Gå till innehåll

3 största potterna, 3 största bad beats..


aleone

Recommended Posts

Ok jag e fortfarande i chock. Jag är inte den som sitter och spelar 10 bord med 100 bi.. Jag anser mig själv va en jävligt bra spelare och ser jag att jag har en edge så tar jag den. Så ska jag skylla mig själv? Borde jag ha lärt mig efter alla dessa år?? Jag spelar gärna så högt det går mot alla som vill spela mot mig.. Så hur kommer det sig att de 3 största potterna jag spelat i mitt liv är de 3 största % badbeatsen jag tagit?

 

Jag skiter fullständigt i er med era pockertrackers, holdemmanagers och era jävla GTO strategier. Ingen av er skulle nånsin kunna spela ut mig HU.. Jag skulle förnedra er. Så varför förtjänar jag det här? Är det pokergundarnas sätt att säga "följer du inte 30bi regeln så ska du fan straffas" ??

 

Är det det poker handlar om? Det spelar ingen roll hur bra du kan läsa dina motståndare, hur bra du kan värdera dina händer och maximera vinster och minimera förluster. Allt handlare om att minimera dina risker? spelar du med hela rullen ska du bli knullad hur stor favorit du än är när pengarna går in???

 

Ska man behöva va kusin med Ivey för att få ett jävla break?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

95% är inte 100%

 

Ge killen en break. Han har battlat de bästa. Durrr fick sig en omgång på paradisepoker och sweig och swedish santas fick sig några läxor på prima!

 

Lycka till TS. Jag tror säkert att folk här på forumet ställer sig på led för lite HU-förnedring. Starta en request-tråd vet ja!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ge killen en break. Han har battlat de bästa. Durrr fick sig en omgång på paradisepoker och sweig och swedish santas fick sig några läxor på prima!

 

Lycka till TS. Jag tror säkert att folk här på forumet ställer sig på led för lite HU-förnedring. Starta en request-tråd vet ja!

 

LulZ han hette Zwieg n00b rofl facepalm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...