Olycklig_fisk Postad 13 November , 2011 Rapport Postad 13 November , 2011 Hur spelar man mot en aggro donk. De spelar varje hand. Donkbettar till överpott. Check-raisar om du bettar. Personligen så väntar jag på en hand och trappar dom, jag låter helt enkelt att de donka av sina chips. Hur gör ni? Lirar SNGs och det är framför allt på bubblan detta gäller. Citera
hubbahubba Postad 13 November , 2011 Rapport Postad 13 November , 2011 Var finns det SNGer där man är så djup vid bubblan så att din strategi är applicerbar? Citera
Olycklig_fisk Postad 13 November , 2011 Författare Rapport Postad 13 November , 2011 Var finns det SNGer där man är så djup vid bubblan så att din strategi är applicerbar? Det är faktiskt en jävligt bra fråga! Pokerstars vanlig hastighet. Citera
hubbahubba Postad 13 November , 2011 Rapport Postad 13 November , 2011 Det var ett tag sedan jag spelade på stars. Det du kallar aggro d0nk tycker jag låter som ett ganska normalt bubbelspel. Din strategi verkar rimlig vid cashgame. Hur djupa är ni vid bubblan? Citera
Olycklig_fisk Postad 13 November , 2011 Författare Rapport Postad 13 November , 2011 Det var ett tag sedan jag spelade på stars. Det du kallar aggro d0nk tycker jag låter som ett ganska normalt bubbelspel. Din strategi verkar rimlig vid cashgame. Hur djupa är ni vid bubblan? Nej inte att man limpar i 37% av händerna och sen donk bettar varje flopp för att sedan syna en All in med 93o. Citera
hubbahubba Postad 13 November , 2011 Rapport Postad 13 November , 2011 Jag förstod inte att de limpar. Man kanske borde spela på stars, på vilken nivå hittar du dessa tomtar? Citera
Olycklig_fisk Postad 13 November , 2011 Författare Rapport Postad 13 November , 2011 Jag förstod inte att de limpar. Man kanske borde spela på stars, på vilken nivå hittar du dessa tomtar? Nej förlåt att uttrycka mig i skrift är inte min bästa egenskap. Vad jag vet så finns de ända upp till 15$ sng nivån (kanske högre). Men spelar du på lägsta nivån så kan jag garantera att minst 4 spelare är tomtar. Sen för varje nivå kan du räkna bort en tomte. Asså steal och resteal de vet dom inte vad det är. Citera
Recommended Posts