pq4510 Postad 17 November , 2011 Rapport Postad 17 November , 2011 Hej, tänkte att det kunde vara trevligt med en railtråd som handlar om highstaken på SS. Vilka som vinner och förlorar? Bad-Day verkar vinna stora summor av de andra spelarna. Citera
YassirArafat Postad 17 November , 2011 Rapport Postad 17 November , 2011 Bad-Day verkar vinna stora summor av de andra spelarna. ....och sedan sitter han ut, går och lägger sig med borden öppna så att alla kan se hur duktig han är. Citera
pq4510 Postad 17 November , 2011 Författare Rapport Postad 17 November , 2011 Håller fullt med om det. Han verkar ha som taktik och sitta ute ofta. Så då förstår jag inte att de spelar i mot honom. LinusJ han bara torskar i mot han. Citera
calibrat Postad 17 November , 2011 Rapport Postad 17 November , 2011 Isildur1 mot LinusJ nu 2 bord. Undra om det är Viktor.. Citera
killerwolf Postad 17 November , 2011 Rapport Postad 17 November , 2011 heter förresten Lsildur1 Citera
Freddy1337 Postad 17 November , 2011 Rapport Postad 17 November , 2011 heter förresten Lsildur1 eru noob eller? Citera
calibrat Postad 17 November , 2011 Rapport Postad 17 November , 2011 heter förresten Lsildur1 aa missade det. Men det gör väl ingen skillnad vem d kan vara? Citera
killerwolf Postad 17 November , 2011 Rapport Postad 17 November , 2011 aa missade det. Men det gör väl ingen skillnad vem d kan vara? ingen aning, skumt hur de lirade ett bord hi/lo dock =) Citera
Esactun Postad 18 November , 2011 Rapport Postad 18 November , 2011 Alla vet att Viktor är Blom90 Citera
okocha Postad 18 November , 2011 Rapport Postad 18 November , 2011 Alla vet att Viktor är Blom90 alla vet att omahaspelarna på svs snittar 3 konton/person Citera
punx_punx Postad 18 November , 2011 Rapport Postad 18 November , 2011 fiskar hela högen:) ink jag Citera
Peruken Postad 18 November , 2011 Rapport Postad 18 November , 2011 ....och sedan sitter han ut, går och lägger sig med borden öppna så att alla kan se hur duktig han är. Sjuukt otrevlig i chatten oxå.. Det var horjävel och mammaknullare till både höger o vänster. När han sen fick veta att motståndaren var av kvinnligt kön (inte streckkoden utan den andra, kommer inte ihåg namnet just nu) så visste han inte hur han skulle bete sig. En riktig gris sammanfattningsvis Citera
RaMz Postad 19 November , 2011 Rapport Postad 19 November , 2011 fiskar hela högen:) ink jag Vi saknar dig mannen... Citera
Setcho Postad 28 November , 2011 Rapport Postad 28 November , 2011 Hur mycket action finns det generellt på 50/100+ PLO på SvS? Citera
Penils Postad 28 November , 2011 Rapport Postad 28 November , 2011 Hur mycket action finns det generellt på 50/100+ PLO på SvS? Varför inte bara logga in och kika? Citera
Madwett Postad 28 November , 2011 Rapport Postad 28 November , 2011 Varför inte bara logga in och kika? Varför inte bara svara när du ändå tar dig tid att skriva i tråden istället för att bete dig som en tråkig jävel som verkar ha fått minimalt med kärlek som barn? Är lite smidigare och fråga och se om någon vet istället för att sitta inloggad 24/7 i åtminstonne en vecka för att få ett hum om hur mycket action det är, vilka tider det är action och vilka dagar det är action. Citera
Penils Postad 28 November , 2011 Rapport Postad 28 November , 2011 Varför inte bara svara när du ändå tar dig tid att skriva i tråden istället för att bete dig som en tråkig jävel som verkar ha fått minimalt med kärlek som barn? Är lite smidigare och fråga och se om någon vet istället för att sitta inloggad 24/7 i åtminstonne en vecka för att få ett hum om hur mycket action det är, vilka tider det är action och vilka dagar det är action. Hur ska jag veta när jag inte spelar Omaha? Därav mitt förslag på en lösning. MEN... Jag kan ju gissa på att det är bäst fart kvällstid och på helgerna. Skulle även tro att det är bäst fart dagarna efter löning. Citera
Harry_Pottodds Postad 28 November , 2011 Rapport Postad 28 November , 2011 Hur ska jag veta när jag inte spelar Omaha? Därav mitt förslag på en lösning.MEN... Jag kan ju gissa på att det är bäst fart kvällstid och på helgerna. Skulle även tro att det är bäst fart dagarna efter löning. Goddag yxskaft.... Citera
Setcho Postad 29 November , 2011 Rapport Postad 29 November , 2011 Varför inte bara svara när du ändå tar dig tid att skriva i tråden istället för att bete dig som en tråkig jävel som verkar ha fått minimalt med kärlek som barn? Är lite smidigare och fråga och se om någon vet istället för att sitta inloggad 24/7 i åtminstonne en vecka för att få ett hum om hur mycket action det är, vilka tider det är action och vilka dagar det är action. +1 Kändes inte som en helt orimlig fråga med tanke vad tråden handlade om. Jag är fortfarande nyfiken och sänder kram och high five om någon kan hjälpa till! Citera
Leooo Postad 29 November , 2011 Rapport Postad 29 November , 2011 Alla vet att Viktor är Blom90 Det var väl 4a år sen typ, vet om två andra konton han spelat på se den hs plo. Citera
killerwolf Postad 29 November , 2011 Rapport Postad 29 November , 2011 leo, spelar han aldrig nlhe nu för tiden? rent allmänt dvs. Äre för lite action? Citera
Setcho Postad 1 Februari , 2012 Rapport Postad 1 Februari , 2012 Om någon är sugen på att sälja Svenska Spel PLO HH's för 25/50-200/400 så skicka mig ett PM. Citera
Recommended Posts