Gå till innehåll

PLO gud at svs 2-4/2-5 Mot högre stakes;)


Live2012

Recommended Posts

  • Svars 205
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lirade i Division 1 senaste säsongen. Fått ett kontraktsförslag från Frnakrikkes lägsta liga. var bedrövligt skulle ha 7000 i utgifter utan jobb, 1100 euro i lön för Ikea jobb 25 timmar/vecka...

 

Både speltimmarna och pengar har rullat in so far. Swingat galet 2 senaste dagarna i förrgår 5,5 K back efter 1 H slutade -1400 tot.

Igår 5,5 K back igen efter 1 H bla 4 st 55%are på flopp 200 bb

samt en 65%.

Säger som viktor blom man måste acceptera swingsen i PLO=).

 

Vill ha lite tips hur man kan utveckla OOP 3 betandet tänkte dra ner det rejält

och ha en väldigt tight syn range HATAR och spela ur pos verkligen.¨

 

En kille som jag tycker varit grymt svårspelad när jag spelat är STORSTIG

36/25/14

 

Där han har 24% Co 3b 26% knapp 3b sen 6% i sb samt 9 i bb.

 

Är det någon som vill snacka strategy på Skype lr liknande skicka PM:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gött att du skriver! Alltis skoj med folk i samma ålder på samma nivå med samma ambitioner :) Vi får ta en skypesession när tillfälle ges! Gl

 

Självklart mannen! bara skriva när du är Online.

Blir det obligatoriska kvälls passet 21-00 ikväll.

Spelat 3 timmar redan, där jag spelat förvånasvärt dåligt i en del potter.

Så stängde ner nu och tar det lite lugnt innan middagsdags.

 

För vörigt vad tycker ni man bör ha för rulle för 5-10?

är överullad för 2-4/2-5 som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart mannen! bara skriva när du är Online.

Blir det obligatoriska kvälls passet 21-00 ikväll.

Spelat 3 timmar redan, där jag spelat förvånasvärt dåligt i en del potter.

Så stängde ner nu och tar det lite lugnt innan middagsdags.

 

För vörigt vad tycker ni man bör ha för rulle för 5-10?

är överullad för 2-4/2-5 som fan.

 

Kommer inte ihåg om du kör 200bb eller inte :)

Men känns som man kan testa /10 när man har runt 50k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

25BI(200bb) på PLO 5-10 känns lite väl lite imo. Hade nog klivt upp med dubbla rullen, eller minst 80K.

 

Som sagt, ingen aning om det är 200bb eller inte.

Nu tog jag exempel för 100bb, dock känns det inte som att siterullen behöver vara över 50k innan man åtminstone mixar in ett par bord /10.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svar angående br det är site rulle som gäller, håller med tgrinder om 80 k till en viss del, samtidigt som jag håller med sasa också, kommer i håg när ja la in 20 k på 5-10 gjorde 100 k på 2 mån då. Har ju lite och göra hur man springer. Men tror absolut 50-60 är bra, bara köra tills det är slut. Har typ 12 bb/100 över 150 k händer, anledningen jag klev var en investering av det störreslaget. Btw slow du är bättre än jag trodde :) och vill ni ge mig lite tips angående ds händer hur höga man bör spela? Gillar ni qq jj 1010 1s utan bra tilläggakort?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svar angående br det är site rulle som gäller, håller med tgrinder om 80 k till en viss del, samtidigt som jag håller med sasa också, kommer i håg när ja la in 20 k på 5-10 gjorde 100 k på 2 mån då. Har ju lite och göra hur man springer. Men tror absolut 50-60 är bra, bara köra tills det är slut. Har typ 12 bb/100 över 150 k händer, anledningen jag klev var en investering av det störreslaget. Btw slow du är bättre än jag trodde :) och vill ni ge mig lite tips angående ds händer hur höga man bör spela? Gillar ni qq jj 1010 1s utan bra tilläggakort?

 

Kommer inte ihåg om du kör 200bb eller inte :)

Men känns som man kan testa /10 när man har runt 50k.

 

200 bb håller med dig:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svar angående br det är site rulle som gäller, håller med tgrinder om 80 k till en viss del, samtidigt som jag håller med sasa också, kommer i håg när ja la in 20 k på 5-10 gjorde 100 k på 2 mån då. Har ju lite och göra hur man springer. Men tror absolut 50-60 är bra, bara köra tills det är slut. Har typ 12 bb/100 över 150 k händer, anledningen jag klev var en investering av det störreslaget. Btw slow du är bättre än jag trodde :) och vill ni ge mig lite tips angående ds händer hur höga man bör spela? Gillar ni qq jj 1010 1s utan bra tilläggakort?

 

Säger du bara för jag är inne och kommenterar ;-) Har en dålig vana att få in det lite för ofta i tid och otid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående rullekrav osv så tycker jag absolut att man kan/ska börja känna på nivån ovanför om man är kraftigt överrullad för sin nuvarande nivå och också slår den med marginal. Vet man att man slår nivån man spelar på i dagsläget så har man mycket bra förutsättningar för att klättra relativt snabbt. Jag tycker absolut att man kan avsätta säg 10k av en 50-60k rulle för ''skott'' på 5/10. Ryker dessa 10k så är det bara att grinda tillbaka på /4 och /5 och sedan försöka igen.

 

Med det sagt så tycker jag inte att man ska klättra bara för klättrandets skull. Man måste känna sig bekväm med nivån man spelar på och swingsen som kommer med den. Är man nöjd med sin nuvarande situation och pengarna man tjänar så behöver man ju inte stressa något, det kommer med tiden.

 

Jag tycker absolut att du ska börja känna på /10 då jag är säker på att du skulle klara dig även där. Sen så underlättar det ju så klart för mig också om fisken på nivån får behålla så mycket pengar som möjligt tills jag får chansen att norpa dem :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående rullekrav osv så tycker jag absolut att man kan/ska börja känna på nivån ovanför om man är kraftigt överrullad för sin nuvarande nivå och också slår den med marginal. Vet man att man slår nivån man spelar på i dagsläget så har man mycket bra förutsättningar för att klättra relativt snabbt. Jag tycker absolut att man kan avsätta säg 10k av en 50-60k rulle för ''skott'' på 5/10. Ryker dessa 10k så är det bara att grinda tillbaka på /4 och /5 och sedan försöka igen.

 

Med det sagt så tycker jag inte att man ska klättra bara för klättrandets skull. Man måste känna sig bekväm med nivån man spelar på och swingsen som kommer med den. Är man nöjd med sin nuvarande situation och pengarna man tjänar så behöver man ju inte stressa något, det kommer med tiden.

 

Jag tycker absolut att du ska börja känna på /10 då jag är säker på att du skulle klara dig även där. Sen så underlättar det ju så klart för mig också om fisken på nivån får behålla så mycket pengar som möjligt tills jag får chansen att norpa dem :-)

 

Mycket bra inlägg=) håller med om allt precis=) srry för 88 potten.

Blev typ Be för dagen gått halv kallt ett tag nu så vill ha en liten rush innan jag kliver upp. ska kanske inte klaga då jag inte backar men BE spel är lite frustrerande ibland med.

ett av månadsmålen förövrigt är och inte skriva i chatten vilket jag lyckats med=) brukar vara rätt otrevlig där så att ha den stängd är lika bra=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket bra inlägg=) håller med om allt precis=) srry för 88 potten.

Blev typ Be för dagen gått halv kallt ett tag nu så vill ha en liten rush innan jag kliver upp. ska kanske inte klaga då jag inte backar men BE spel är lite frustrerande ibland med.

ett av månadsmålen förövrigt är och inte skriva i chatten vilket jag lyckats med=) brukar vara rätt otrevlig där så att ha den stängd är lika bra=)

 

It´s all good, vet att du inte menade nåt illa.. Blev så jävla ställd bara eftersom jag var 120% säker på att vara bäst där när du tog time. Tänkte faktiskt fråga dig om du hade chatten avstängd, det förklarar saken :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...