heligvind Postad 1 December , 2011 Rapport Postad 1 December , 2011 Hej, Är det någon som själv kan eller känner till någon som kan thailändska och poker? Jag behöver potentiellt en resurs till ett översättningsjobb (betalt förstås). Citera
JohnH Postad 1 December , 2011 Rapport Postad 1 December , 2011 สวัสดี, จะมีใครที่สามารถรู้หรือคนที่สามารถทั้งชาวไทยและโป๊กเกอร์? ฉันมีทรัพยากรที่อาจเกิดขึ้นเพื่องานแปล (จ่ายของหลักสูตร). Citera
sulla Postad 1 December , 2011 Rapport Postad 1 December , 2011 http://translate.google.se Gratis gott och alkoholfritt Citera
Ola Brandborn Postad 1 December , 2011 Rapport Postad 1 December , 2011 Ja, det borde gå att fixa, hur mycket text handlar det om? Citera
JohnH Postad 1 December , 2011 Rapport Postad 1 December , 2011 Senast redigerad av devalanteriel, Idag 15:10. Anledning: Tog bort affiliatelänk? Tror jag. / dev . wot? körde texten via googletranslate och sen addade jag en punkt..som var en länk till en översättarsida. Den punkten är också kvar. Körde du texten tillbaka till svenska och det blev *******poker.com? Du levlar säkert. El levlar dig själv. Citera
devalanteriel Postad 1 December , 2011 Rapport Postad 1 December , 2011 Det satt nåt clid till översättarsidan som såg ut som referral-id. Tog man bort det gick det till samma sida. Obv tror jag inte att du försökte fixa referrals, du fick ju ingen varning. Men någons referral-länk var det, så jag tog bort den. Citera
fredde74 Postad 4 December , 2011 Rapport Postad 4 December , 2011 Jag kan poker, och jobbar i Thailand då jag kan fixa en översättning med en av mina anställda. Hör av dig om det finns intresse. //Fredrik Citera
Recommended Posts