Opteron Postad 4 December , 2011 Rapport Postad 4 December , 2011 värt Ta två veckor off. Finns en stor chans att du omedvetet har börjat göra misstag som du inte gjorde för några månader sen när du verkligen krossade nivån. Är du säkert värd också mtp hur många händer du har köttat in.' Edit: Trodde jag hade klickat in i din dagbok... Citera
Longple Postad 4 December , 2011 Rapport Postad 4 December , 2011 back sisådär en 200k kanske började även dec med att backa 18k€ Citera
Trillske Postad 4 December , 2011 Rapport Postad 4 December , 2011 back sisådär en 200k kanske började även dec med att backa 18k€ Så jävla störd. Citera
WhySoSerious Postad 4 December , 2011 Rapport Postad 4 December , 2011 Ta två veckor off. Finns en stor chans att du omedvetet har börjat göra misstag som du inte gjorde för några månader sen när du verkligen krossade nivån. Är du säkert värd också mtp hur många händer du har köttat in.' Edit: Trodde jag hade klickat in i din dagbok... Jag har funderat på det, känns inte som att allt står rätt till när jag är be över senaste 5 månaderna. har dock börjat gå igenom mitt spel rejält, det är väll så dags nu. 2 veckor vet jag inte om jag klarar av, även fast jag vet att det är ett riktigt bra råd.. Citera
Opteron Postad 4 December , 2011 Rapport Postad 4 December , 2011 Jag har funderat på det, känns inte som att allt står rätt till när jag är be över senaste 5 månaderna. har dock börjat gå igenom mitt spel rejält, det är väll så dags nu. 2 veckor vet jag inte om jag klarar av, även fast jag vet att det är ett riktigt bra råd.. klarar du av att grinda i 5 mån klarar du säkert två veckor utan även om det låter tufft Citera
Lundin89 Postad 13 December , 2011 Rapport Postad 13 December , 2011 750$ på ongame, någon tusenlapp på SvS och lillplus live vilket käkats upp av mat och resor. Citera
Recommended Posts