Gå till innehåll

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

• Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10

Recommended Posts

• Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
På tal om bebisar, var e meta ?

Jag lever!

Ligger i fosterställning och gråter över DIF-HIF obv?

Grattis till ungen :)

Nä jag var ute och drack öl vid havet och njöt av hur HIF pissade på IFK samtidigt som (edit: in before osköna idioter postar och inte inser ironin i mitt inlägg) whatever.

Postad

Fick ligga.. igen!

brag: dejtar hon som dissa mig i våras och things are going pretty serious

brag: Jag fick jobb idag! skriver kontrakt imorgon, ska jobba 2½ månad på pilkington här i landskrona

brag: Jag väger "bara" 114kg

Känns som med all denna flyt så kommer de snart hända något mycket sjukt

Postad
Fick ligga.. igen!

brag: dejtar hon som dissa mig i våras och things are going pretty serious

brag: Jag fick jobb idag! skriver kontrakt imorgon, ska jobba 2½ månad på pilkington här i landskrona

brag: Jag väger "bara" 114kg

Känns som med all denna flyt så kommer de snart hända något mycket sjukt

Bara att gratulera :)

Postad
Kan inte bara topp 3 i dagboken släng in 10k var i potten och smalast om 6 månader vinner allt?

Jag har fan redan backat 5k på sån skit haha.

Jag antar att jag är leader of the pack men jag inbillar mig att det är för att resten inte ens uppnår medellängd...

Grattis till jobbet Herr Scaniac, synd det är på ett ställe som ska lägga ner verksamheten och chansen till förlängning är rätt begränsad får man anta.

Kul du fick "doppa" också by the way.

Postad
Jag har fan redan backat 5k på sån skit haha.

Jag antar att jag är leader of the pack men jag inbillar mig att det är för att resten inte ens uppnår medellängd...

Grattis till jobbet Herr Scaniac, synd det är på ett ställe som ska lägga ner verksamheten och chansen till förlängning är rätt begränsad får man anta.

Kul du fick "doppa" också by the way.

Mjo är anställd genom ett bemanningsföretag som fram tills 2 veckor innan fabriken lägger ner, ska försöka hitta ett nytt jobb till mig, annars blir jag uppsagd helt, men behöver all erfarenhet jag kan få på mitt cv :mrgreen:

Postad
Mjo är anställd genom ett bemanningsföretag som fram tills 2 veckor innan fabriken lägger ner, ska försöka hitta ett nytt jobb till mig, annars blir jag uppsagd helt, men behöver all erfarenhet jag kan få på mitt cv :mrgreen:

Pilkington har jag jobbat på. Vad ska du göra? Är det via Lernia eller Uniflex?

Postad
Pilkington har jag jobbat på. Vad ska du göra? Är det via Lernia eller Uniflex?

studentconsulting , ska vara i ugnen och assistera en där, har fått höra av någon som jobbat där innan att dem "behandlar" en som slav, men jag ska bara vara där till sista oktober så det kan väl kvitta, trivdes du där ?

Postad
studentconsulting , ska vara i ugnen och assistera en där, har fått höra av någon som jobbat där innan att dem "behandlar" en som slav, men jag ska bara vara där till sista oktober så det kan väl kvitta, trivdes du där ?

Haha, så de tog tillbaka studentconsulting igen...de kastade ut dem 2010 till följd av detta: http://hd.se/helsingborg/2010/11/05/det-ar-sjukt-hur-de-glidit-igenom/

Vet du vem du ska jobba med? Jag trivdes bra där. Fick dock ny tjänst där efter en vecka så jag fick lite mer ansvar. Men Det var en schysst arbetsplats med mycket rast. Jobba 60min rast 30min. Dock ser det annorlunda ut på ugnen. Sen är ungen nog den sämsta/jobbigaste platsen där. ;)

Postad
Sen är ugnen nog den sämsta/jobbigaste platsen där. ;)

Var där på intervju för 10 år sen också och fick samma intryck. Där e nog hyfsat varmt också :) Polaren brände sig rätt friskt.

Postad
Väldigt tungt också om du jämför med andra avdelningar. :)

Skrev på kontraktet hos student idag och fick lite böcker från arbetsmiljöverket så jag antar att dem har bättrat sig sedan den artikeln, sen när jag gick på rundtur i fabriken så såg jag 8st bemanningsanställde stod och putsa glas för hand och la upp dem för att sedan packas, såg lite monotont ut

Postad
Skrev på kontraktet hos student idag och fick lite böcker från arbetsmiljöverket så jag antar att dem har bättrat sig sedan den artikeln, sen när jag gick på rundtur i fabriken så såg jag 8st bemanningsanställde stod och putsa glas för hand och la upp dem för att sedan packas, såg lite monotont ut

Ja poleringen är inte skoj. Då får du inte speciellt mycket rast heller. Antar att de vill få ut så mycket glas som möjligt nu innan nedläggning. :)

Postad
Ja poleringen är inte skoj. Då får du inte speciellt mycket rast heller. Antar att de vill få ut så mycket glas som möjligt nu innan nedläggning. :)

ja, egentligen ska dom börja minska arbetstiderna och produktionen men tydligen så ligger dom inte i fas, så har en svag aning om att jag kommer få jobba lite längre än till 31okt

Postad
ja, egentligen ska dom börja minska arbetstiderna och produktionen men tydligen så ligger dom inte i fas, så har en svag aning om att jag kommer få jobba lite längre än till 31okt

Haha, det har de aldrig gjort...så det kan du nog göra. :)

Edit: Låter kanske som jag är negativt. Men det är helt klart bra betalt för det arbete du utför. Antar att de fortfarande kör tre-, fyr- eller femskift?