devalanteriel Postad 29 December , 2011 Författare Rapport Postad 29 December , 2011 Då önskar vi de kvarvarande forumspelarna lycka till under dag 2. Får se om jag springer förbi nån av er idag på CC. Ni andra får ursäkta, men den jag hejar på mest idag är min goda, allmänt förvirrade, grekpolare till nit som är chipåtta inför dag2, Georgios Papadopoulos (syns på bild på poker.ses rapportering fr gårdagen, tidpunkt 20.41), heja heja heja. Säg hej om du går förbi Citera
Supertequila Postad 29 December , 2011 Rapport Postad 29 December , 2011 Säg hej om du går förbi Hej Fan trodde Dev var typ 40 bast så visar det sig att han är en pojkspoling. Nu kommer jag o ranta runt i forumet ffs när åldersrespekten är borta. Citera
devalanteriel Postad 29 December , 2011 Författare Rapport Postad 29 December , 2011 gör det mvh admin Citera
valterego Postad 30 December , 2011 Rapport Postad 30 December , 2011 Hej Fan trodde Dev var typ 40 bast så visar det sig att han är en pojkspoling. Nu kommer jag o ranta runt i forumet ffs när åldersrespekten är borta. Jag är typ 40 bast, så du kan lägga åldersrespekten på mig istället Citera
Crappy Postad 30 December , 2011 Rapport Postad 30 December , 2011 Ålder ja, respekt? Nä du är för snäll Erik. Det är iofs Joel också men det är det ingen som vet. Citera
Recommended Posts