kungbohman Postad 4 December , 2011 Rapport Postad 4 December , 2011 Är det bara jag som inte kan registrera mig för några SnG? Är det någon uppdatering på gång eller vad är felet? Citera
TotalFarsa Postad 4 December , 2011 Rapport Postad 4 December , 2011 Tippar att det beror på deras 200k-spelarturre ikväll. Citera
Woarda Postad 4 December , 2011 Rapport Postad 4 December , 2011 Det blir en fördrjöjning, så vänta bara upp till en minut så får du bekräftelse att du är registrerad. Så var det för mig iaf. Var väl över 400K inloggade ett tag. Citera
devalanteriel Postad 4 December , 2011 Rapport Postad 4 December , 2011 Mmm. Är allmän paus på hela siten, iaf turrarna, just nu. Kommer väl igång snart. Citera
kungbohman Postad 4 December , 2011 Författare Rapport Postad 4 December , 2011 Det blir en fördrjöjning, så vänta bara upp till en minut så får du bekräftelse att du är registrerad. Så var det för mig iaf. Var väl över 400K inloggade ett tag. Och nu är varenda SnG utom HU o turre pausad, vafan... Citera
Recommended Posts