Gå till innehåll

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

• Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10

Recommended Posts

Postad
Inte avstängd där också ? :lol:

btw så blev det utgång i hbgay igår, landade på tivoli.. och good guy som man är så ville en polare att jag skulle wingmanna han och fixa nummret av en jättesöt tajt liten brud och när jag uttrycker : Du skulle inte micke kunna få ditt nummer ? får svaret: Ja men tänk så vill jag ge det till dig ?

bara tacka och ta emot, fittigt ? Yes!

men denna polaren badooraggar som aldrig förr och jag anser det inte vara en stor loss för han då han är ganska vältränad sen fick han hennes nummer också dessutom efter att ha tiggt fram det av henne :-)

beat: är i ett dilemma

brag: fick hångla

variance: hon var nykter!

plot twist: It was your cousin. Who is also a dude.

• Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

1. Livet är inte rättvist men det är ändå bra.

2. När du tvivlar, ta bara nästa lilla steg.

3. Livet är för kort, njut av det

4. Ditt jobb kommer inte att ta hand om dig när du är sjuk. Dina vänner och din familj kommer att göra det.

5. Betala av dina kreditkortsskulder varje månad.

6. Du behöver inte vinna varje argumentation. Förbli ärlig mot dig själv.

7. Gråt med något, det är mer helande än att gråta ensam.

9. Vad gäller choklad, så är det meningslöst att försöka motstå.

10. Slut fred med ditt förflutna så att det inte förstör din framtid.

11. Det är okej att dina barn ser dig gråta.

12. Jämför inte ditt liv med andras. Du har ingen aning om vad deras livsresa handlar om.

13. Om ett förhållande måste vara hemligt så borde du inte vara en del av det.

14. Ta ett djupt andetag, det får ditt sinne att slappna av.

15. Gör dig av med allt som du inte använder. Onödiga materiella ägodelar tynger dig på många vis.

16. Allt som inte dödar dig gör dig starkare.

17. Det är aldrig för sent att bli lycklig men det är upp till dig, ingen annan.

18. När det kommer till jaga det du älskar i livet, acceptera aldrig ett nej.

19. Bränn de fina ljusen, använd dina finaste lakan, bär dina finaste underkläder. Spara dem inte till ett speciellt tillfälle. Varje dag är speciell.

20. Förbered dig för mycket. Följ sedan strömmen.

22. Det viktigaste sexuella organet är hjärnan.

23. Ingen annan än du själv styr din lycka.

24. Tonsätt varje sk drama i ditt liv med dessa ord "Spelar detta verkligen någon roll om 5 år?".

25. Välj alltid livet.

26. Förlåt allt men glöm inget.

27. Vad andra tänker om dig har du inget med att göra.

28. Tiden läker nästan alla sår. Ge tiden tid att göra sitt jobb.

29. Hur bra eller dålig en situation än är så kommer den att förändras.

30. Ta inte dig själv för seriöst. Ingen annan gör det..

31. Tro på mirakel.

32. Granska inte livet. Gör bara det bästa av det just nu.

33. Att bli gammal slår alternativet - att dö ung.

34. Dina barn får bara en barndom.

35. Det enda som verkligen betyder något i slutet är att du har älskat.

36. Se till att vara utomhus varje dag. Mirakel väntar överallt.

37. Om vi kastade alla våra problem i en hög och såg alla andras problem, så skulle vi snabbt ta våra egna tillbaka.

38. Avundsjuka är slöseri på tid. Acceptera vad du redan har, inte vad du behöver.

39. Det bästa i livet har inte hänt dig än.

40. Oavsett hur du mår. Klä upp dig och dyk up.

41. Skörda.

42. Livet har ingen rosett kring sig men det är ändå en gåva..

Postad

Uppdatering på hånglet, jag messade henne för 5h sen men inget svar.. ingen lycka där antar jag !

Hade hoppats att träffas på festivalen eller något, men polaren som hånglade med hennes polare har bra kontakt med hans hångel.. kanske drar en backdoor str8flush , jag menar hon vart ju nykter och ville ha mitt nummer.. highlevel trolling ? Sorry för tråksnacket men skönt att skriva av sig skitet .. Vart på arbetsintervju idag i hbg och ska dit imorgon för en annan intervju, hold your thumbs!

Postad
Hur stor volym bör man ha på en nivå innan man vet om man är en plussande spelare ?`100k ??

Jag gillar den här frågan, och har två svar på den:

A) En hand räcker. Vann du är du vinnande, annars inte.

Eller du kanske ville skatta dina framtida möjligheter till vinst genom att titta på historiskt data?

B) Låt oss förenkla lite. I stället för poker så singlar vi slant. Hur många singlingar behöver du för att avgöra om det finns någon bias i slanten? Hur förändras det antalet om jag ger dig en ny slant för var X:te slantsingling?

Du nämner själv 100k, utvecklas du i ditt spel under 100k händer? Förändras fältet under den tiden? Hur definerar du "fältet"? Låt oss säga att du spelat 100k händer, bör du räkna med alla? Även de där du uppvisar läckor som du pluggat igen? Läckande händer som du vann på? Händer där katten pinkade i tangentbordet så du foldade nötterna?

Postad
Jag gillar den här frågan, och har två svar på den:

A) En hand räcker. Vann du är du vinnande, annars inte.

Eller du kanske ville skatta dina framtida möjligheter till vinst genom att titta på historiskt data?

B) Låt oss förenkla lite. I stället för poker så singlar vi slant. Hur många singlingar behöver du för att avgöra om det finns någon bias i slanten? Hur förändras det antalet om jag ger dig en ny slant för var X:te slantsingling?

Du nämner själv 100k, utvecklas du i ditt spel under 100k händer? Förändras fältet under den tiden? Hur definerar du "fältet"? Låt oss säga att du spelat 100k händer, bör du räkna med alla? Även de där du uppvisar läckor som du pluggat igen? Läckande händer som du vann på? Händer där katten pinkade i tangentbordet så du foldade nötterna?

Formulerade frågan lite fel, i get it.

Men på en nivå menar jag såklart !

man kan inte säga att man lirat 10k händer och är stabil med 20bb/100, utan man måste ju ha någon minimumvolym där man inser aha jo jag är ganska bra jämfört med andra på denna nivån

Postad

Jodå visst blev det stajk.

Men paus i typ ytterligare en vecka innan det drar igång. Ska försöka posta en hand med jämna mellanrum för diskussion.

Är nog fler som är intresserade av det än mina discgolf rundor...

Postad

man kan inte säga att man lirat 10k händer och är stabil med 20bb/100, utan man måste ju ha någon minimumvolym där man inser aha jo jag är ganska bra jämfört med andra på denna nivån

Vi är nog inte riktigt överens än. Jag är mer inne på något i stil med "jag ser så många läckor hos mina motspelare så jag anser mig vara en vinnare här" än "jag har vunnit så mycket så jag är nog bättre än de andra"

Visst du kan fortfarande ha läckor som du inte är medveten om vilka kommer att påverka resultatet men du ser nog vad jag menar.

Har du inte identifierat hajen på en halvtimme så är det du som är hajen.

Eller skulle man byta haj mot fisk?:-)

Det talesättet säger nog mer än hur det gick igår, eller förra veckan, eller de senaste 100k händerna.

Postad

Tycker det är något man bara vet om eller hur man ska uttrycka sig. Sen är det väl en definitionsfråga också hur bra man tableselectar, spelar man mot de sämsta på nivån (fisk/dåliga regs) så är ju nog väldigt många vinnande eller vad man ska säga. Men sen kan man ju bli krossad av duktigare regs även om man är vinnande över stort sample. Är ju inte omöjligt att vara b/e efter 100k händer och ha sprungit dåligt en stor del av dessa händer. Håller med hubbabubba om man kan se läckor etc, tycker man märker ganska så fort vilka man vill spela mot och vilka man inte vill spela mot. Men efter 100k händer så har man nog fått en susning om hur vinnande man är, även om det inte alltid är "korrekt".

Postad
Är full, nu på pubrunda i Oslo. Kondomer i fickan som ska in i fittan. lol gl osv.

Gick sådär, fick en massa horor efter mig iaf. Skålade med en skitsöt asiat men hon hade tydligen andra planer än samlag så kvällen får sluta med lunggodis och en kompostburgare från max.

bokar kvällen +3900

Du verkar inte behöva lastbilskörkortet du :D