Gå till innehåll

20/11 - William Hill adderar €1000 i söndagens medlemsturnering!


Partneransvarig

Recommended Posts

När våra brittiska vänner på William Hill arrangerar medlemsturneringar brukar såväl trivselfaktorn som övervärdet vara högt. Söndagens tävling lär inte bli något undantag, med $1000 extra i potten och låg $11 i inköp! Turneringen är en doublestack, dvs dubbelt så stor startstapel som vanligt.

 

Namn: PSE1000

Tid: söndag 20 november kl 20:00 (Lobbytid 19:00)

Adderat till potten: $1000

Inköp: $10 +1

 

Turneringen är begränsad till de som registrerat sig via våra länkar. Har du inget konto på William Hill går det utmärkt att öppna ett här!

 

I november och decembers turneringar kör William Hill återigen en leaderboard.

Poängen beräknas enligt Poäng = (Antal deltagare/Placering) * Inköp.

 

I potten ligger en biljett till Sunday $200.000 GTD (Värde $215) till ettan, och en biljett till Friday $60.000 GTD (Värde $109) till tvåan. Dessa delas ut efter fyra spelade turneringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk att man komma 3a när man spelar så dåligt som jag.Helt stört.åker ut 3a efter att ha satsat allt med en ensam kung med en 2a som sidokort.de va ju bättre.kunde ju inte lika gärna tagit en 50/50 allin med kung dam två händer innan isf.ne tydligen inte...*sliter sitt hår å slår sönder en stol*

 

Men tack så mycke för en fin turnering och tack pokerforum å william hill för ikväll.Å ursäkta utbrottet här.Modifiera gärna bort min post om ni vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk att man komma 3a när man spelar så dåligt som jag.Helt stört.åker ut 3a efter att ha satsat allt med en ensam kung med en 2a som sidokort.de va ju bättre.kunde ju inte lika gärna tagit en 50/50 allin med kung dam två händer innan isf.ne tydligen inte...*sliter sitt hår å slår sönder en stol*

 

Men tack så mycke för en fin turnering och tack pokerforum å william hill för ikväll.Å ursäkta utbrottet här.Modifiera gärna bort min post om ni vill.

 

Äh, vad är väl en grindkväll utan ett utbrott :D Bra kämpat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk att man komma 3a när man spelar så dåligt som jag.Helt stört.åker ut 3a efter att ha satsat allt med en ensam kung med en 2a som sidokort.de va ju bättre.kunde ju inte lika gärna tagit en 50/50 allin med kung dam två händer innan isf.ne tydligen inte...*sliter sitt hår å slår sönder en stol*

 

Men tack så mycke för en fin turnering och tack pokerforum å william hill för ikväll.Å ursäkta utbrottet här.Modifiera gärna bort min post om ni vill.

 

Asch

Jag tackade och tog emot, ni slog ut varandra så jag satt bara och tittade på :mrgreen:

Tack WH och WP Pavel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asch

Jag tackade och tog emot, ni slog ut varandra så jag satt bara och tittade på :mrgreen:

Tack WH och WP Pavel

 

Jo men man blir ju lite galen på sig själv.Man sitter å tänker.va kylig nu se till att du åtminstone får chansen heads up.spela kyligt å taktiskt å försiktigt. Man tänker alla dom där bra sakerna....Å sen gör man absolut tvärtom...Efter det undrar man ju hur hjärntrådarna däruppe är knutna egentligen.Måste vart en elektriker på fyllan som koppla ihop grejerna.

 

WP Crappy och Pavel.

 

Äh, vad är väl en grindkväll utan ett utbrott :D Bra kämpat!

 

Tack så mycket både för kommentaren och överseendet.godnatter på er!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...