QoS Postad 14 Juli , 2005 Rapport Postad 14 Juli , 2005 Skaffa en kodslav då? Jag föredrar termen kodapa, slav är så förnedrande... - QoS Citera
Myt4z Postad 14 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2005 Skaffa en kodslav då? Jag föredrar termen kodapa, slav är så förnedrande... - QoS Kodapa? Du menar en kärleksfull, kraftig och väldigt hårig karl? //Myt4z Citera
QoS Postad 14 Juli , 2005 Rapport Postad 14 Juli , 2005 Menar du kodapan eller kodslaven? - QoS Citera
bzkt Postad 15 Juli , 2005 Rapport Postad 15 Juli , 2005 Vi kompromissar.. kodträl? Borde finnas massor med kunniga PHP-pulare här. Hade själv ställt upp om jag hade haft tid. Citera
Myt4z Postad 15 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2005 Vi kompromissar.. kodträl? Borde finnas massor med kunniga PHP-pulare här. Hade själv ställt upp om jag hade haft tid. Om jag haft tid..så skulle...jag också ...ställa upp.... Jag pratar givetvis om att vara den håriga kodslaven //Mytaz Citera
Myt4z Postad 18 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2005 QoS,nu vill jag höra något nytt och smaskigt om valutavisaren! Det kräver jag //Myt4z Citera
QoS Postad 18 Juli , 2005 Rapport Postad 18 Juli , 2005 Den är faktiskt snart klar. Under dagen skulle jag tro faktiskt. - QoS Citera
Myt4z Postad 18 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2005 Den är faktiskt snart klar. Under dagen skulle jag tro faktiskt. - QoS Oj, visste väl att det skulle hjälpa om jag tog i med hårdhandskarna Nä, ärligt. Kul att du/ni fixar den! Riktigt skoj. //Myt4z Citera
QoS Postad 18 Juli , 2005 Rapport Postad 18 Juli , 2005 Myt4z, du och vädret har gjort detta möjligt! Nu är det klart, på framsidan ovan för 10 senaste listningen har ni ta-da, VALUTAKURSER! Kurserna är från http://www.currencysource.com/ klistrar in lite av deras info om det hela. "The values on this site are gathered from the International Monetary Fund and/or the Federal Reserve Bank of New York (according to their availability). Values and dates are believed to be reliable but this site makes no warranties regarding these values, fitness for a particular purpose, accuracy or availability." från currencysource.com "We provide the following RSS Feeds as a FREE public service. You may subscribe to as many feeds as you like. Each feed will be updated every 20 minutes (weekdays), between the hours of 10 AM to 5 PM CST." från currencysource.com Disclaimer; som det tidigare nämnts, pokersajterna och andra aktörer kan ta ut växlingsavgifter och/eller kurspåslag vid transaktioner, därför ska växelkurser som visas ses som endast riktvärden på ungefär vad dom olika valutorna står i relation till varandra. Enjoy! - QoS Citera
Myt4z Postad 18 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2005 Kul! Precis som jag hade tänkt mig, jag är så lycklig att det kommer glädjetårar Bra jobbat! Mycket smidigt och lättläst, skönt att kunna se det direkt när man loggar in. Alltid skönt att ha koll på hur valutorna ligger till. Tack så mkt! //Myt4z Citera
Bimpi Postad 18 Juli , 2005 Rapport Postad 18 Juli , 2005 Stabilt Qos! Sidan blir bara bättre och bättre. Torrents då? Citera
QoS Postad 18 Juli , 2005 Rapport Postad 18 Juli , 2005 Ty, ty! Myt4z, PMa mig så skickar vi ett lite goodiepaket! captenpro, torrents är lite klurigare, om det inte är folks hemmainspelade pokerfilmer. - QoS Citera
bzkt Postad 18 Juli , 2005 Rapport Postad 18 Juli , 2005 QoS, det är fortfarande inte olagligt att länka till torrentfiler, det är inte ens olagligt att ha torrentfiler på servern. Men vi har ju haft det diskussionen om du kommer ihåg Citera
QoS Postad 18 Juli , 2005 Rapport Postad 18 Juli , 2005 Men vi har ju haft det diskussionen om du kommer ihåg Precis... och tipset är som sist, sök på google om BT och Torrents. Nog OT om det, låt oss titta på den kuliga valutakursprylen istället. - QoS Citera
Myt4z Postad 18 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2005 Ja! Nu njuter vi av den kuliga valutavisaren! Mmm //Myt4z Citera
Nusseman Postad 18 Juli , 2005 Rapport Postad 18 Juli , 2005 Kan man få önska sig att den blir lite större? Gamla gubbar som jag ser knappt vad det står Citera
QoS Postad 18 Juli , 2005 Rapport Postad 18 Juli , 2005 Kan man få önska sig att den blir lite större? Gamla gubbar som jag ser knappt vad det står Men då får det ju inte plats på den där väligt snygga raden. Farbror kanske ska skaffa glasögon? - QoS Citera
Nusseman Postad 18 Juli , 2005 Rapport Postad 18 Juli , 2005 Flytta den till en väldigt snygg helt egen rad direkt under textbannern då. Farbror har glasögon. Citera
QoS Postad 18 Juli , 2005 Rapport Postad 18 Juli , 2005 Men sånt gääääll... Ska provpilla lite på det då, får se hur det blir. - QoS Citera
TANDEMCYKELN Postad 18 Juli , 2005 Rapport Postad 18 Juli , 2005 Flytta den till en väldigt snygg helt egen rad direkt under textbannern då. Farbror har glasögon. Sänk upplösningen? Köp en större monitor? Textstorleken är helt OK. Jag sitter för närvarande och kör 1600*1200 på en 19" CRT-skärm. Citera
Myt4z Postad 18 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2005 Tycker också att den är fin som den är. Citera
bzkt Postad 18 Juli , 2005 Rapport Postad 18 Juli , 2005 QoS du är kung! (men lite rädd för antipiratbyrån) Citera
Recommended Posts