Gå till innehåll

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

• Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10

Recommended Posts

• Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Lirade en livecashgamesession, aningens mer slaskigt än vanligt, men det var kul, jag var back och var spelsugen.

Slutade totalt back 1000 riksdaler, efter ett gäng timmar. Hemma 04:15, fick lite "kvalitetstid" med sambon, och klev sen upp för att köra till jobbet kl 05:45.

Dagen började med två klonkar. Klonk nummer ett inträffar när jag står i kö till bilbesiktningen, mitt nr kommer på tavlan, och då ska jag backa nån meter för att sen komma emellan och in igenom porten. Problemet är att under tiden jag står där så har det ställt sig en svart bil bakom mig som jag inte sett. Jag backar så klart rätt in i honom. Får skylla på att bilen var svart och att jag bara sovit en timme. Inte en skråma på varken min eller hans bil, en Volvo 945. Hans regskylt sprack minimalt men det köpte han.

Klonk nummer två inföll när inspektören (som var en tjej, aningens ovanligt) gav mig ett blankt papper. Så då kör vi lagligt ett helt år till.

Arbetsdagen har börjat och efter den så är det avdelningsmiddag. Lär va aningens trött när kvällen är till ända.

Ingen frukost har jag hunnit få i mig heller.

Puss & Kram

Postad
Lirade en cashgamesession, aningens mer slaskigt än vanligt, men det var kul, jag var back och var spelsugen.

Slutade totalt back 1000 riksdaler, efter ett gäng timmar. Hemma 04:15, fick lite "kvalitetstid" med sambon, och klev sen upp för att köra till jobbet kl 05:45.

Dagen började med två klonkar. Klonk nummer ett inträffar när jag står i kö till bilbesiktningen, mitt nr kommer på tavlan, och då ska jag backa nån meter för att sen komma emellan och in igenom porten. Problemet är att under tiden jag står där så har det ställt sig en svart bil bakom mig som jag inte sett. Jag backar så klart rätt in i honom. Får skylla på att bilen var svart och att jag bara sovit en timme. Inte en skråma på varken min eller hans bil, en Volvo 945. Hans regskylt sprack minimalt men det köpte han.

Klonk nummer två inföll när inspektören (som var en tjej, aningens ovanligt) gav mig ett blankt papper. Så då kör vi lagligt ett helt år till.

Arbetsdagen har börjat och efter den så är det avdelningsmiddag. Lär va aningens trött när kvällen är till ända.

Ingen frukost har jag hunnit få i mig heller.

Puss & Kram

Fyfan, ditt liv asså :)

Postad
Woooooow va grym jag är helt sjukt...

Hej PvPapco,

Du avslutade turneringen på 47:e plats. Priset USD 17,22 har

krediterats till ditt konto för riktiga pengar.

GN!

Wow, grattis...

Postad
Woooooow va grym jag är helt sjukt...

Hej PvPapco,

Du avslutade turneringen på 47:e plats. Priset USD 17,22 har

krediterats till ditt konto för riktiga pengar.

GN!

Fan va sjukt!!!!!!!!!!

vad ska du göra för pengarna?

Postad
schumme, fråga mig inte varför men jag har en så sjukt stark känsla av att du kör en Volvo :mrgreen: Sant eller falskt?

Falskt :) har faktiskt aldrig ägt en Volvo. Just nu är det en Toyota Corolla -04

Scaniac kör en Volvo 850 däremot ;)

Postad
frågade du då lite halvdiskret; har du fast eller flytande
:-D

schumme, fråga mig inte varför men jag har en så sjukt stark känsla av att du kör en Volvo :mrgreen: Sant eller falskt?

Jag också! Såg en volvo i huvudet hela tiden när jag läste inlägget.

Postad
Falskt :) har faktiskt aldrig ägt en Volvo. Just nu är det en Toyota Corolla -04

Scaniac kör en Volvo 850 däremot ;)

Dålig read alltså. Story of my life :cry: Toyota är fint. Min första bil var en gammal rostig Celica! Men fan va fint den gick :heart:

Postad

Meningen "Do you want lingonsylt" är nog fan de bästa någon sagt på otroligt länge.

Så efter elva veckor med friednoddles blev det idag schnitzel med brunsås, potatismos och lingonsylt idag. Fy jävelen vad gott det var.

Lyckades hooka ett julbord tills julafton idag också, känns ganska charter aktigt sådär men vafan...