FreddeRud Postad 10 November , 2011 Rapport Postad 10 November , 2011 Förr har Holdem Manager missat att importera någon pot här och där från svenska spel men det har aldrig varit något direkt problem utan något man fått leva med. Härom veckan skaffade jag helt ny dator. Sparade HH från gamla datorn på vad jag trodde var ett vettigt sätt. Sparade allt i HMArchive och från history-mappen där svenska-spels händer sparas, och importerade sen detta på den nya datorn. Nu är allt knasigt. - Under dagens session importerades 410 händer. Det gav +A kr enligt "Hands"- och "Reports"-tabbarna vilket stämmer överrens med kontohistoriken på svenska spels hemsida. Enligt "Sessions"- och "Graph"-tabbarna gick jag dock +B kr vilket skiljer sig enormt mot A kr. Dock står det överallt att 410 händer spelades! - Kollade igenom hur jag låg till över alla händer och samma problem där. "Hands"- och "Reports"-tabbarna säger att jag ligger plus mindre än vad "Sessions"- och "Graph"-tabbarna säger. Detta har aldrig skiljt sig förut. Misstänker att en del händer kanske kan ha dubblerats vid importen? Bara en gissning dock... Är det någon som har en aning om och i så fall hur man löser detta? Fredde Citera
Freddy1337 Postad 10 November , 2011 Rapport Postad 10 November , 2011 something something valutor something something ändra allt till 1 1 1 1 1 something something dark Citera
FreddeRud Postad 10 November , 2011 Författare Rapport Postad 10 November , 2011 something something valutor something something ändra allt till 1 1 1 1 1 something something dark Det här var fan guld. Lika chockerande och fräscht som när jag spolade örat efter en vaxpropp. Ett minimalt ingrepp som löser allt. Tack som attan Citera
borje1212 Postad 22 Mars , 2012 Rapport Postad 22 Mars , 2012 Hej. Har exakt samma problem som ts. Grejen är bara att jag är för dum för att fatta vad du menar Freddy1337. Snälla förklara så är du en ängel. Tack. Citera
wheelinho Postad 22 Mars , 2012 Rapport Postad 22 Mars , 2012 Hej. Har exakt samma problem som ts. Grejen är bara att jag är för dum för att fatta vad du menar Freddy1337. Snälla förklara så är du en ängel. Tack. options -> settings -> currency -> sätt allt till 1.0000 Citera
borje1212 Postad 22 Mars , 2012 Rapport Postad 22 Mars , 2012 Jag tackar dig från djupet av mitt hjärta. Citera
Recommended Posts