Gå till innehåll

Utlands-Grind


lidlpatrik

Recommended Posts

Ingen fara med online poker i thailand, men du bör iaf inte gå gå runt och prata om det. har spelat en hel del live poker där med.

vissa pokersidor är spärrade, men om man redan har dem i datorn fungerar det. hur vpn fungerar är jag inte så insatt i, men det skulle ju gå det med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thailand från jan-mars låter inte helt fel. Har också tänkt på att haffa lite tickets till EM, dom släpps väll den 12:e dec om jag inte minns fel, vet inte hur länge man kan vänta med att köpa dem. sjukt sugen iaf och brudarna går an! hihih:-)

 

Du kan vänta till nån gång i februari, spelar ingen roll när du anmäld för att försöka få biljetter för dom lottas ut nån gång i mars.

 

Källa: svenskfotboll.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla verkar åka till asien. Vad är det för fel på USA?:):) Jag har dragit mina senaste pokerresor till USA. Landet är oerhört bekvämt (om man har bil men taxi är väldigt billigt också). Boende är ofta väldigt billigt och matpriserna är bra. Speciellt om man lagar en del egen mat. Internet har aldrig varit problem någonstans. Västkusten rekommenderar jag starkt, då kan man ta en resa förbi Vegas en, två eller tre gånger. PM:a om du vill ha tips. Utelivet är riktigt fint i USA också med tanke på dina övriga uppsatta mål :)

 

Phuket har jag varit i. Var nog den staden i Thailand som jag nästan hatade. Chang Mai är den skönaste staden enligt mig men utelivet där är rätt dött. inte överdrivet mycket turister heller. Istället finns det schyssta utflykter att göra där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men i USA är det väl fullkomligt omöjligt att lira online? 21 e väl även åldern på krogen å all sprit där? Annars hade det vart nice :) e inte boendet ganska dyrt där?

 

Lutar mot phuket om de blir thailand, har vart där nåra gånger å trivs där, bor man ltie utanför så finnns de shyssta villor till överkomliga priser å tuk tuk e billgit å kul när man e full... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, finns exempel på folk här som spelar från USA. Varför skulle det spärras???

 

Tror det är lite olika det där. Mitt konto på microgaming spärrades tills jag kom hem när dom såg att jag loggade in från USA. Men SVS t ex gick det fint att spela på hela tiden.

Men kör du med vpn kan du köra på alla siter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, finns exempel på folk här som spelar från USA. Varför skulle det spärras???

 

Vadå nej? Eftersom amerikanska spelare inte är tillåtna på de flesta nätverk så spärras kontot om du använder en amerikansk IP, sen får du snällt be dom öppna upp det när du kommit tillbaka hem. Däremot kan jag inte svara på vilka rutiner de olika nätverken har för att kolla det. Men ska man dra på grindresa 3 månader chansar man inte, då många fått låsta konton vid inlogg från USA. Åka hem då? :-D

Däremot funkar det bättre om du kör genom VPN därifrån, har dock för mig att PS sagt att de blir rätt sura om man blir upptäckt med VPN med följd att pengarna på kontot kan vara i fara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...