa retards.

Postad

nej han åkte till asien för att njuta av livet och ta det lugnt, spela macau i januari. han jobbade stenhårt två år i streck så han behövde verkligen det. han såg framemot ledigheten så jättejättemycket.