Gå till innehåll

wahlen1!


wahlen1

Recommended Posts

  • Svars 531
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det ni säger är alltså att eftersom jag kritiserar / ifrågasätter hans pokerkunskaper innebär det per automatik att jag har för avsikt att trycka ner han? doesn't make sense, at all. Om det inte va självklart va det nämligen endast det jag syfta på när jag uttryckte att han inte verkar vara den vassaste kniven i lådan. Sen så saknar jag någon större grund för mina tankar därav jag helt enkelt fråga, och om något så ville jag agera hjälpsam.

 

Vad är det med folk o deras jävla black&white vision, let me get this straight, allt är inte svart och vitt, världen har sjukligt många nyanser, och det ena utesluter inte det andra PER AUTOMATIK. Om folk bara kunde sluta vara så vidrigt jävla pk så hade jag inte behövt ens slänga in en ursäkt för min formulering.

 

Värt att tilläga är att jag inte söker nån form av beef, blir bara frustrerad över det här tankesättet som ni praktiserar.

 

Du ser Det verkligen inte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hört talas om stryktåliga skal ?

Såna som man önskar att man hade runt om sin bankrulle

 

Jo, men jag lägger inte mycket pengar på mobiler, men jag kanske får en mobil i vinter, får la se. Om jag ska fixa iphone får jag köpa extra försäkring + bra skal!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men jag lägger inte mycket pengar på mobiler, men jag kanske får en mobil i vinter, får la se. Om jag ska fixa iphone får jag köpa extra försäkring + bra skal!

 

Har en fråga:

 

Hur kommer det sig att du skriver "får la se" som en göteborgare när du själv är skåning? För det är du va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en fråga:

 

Hur kommer det sig att du skriver "får la se" som en göteborgare när du själv är skåning? För det är du va?

 

Haha, har bott i göteborg i snart 4 år :) Därför blir det rätt många la och gött osv.

 

Är inte wahlen norrlänning??:roll:

 

 

haha, vart har du fått det ifrån? :D är från ystad egentligen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen när stavar man med dialekt? Är det något nytt lunarstormsyndrom bland internetkidzen?

 

Så en göteborgare skriver "la"

En skåning skriver "jiiiaaaaaaaaaaaa"

En kalmarit skriver "kaalmaaa"

 

osv

 

Eller är det bara göteborgarna som har detta syndrom?

 

Har du aldrig sett en skåning skriva på skånska? det har jag gjort... Det känns naturligt för mig så det är därför det blir så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

seriöst, ska sluta whina även om det går skit. Men varför kan man inte springa lagom bra istället för skitbra eller skitdåligt? Ligger ju plus för månaden men ruskigt segt när man torskar allt. Men nu blir det sista whinet!

 

 

Några tips för att inte tänka på förlust händer? Tiltar också direkt när jag ser kontot och hur mycket jag har "förlorat" sen när jag hade ath. tips? :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

seriöst, ska sluta whina även om det går skit. Men varför kan man inte springa lagom bra istället för skitbra eller skitdåligt? Ligger ju plus för månaden men ruskigt segt när man torskar allt. Men nu blir det sista whinet!

 

 

Några tips för att inte tänka på förlust händer? Tiltar också direkt när jag ser kontot och hur mycket jag har "förlorat" sen när jag hade ath. tips? :/

 

Holdem manager är din värsta fiende om du har problem med resultat. Försök att tänka på varje enskild hand istället för hur din session har sett ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Holdem manager är din värsta fiende om du har problem med resultat. Försök att tänka på varje enskild hand istället för hur din session har sett ut.

 

Kollar mer på pokerklientens summa :/ inte så mycket i HEM faktiskt. Förstör mitt spel riktigt mycket när jag kollar på hur mycket jag är ifrån "ath" typ. Alla mina pokerpengar är pengar jag har tjänat, även cashat ut till en dator och skärm osv, men tänker sjukt mycket på vad jag har haft innan. Måste sluta tänka så men vetifan hur bara

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollar mer på pokerklientens summa :/ inte så mycket i HEM faktiskt. Förstör mitt spel riktigt mycket när jag kollar på hur mycket jag är ifrån "ath" typ. Alla mina pokerpengar är pengar jag har tjänat, även cashat ut till en dator och skärm osv, men tänker sjukt mycket på vad jag har haft innan. Måste sluta tänka så men vetifan hur bara

 

Detta är minst sagt lättare sagt än gjort, det ända sättet du lyckas på är att visa disciplin ;-)

Försök helt enkelt varje session att inte klicka på uppdatera saldo eller cashier , tillslut kommer du lyckas att hålla dig ifrån det en hel session :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är minst sagt lättare sagt än gjort, det ända sättet du lyckas på är att visa disciplin ;-)

Försök helt enkelt varje session att inte klicka på uppdatera saldo eller cashier , tillslut kommer du lyckas att hålla dig ifrån det en hel session :)

 

det är inte under sessionen utan t,ex jag torskar 2k en session, stänger ner och börjar lira igen efter några timmar, då blir jag tiltad när jag lägger in pengar på kontot. Då ser jag ju att rullen har minskat och det är då jag blir tiltad och det ligger kvar länge :/

 

Men får försöka sluta tänka på hur mycket rullen är på. Nog det som gör att jag torskar mer :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...