Gå till innehåll

iPoker och SvS micro


ktulu

Recommended Posts

Jahapp, dags för ännu en dagbok med microlir. Har lirat i ungefär ett år nu, dock inte seriöst eller vad man ska kalla det förrän vid årsskiftet. Har huserat vid SvS FR-bord där jag huvudsakligen lirat /0,5, med en del avstickare upp på /1. Ett par tusenlappar i månaden har det blivit vilket aldrig är fel när man student...

 

I vilket fall, ger mig nu på att lira SH då jag är sjukt trött på FR, framförallt med tanke på fembordsregeln på SvS. Lirar alltså på iPoker och SvS nu, NL10 och /0,5 på SvS.

 

Känner mig dock inte fullt hemma på SH riktigt än, det svänger en del kan man säga. Hade tänkt lägga upp en drös händer som jag känner mig osäker kring, samt gråta ut någon gång vilket alltid kan vara lite skönt sådär. Jag behöver hjälp för att utvecklas, och jag hoppas att det finns några vänliga själar där ute som orkar med ytterligare en microlirare. :-)

 

Finns det någonting jag bör lägga upp här för att underlätta för er som förhoppningsvis kommenterar? Några stats eller liknande?

 

Skulle också behöva hjälp med att hitta en vettig sida som omvandlar min handhistorik från HEM...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skulle också behöva hjälp med att hitta en vettig sida som omvandlar min handhistorik från HEM...

 

Om du menar att du vill posta händer så finns det en funktion för det i HM, gå in i replayern och klicka på "Hand history" och välj sedan 2+2 format så få du handen så du kan klistra in den i forumet!

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för lyckönskningarna!

 

Har följt din dagbok en del där Extraslant, blev dock sjukt irriterande när du hela tiden dock bort meddelandena.

 

Kul att se dig Gazze, antar att du inte la ner ändå då?

 

Jimmit, då blir det väl helt enkelt till att spendera mer tid på iPoker då, för maximal utveckling.8-)

 

 

Då ska vi se...

 

Hand 1:

No-Limit Hold'em, $0.10 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

UTG ($20.11)

MP ($10.15)

Hero (Button) ($10.32)

SB ($12.55)

BB ($10)

 

Preflop: Hero is Button with K:diamond:, A:heart:

1 fold, MP bets $0.40, Hero calls $0.40, 2 folds

 

Flop: ($0.95) Q:spade:, 2:diamond:, A:spade: (2 players)

MP bets $0.71, Hero calls $0.71

 

Turn: ($2.37) 3:diamond: (2 players)

MP checks, Hero bets $1.77, MP calls $1.77

 

River: ($5.91) A:diamond: (2 players)

MP bets $3, Hero raises $7.44 (All-In), MP calls $4.27 (All-In)

 

Total pot: $20.45

 

Results:

Hero had K:diamond:, A:heart: (three of a kind, Aces).

MP had 9:diamond:, 10:diamond: (flush, Ace high).

Outcome: MP won $19.09

 

Hand 2:

No-Limit Hold'em, $0.10 BB (6 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

MP ($14.79)

Hero (CO) ($13.60)

Button ($9.90)

SB ($10.05)

BB ($10)

UTG ($3.65)

 

Preflop: Hero is CO with A:spade:, A:club:

2 folds, Hero calls $0.10, Button bets $0.70, 2 folds, Hero raises $1.80, Button raises $9.20 (All-In), Hero calls $8

 

Flop: ($19.95) 6:heart:, 7:diamond:, 8:diamond: (2 players, 1 all-in)

 

Turn: ($19.95) 10:heart: (2 players, 1 all-in)

 

River: ($19.95) 9:spade: (2 players, 1 all-in)

 

Total pot: $19.95

 

Results:

Button had J:diamond:, J:club: (straight, Jack high).

Hero had A:spade:, A:club: (straight, ten high).

Outcome: Button won $18.62

 

Hand 3:

No-Limit Hold'em, $0.50 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

MP ($45.03)

Button ($55.20)

Hero (SB) ($102.73)

BB ($94.48)

UTG ($17.15)

 

Preflop: Hero is SB with K:club:, A:diamond:

UTG calls $0.50, 1 fold, Button bets $2.25, Hero raises $4.75, 2 folds, Button calls $2.75

 

Flop: ($11) 10:diamond:, 7:diamond:, 7:spade: (2 players)

Hero checks, Button checks

 

Turn: ($11) K:spade: (2 players)

Hero bets $5.50, Button calls $5.50

 

River: ($22) J:club: (2 players)

Hero bets $7, Button raises $23.50, Hero calls $16.50

 

Total pot: $69

 

Results:

Button had A:club:, Q:heart: (straight, Ace high).

Hero had K:club:, A:diamond: (two pair, Kings and sevens).

Outcome: Button won $67.28

 

Hand 4:

No-Limit Hold'em, $0.10 BB (6 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

SB ($19.71)

BB ($18.74)

Hero (UTG) ($19.92)

MP ($28.92)

CO ($9.10)

Button ($11.63)

 

Preflop: Hero is UTG with Q:club:, Q:diamond:

Hero calls $0.10, MP bets $0.40, CO calls $0.40, 1 fold, SB calls $0.35, 1 fold, Hero raises $1.20, 1 fold, CO calls $0.90, 1 fold

 

Flop: ($3.50) 6:diamond:, 10:heart:, 4:heart: (2 players)

Hero bets $2.62, CO raises $7.80 (All-In), Hero calls $5.18

 

Turn: ($19.10) J:club: (2 players, 1 all-in)

 

River: ($19.10) 2:heart: (2 players, 1 all-in)

 

Total pot: $19.10

 

Results:

Hero had Q:club:, Q:diamond: (one pair, Queens).

CO had J:heart:, J:diamond: (three of a kind, Jacks).

Outcome: CO won $17.83

 

Hand 5:

No-Limit Hold'em, $0.10 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

MP ($13.54)

Button ($16.94)

SB ($9.53)

Hero (BB) ($11.50)

UTG ($18.09)

 

Preflop: Hero is BB with Q:diamond:, A:diamond:

3 folds, SB bets $0.25, Hero raises $0.60, SB calls $0.40

 

Flop: ($1.40) A:heart:, 4:heart:, 2:diamond: (2 players)

SB checks, Hero bets $1.05, SB raises $2.10, Hero calls $1.05

 

Turn: ($5.60) J:spade: (2 players)

SB bets $2.90, Hero calls $2.90

 

River: ($11.40) J:club: (2 players)

SB bets $0.10, Hero raises $5.80 (All-In), SB calls $3.73 (All-In)

 

Total pot: $19.06

 

Results:

SB had 3:club:, 5:club: (straight, five high).

Hero had Q:diamond:, A:diamond: (two pair, Aces and Jacks).

Outcome: SB won $17.79

 

Eftersom jag är ny på iPoker har jag inga vidare stats på motståndarna. Samtliga händer skedde under loppet av tjugo minuter, så jävla roligt! I vilket fall, mina tankar då...

 

Hand 1: Dåligt spel pre, på turn sätter jag honom på färgdrag - naturligtvis fel färg - alternativt svagt ess/stark dam. Spelar jag denna som en dåre?

 

Hand 2: Finns väl ingenting att säga här egentligen, hade redan lyckats med det en timme tidigare, dock för mindre pott. Sånt som händer...

 

Hand 3: Nu är det SvS och motståndaren spelar tight och aggressivt. 100% cbet på de händer jag har på honom, brukar oftast lira stora händer. Vet egentligen inte om det finns så mycket att göra på river, lägger man verkligen här? Beroende på motståndare hade jag kunnat misstänka en triss eller kåk, men ja, var nog dumt att inte se stegen där...

 

Hand 4: Inga konstigheter här antar jag? Misstänkte trissen först men hann inte ens tänka "YES!" innan den satans knekten visade sig på turn...

 

Hand 5: Denna antar jag var rätt dum, men hans bet på rivern fick mig att tro att han satt med luft eller missat set. Antar att det är en dum vana från SvS där en hel del av fisken skickar iväg ett minimalt bet bara för att lägga sig vid raise...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej hej!

 

Nej helt har jag inte lagt ned men jag tog en veckas paus och läste/såg vidoes och försökte få lite distans. "Kul" att se att fler har problem som liknar mina, när man ser andra spela så händer det knappt aldrig att de åker på sådana här händer.

 

En tanke är att när man har händer där man tror att man möter en draghand måste man satsa rätt hårt om man tänker sig att man vill få FI all in. Annars är risken stor att man ger honom fina implicerade odds att calla med. Jag tänker till exempel på hand 3 där man har en känsla av att du leder och möter någon som drar efter färg (sen visar det sig vara stegen, den har jag svårt att se som ett hot) då bettar du 5.50 in i 11 med rätt mycket pengar bakom på turn, han kommer alltså får väldigt bra odds att försöka dra ut sin färg (om man nu vill det på en parad flopp men det tänker han nog inte på). Närmre potsize bet så får han snällt bli straffad för att han drar mot oddsen (även om han träffar en oväntad hand som stegen) alternativt folda och det skulle du ju inte bli ledsen över med den handen?

 

Min lilla tanke men jag är ju bara en liten sten som inte har allt för bra koll på läget :-)

 

Ses!

/Gazze

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för att ni tar er tiden. Noterar era råd, ska se till att satsa kraftigare i fortsättningen.

 

Du har förstås rätt där Gazze, vet inte varför det blev så den gången... Nu i efterhand känns den jävligt dåligt spelad, särskilt med tanke på att jag har hyfsad koll på motståndaren. Jaja, ett stort steg framåt bara att sitta och tänka såhär, har inte blivit mycket sånt innan kan jag säga...:oops:

 

Fick lira lite NL5 idag bredvid NL10 i början och ja, essen verkar följa samma trend som igår. Sitter med en tomte som går all in tre gånger i rad, T4 och vad vet jag... Plockar i vilket fall upp essen och lirarn ska såklart vara med;

 

 

No-Limit Hold'em, $0.04 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

BB ($5.14)

Hero (UTG) ($9.75)

MP ($0.94)

Button ($1.66)

SB ($1.55)

 

Preflop: Hero is UTG with A:spade:, A:heart:

Hero calls $0.04, 3 folds, BB bets $0.12, Hero raises $0.48, BB calls $0.36

 

Flop: ($1.06) 4:diamond:, J:heart:, 9:spade: (2 players)

BB checks, Hero bets $9.23 (All-In), BB calls $4.62 (All-In)

 

Turn: ($10.30) J:club: (2 players, 2 all-in)

 

River: ($10.30) 10:club: (2 players, 2 all-in)

 

Total pot: $10.30

 

Dagens första session förstördes av den här tomten som lyckades lotta in ytterligare en hand, sen torskade jag en stor pott på NL10 - 99 mot TT - båda med floppad triss. Ett par dollar upp, men tycker jag spelade bra. Ska förmodligen på´t senare igen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för att ni tar er tiden. Noterar era råd, ska se till att satsa kraftigare i fortsättningen.

 

Du har förstås rätt där Gazze, vet inte varför det blev så den gången... Nu i efterhand känns den jävligt dåligt spelad, särskilt med tanke på att jag har hyfsad koll på motståndaren. Jaja, ett stort steg framåt bara att sitta och tänka såhär, har inte blivit mycket sånt innan kan jag säga...:oops:

 

Fick lira lite NL5 idag bredvid NL10 i början och ja, essen verkar följa samma trend som igår. Sitter med en tomte som går all in tre gånger i rad, T4 och vad vet jag... Plockar i vilket fall upp essen och lirarn ska såklart vara med;

 

 

No-Limit Hold'em, $0.04 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

BB ($5.14)

Hero (UTG) ($9.75)

MP ($0.94)

Button ($1.66)

SB ($1.55)

 

Preflop: Hero is UTG with A:spade:, A:heart:

Hero calls $0.04, 3 folds, BB bets $0.12, Hero raises $0.48, BB calls $0.36

 

Flop: ($1.06) 4:diamond:, J:heart:, 9:spade: (2 players)

BB checks, Hero bets $9.23 (All-In), BB calls $4.62 (All-In)

 

Turn: ($10.30) J:club: (2 players, 2 all-in)

 

River: ($10.30) 10:club: (2 players, 2 all-in)

 

Total pot: $10.30

 

Dagens första session förstördes av den här tomten som lyckades lotta in ytterligare en hand, sen torskade jag en stor pott på NL10 - 99 mot TT - båda med floppad triss. Ett par dollar upp, men tycker jag spelade bra. Ska förmodligen på´t senare igen...

 

Usch, gråter när jag ser att AA limpas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

No-Limit Hold'em, $0.04 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

BB ($5.14)

Hero (UTG) ($9.75)

MP ($0.94)

Button ($1.66)

SB ($1.55)

 

Preflop: Hero is UTG with A:spade:, A:heart:

Hero calls $0.04, 3 folds, BB bets $0.12, Hero raises $0.48, BB calls $0.36

 

Flop: ($1.06) 4:diamond:, J:heart:, 9:spade: (2 players)

BB checks, Hero bets $9.23 (All-In), BB calls $4.62 (All-In)

 

Turn: ($10.30) J:club: (2 players, 2 all-in)

 

River: ($10.30) 10:club: (2 players, 2 all-in)

 

Total pot: $10.30

 

Dagens första session förstördes av den här tomten som lyckades lotta in

 

Potten är micro och du pushar hela stacken på floppen, varför?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det gör jag ju... Sorry, var inte tillräckligt tydlig här, det var ett rätt speciellt fall. Killen jag möter hade gått all in flera gånger i rad med ATC, han höjde pre varje gång. Ena handen var exempelvis T4 som jag skrev ovan. Varje gång blev han reraisad och synade för att gå all in på floppen, antingen oprovocerat eller som svar på någons bet. Samma sak varje gång alltså, därför gick jag all in och därför började jag med att bara syna pre.

 

Spelar naturligtvis inte såhär i vanliga fall...

 

Var det månne jag som var den verkliga tomten i den här historian?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det gör jag ju... Sorry, var inte tillräckligt tydlig här, det var ett rätt speciellt fall. Killen jag möter hade gått all in flera gånger i rad med ATC, han höjde pre varje gång. Ena handen var exempelvis T4 som jag skrev ovan. Varje gång blev han reraisad och synade för att gå all in på floppen, antingen oprovocerat eller som svar på någons bet. Samma sak varje gång alltså, därför gick jag all in och därför började jag med att bara syna pre.

 

Spelar naturligtvis inte såhär i vanliga fall...

 

Var det månne jag som var den verkliga tomten i den här historian?

 

Alltså, svårt för oss att avgöra dynamiken vid bordet, men hade jag sett detta vid ett bord hade jag insta-notat och markerat dig grön i HUD:en.

 

Sen är det stor skillnad från hans sida, han kan säkert shova väldigt light som du säger, men hans synrange bör oavsett vara mycket tightare. Speciellt när du shovar 9x pot och han har typ 4,5x pot bakom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, svårt för oss att avgöra dynamiken vid bordet, men hade jag sett detta vid ett bord hade jag insta-notat och markerat dig grön i HUD:en.

 

Sen är det stor skillnad från hans sida, han kan säkert shova väldigt light som du säger, men hans synrange bör oavsett vara mycket tightare. Speciellt när du shovar 9x pot och han har typ 4,5x pot bakom.

 

Jag tror du överdriver kunskapen hos Fi och speciellt på den nivån....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, svårt för oss att avgöra dynamiken vid bordet, men hade jag sett detta vid ett bord hade jag insta-notat och markerat dig grön i HUD:en.

 

Sen är det stor skillnad från hans sida, han kan säkert shova väldigt light som du säger, men hans synrange bör oavsett vara mycket tightare. Speciellt när du shovar 9x pot och han har typ 4,5x pot bakom.

 

Förstår att det ser jävligt udda ut utifrån men som sagt, en engångshändelse eftersom han gick all in oavsett hand och bräda. Ingenting som hör till vanligheterna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror du överdriver kunskapen hos Fi och speciellt på den nivån....

En spew fisks synrange är väl tightare än dess shove range, och borde vara oavsett nivå? Eller har jag fått allt om bakfoten?

 

Förstår att det ser jävligt udda ut utifrån men som sagt, en engångshändelse eftersom han gick all in oavsett hand och bräda. Ingenting som hör till vanligheterna...

Det är det jag menar, han går all in, det kan jag tänka mig han gör med atc, men han lär väl knappast syna med T4 på en AKQ bräda mot shove, medan han förmodligen kan shova själv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En spew fisks synrange är väl tightare än dess shove range, och borde vara oavsett nivå? Eller har jag fått allt om bakfoten?

Jag menar att max 25% ens har "ranges" på den där nivån. Och obv. inte denna Fi.

 

Sen vet jag inte om "spew fisk" normalt sett har tightare synranger...det beror nog på spelstilen. Man kan definieras som spewig fisk om man synar hela tiden med...och det finns det gott om exempel på, även om de har next to the nuts, likaväl som mellan eller toppar med kass kicker...

 

Denna verkar dock vara mycket på Allin knapen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En spew fisks synrange är väl tightare än dess shove range, och borde vara oavsett nivå? Eller har jag fått allt om bakfoten?

 

 

Det är det jag menar, han går all in, det kan jag tänka mig han gör med atc, men han lär väl knappast syna med T4 på en AKQ bräda mot shove, medan han förmodligen kan shova själv?

 

Nä, han synar med J2 istället... det är ju det jag säger, han gick all in med vad som helst på vilken bräda som helst! Inte vet jag varför, han fick väl något ryck antar jag... Har hänt mig flera gånger på SvS att folk gått all in med ATC flera gånger efter varandra, någon sa att han var nere och "tiltade av sig", andra sa ingenting, men det var bara att tacka och ta emot. Den här gången gick det åt skogen, men det är väl klart att det någon gång skiter sig.

 

Är väldigt tacksam för engagemanget dock ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutar nu då jag börjar bli trött, har spelat vidare förut trots trötthet och det har aldrig slutat väl...

 

iPoker; 1,5 BI över 2500 händer

SvS; 5 BI över 1000 händer

 

Måste säga att jag verkligen fått tillbaka suget för poker i och med flytten till SH, så jäkla mycket roligare! Har dock mycket att lära och har inte riktigt vant mig än...

 

Essen fortsätter att spöka...

 

No-Limit Hold'em, $0.50 BB (4 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

SB ($115.62)

Hero (BB) ($48.65)

UTG ($94.63)

Button ($29.73)

 

Preflop: Hero is BB with A:spade:, A:diamond:

UTG calls $0.50, Button bets $1, 1 fold, Hero raises $3.25, UTG calls $3.25, 1 fold

 

Flop: ($8.75) K:diamond:, 6:diamond:, Q:club: (2 players)

Hero bets $6.56, UTG calls $6.56

 

Turn: ($21.87) 5:spade: (2 players)

Hero bets $16.40, UTG calls $16.40

 

River: ($54.67) 2:heart: (2 players)

Hero bets $21.94 (All-In), UTG calls $21.94

 

Total pot: $98.55

 

No-Limit Hold'em, $0.50 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

MP ($42.22)

Button ($36.59)

Hero (SB) ($58.11)

BB ($28.82)

UTG ($39.91)

 

Preflop: Hero is SB with A:club:, A:heart:

1 fold, MP calls $0.50, Button calls $0.50, Hero bets $2.25, BB calls $2, MP calls $2, Button calls $2

 

Flop: ($10) 5:club:, 3:club:, 8:heart: (4 players)

Hero bets $7.50, BB calls $7.50, 2 folds

 

Turn: ($25) 7:club: (2 players)

Hero bets $18.75, BB raises $18.82 (All-In), Hero calls $0.07

 

River: ($62.64) Q:diamond: (2 players, 1 all-in)

 

Total pot: $62.64

 

Vad säger ni, spelar jag det fel eller är det oflyt? Första handen är det en väldigt lös motståndare (duh!) men eftersom jag höjde 6,5bb pre satte jag honom efter flopp på AK/AQ/färgdrag. KQ? Njaaa... Borde ha kommit en reraise på antingen flopp eller turn tycker jag... Kändes helt enkelt som att jag hade honom, så körde på.

 

Andra handen tycker jag är lite sisådär, brukar vara rätt försiktig när det är så många med i potten, men eftersom jag hade klövern blev jag inte alltför avskräckt på turn... Rätt/fel tänk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ner fyra inköp hittills idag, jäkla massa små potter som gått åt fel håll.

 

No-Limit Hold'em, $0.10 BB (6 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

SB ($10.78)

BB ($10.32)

UTG ($2.91)

MP ($7.07)

Hero (CO) ($10)

Button ($10.09)

 

Preflop: Hero is CO with 3:club:, 3:spade:

2 folds, Hero bets $0.20, 1 fold, SB raises $0.35, 1 fold, Hero calls $0.20

 

Flop: ($0.90) J:spade:, 3:heart:, K:spade: (2 players)

SB bets $0.40, Hero calls $0.40

 

Turn: ($1.70) Q:heart: (2 players)

SB bets $1.50, Hero raises $3, SB raises $3, Hero calls $1.50

 

River: ($10.70) 9:spade: (2 players)

SB bets $2, Hero calls $2

 

Total pot: $14.70

 

Spelar jag denna som ett riktigt stolpskott? Han har givetvis flyt på turn men känns som att mitt eget spel är riktigt dåligt...

 

No-Limit Hold'em, $0.10 BB (6 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (SB) ($13.71)

BB ($15.24)

UTG ($3.15)

MP ($11.89)

CO ($11.44)

Button ($8.88)

 

Preflop: Hero is SB with A:diamond:, K:diamond:

UTG bets $0.30, 3 folds, Hero raises $0.65, 1 fold, UTG raises $2.85 (All-In), Hero calls $2.45

 

Flop: ($6.40) K:club:, Q:diamond:, A:spade: (2 players, 1 all-in)

 

Turn: ($6.40) 5:diamond: (2 players, 1 all-in)

 

River: ($6.40) 7:heart: (2 players, 1 all-in)

 

Total pot: $6.40

 

Hur gör ni med AKs? Känns helt OK att syna en shortstack all in med tanke på att många gör samma sak med AQ, 88 osv, men kanske har jag fel här?

 

Lyckades också med att bli utdragen på river när jag satt med JJ mot AK, all in på turn (9636)... Härligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menar att max 25% ens har "ranges" på den där nivån. Och obv. inte denna Fi.

 

Sen vet jag inte om "spew fisk" normalt sett har tightare synranger...det beror nog på spelstilen. Man kan definieras som spewig fisk om man synar hela tiden med...och det finns det gott om exempel på, även om de har next to the nuts, likaväl som mellan eller toppar med kass kicker...

 

Denna verkar dock vara mycket på Allin knapen...

 

Håller inte med. Antar att du spelar högre/på svs? Lirade nl10 ett tag i sep och där finns fler regs än man kan tro, även om majoriteten är värdelösa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller inte med. Antar att du spelar högre/på svs? Lirade nl10 ett tag i sep och där finns fler regs än man kan tro, även om majoriteten är värdelösa.

 

Nu var det iofs 3 månader sen jag spelade på SvS, men jag har spelat allt från 0.25/0.50 upp till 25/50 genom åren, och min åsikt har tidigare varit att de som spelar de lägsta nivåerna spelar bättre black jack än poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...