Gå till innehåll

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

• Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10

Recommended Posts

• Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
Du inser att iPhone "x" släpps om några dagar va? När den väl kommer till Sverige lär ju priserna dumpas lite mer :)

Tvivlar på att priserna påverkas avsevärt mycket, oavsett så hade det inte ändrat mitt beslut om att köpa den idag när jag ändå var i farten. Men tack för insticket.

Soni Köp Inte Iphone!!!!!!!!! Köp Samsung För Helvete Jävla Pissluder

Gggg

Hade det inte varit för att hela min familj och sambons familj har iphones så hade jag gått på samsung. Ska tydligen vara bra baserat på kommunikation att ha samma hårdvara. Men vad vet jag, kanske lurar dom mig:-D Vet inte ens hur man ringer från en sån där smartphone. Den ligger och laddar nu. Ska bläddra igenom den strax!

Det blev en Markus-stol från ikea som många rekkat. Rätt nöjd än så länge, men känns som att jag kommer få rätt ont i arslet efter några timmars grind.

Och så blev det en sån här:

SAMSUNG S24C350H 24"

90516397FF4535574BFF4FADB1391125.jpg

Rövnöjd. Blev riktigt stiligt på skrivbordet. Drog upp en massa bord och holy shit snacka om skillnad mot att grinda på en sketen 15,6"are :lol:

Postad

Tror nog att den lär dumpas i pris rätt mycket eftersom de samtidigt lanserar en billigare modell av "i5s"!

Angående "kommunikation" så spelar det ingen roll vilken mobil du hade valt förutsatt att du har ett vettigt abb! Det är ju att du kan smsa gratis till folk led iPhone men idagsläget så har man ju ofta fria sms till alla operatörer :)

Snarare så att det är en fördel om man har mycket andra appleprylar såsom Apple tv, ipad, Mac osv! Eftersom de synkar väldigt lätt!

Postad
Tror nog att den lär dumpas i pris rätt mycket eftersom de samtidigt lanserar en billigare modell av "i5s"!

Angående "kommunikation" så spelar det ingen roll vilken mobil du hade valt förutsatt att du har ett vettigt abb! Det är ju att du kan smsa gratis till folk led iPhone men idagsläget så har man ju ofta fria sms till alla operatörer :)

Snarare så att det är en fördel om man har mycket andra appleprylar såsom Apple tv, ipad, Mac osv! Eftersom de synkar väldigt lätt!

Äh doesn't matter nu, nu är det gjort. Kan ju inte ha koll på allt:roll:

Truetrue, bara jag kan logga in på pf så är jag nöjd:mrgreen:

Äger inte en enda! Men sambon och dottern har varsin ipad så det är väl en minifördel.

Postad

Hey hann stå 5minuter i en datorbutik när jag skulle återlämna ett söndrigt minne när jag är med om detta

Kliver in en lite äldre herre som ser ut som han precis knaprat i sig utgångna frukostflingor med grädde till lunch för att sedan traska ut med strumpor i sina halvfula sandalversioner och stå och vänta tålmodigt på sin tur, tillslut blir en ledig och han drar igång:kunden kan vi kalla bananarne för de verkade som han fått en banan upp i .. ja:

bananarne: Ja jag ska ha Windows 7... 64 BITARS ryter han till

försäljaren: Javisst ska se vad jag har här, jovisst här har jag ett till dig

bananarne: Vad kostar de ? ÄR DET MED OEM? (och kunden i fråga börjar brusa upp sig)

Försäljaren: den kostar 1099 och är med OEM ja

Bananarne: Nä fy fan jag ska ha utan OEM jag kan få ett windows 64BITARS på nätet för 699 med OEM och 799 Utan (antar han menar med retail)

Försäljaren: nä nu är det så att detta är med OEM men det gör ingen större skillnad i det syftet du ska använda den på, Vart har du sett dom priserna ?

Bananarne: INTERNET

Försäljaren: ja men vilken återförsäljare är det ?

Bananarne: DET STÅR PÅ INTERNET KOLLA SJÄLV JAG KAN GÅ UT I BILEN NU OCH BESTÄLLA ETT

Bredvid står jag och får vara med om denna fredagsgnälliga fan som just nu sabbar hela dagen för dom trevliga försäljarna och jag tänkte jag kikar på prisjakt bara för att se vad han pratar om:

Windows 7 med OEM : 799:- som billigast

Utan oem: 1595:- som billigast

Försäljarna erbjöd sig till och med att beställa hem OEM-fria versionen till han men det ville han inte, hur hela denna diskussionen står han med halva kroppen utanför affären och skriker och gastar om att han blivit lurad och han inte kunde installera 32bitars på sin mac

vilket försäljarna fortfarande med lugn ton säger:

"det är lugnt din licens gäller för windows 7 och nyckeln funkar lika bra till ett 64bitars det är bara så att du fått en 32bitars och vi fixar gärna fram en 64bitars skiva till dig"

Då skriker han ut: Nä ska fan inte bli lurad igen, och stack.

då tänkte jag på Minibiffen och hur jävla svårt försäljarna har det ibland med

dessa kunder som tror sig veta allt men kan ingeting..

tycker lite synd om er!

Hoppas killen i fråga köper windows8 så ska han få se på bekymmer :-D

visst är såna människor dumma i huet meta?

Postad
nl$30-nl$50. Var tvungen att gå ner från nyligen. Lutar åt nl20 snart. Du?

0.5/1 - 1/2 här på svs. Har stött på 2st av er där om jag inte minns fel, blev lite nyfiken om alla härjade på ungefär samma nivåer ;)

Postad
0.5/1 - 1/2 här på svs. Har stött på 2st av er där om jag inte minns fel, blev lite nyfiken om alla härjade på ungefär samma nivåer ;)

Hoppas du inte sett mig på svs:oops: Mitt cannabiskonto so to speak:-)

Postad

Måste bara lite kvickt reka hoffmaestros nyaste album. Lite osäker hur många månader det har på nacken, men grymt är det iallafall. Iprincip omöjligt att gå på tilt med den i lurarna

Denna ligger även den på en helt annan nivå...

Postad

Började halvbra men sen blev det kallt igen. Dock var jag fast besluten om att inte sova förrän jag hämtat igen skiten.

Tog 6h men jag lyckades fan! Det känns som att jag plussat flera miljoner nu:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

4kan.png

Tillsammans med händerna från eftermiddagen igår så blev det ca 6k nävar totalt. Inte så pjåkigt för en heltidspappa:-)