Olycklig_fisk Postad 2 November , 2011 Rapport Postad 2 November , 2011 6-max stars. Tre spelare kvar. 1:an får 65% 2:an får 35% http://www.pokerhand.org/?6247128 Är en icm n00b så jag kan va ute cykla helt. Hans range: VP$IP 40% PFR 20% Min VP$IP 20% PFR 18% Jag visste att jag var ahead mot hans lösa range. Och även om det blir torsk så har jag stor chans att komma itm Citera
ClownX Postad 2 November , 2011 Rapport Postad 2 November , 2011 Är frågan om det är rätt att synen med AK??? Jag förstår inte riktigt problemnationen. Citera
schumme Postad 2 November , 2011 Rapport Postad 2 November , 2011 Kan väl aldrig vika en AK 3-handed, så länge inte dom andra två är megastackar och all in mot varann eller nåt... Citera
Soni Postad 2 November , 2011 Rapport Postad 2 November , 2011 AKo mot din uppfattning av en lös range. du är megachippie med 3 spelare kvar. vad är problemet? Citera
papiPope Postad 2 November , 2011 Rapport Postad 2 November , 2011 Jag visste att jag var ahead mot hans lösa range. Och även om det blir torsk så har jag stor chans att komma itm Du svarar ju på din egen fråga:) och glöm icm i detta läget Citera
hubbahubba Postad 2 November , 2011 Rapport Postad 2 November , 2011 Är 40% VPIP löst när man är 3 spelare och det ligger 90bb på bordet? Edit: Min ICM beräkning är så "höftad" så att jag låter bli att posta den. Men jag undrar ändå vad det är du frågar efter och kanske framför allt när du ställde dig frågan. Fi ska ha en väldigt tight range om det ska vara rätt att vika. Citera
Olycklig_fisk Postad 2 November , 2011 Författare Rapport Postad 2 November , 2011 Är 40% VPIP löst när man är 3 spelare och det ligger 90bb på bordet? Det är mätt innan, dvs när det var 6spelare. Men tack för alla svar, jag head deskar mig själv lite. Citera
Recommended Posts