Gå till innehåll

Team Bustgatan

schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

• Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10

Recommended Posts

• Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

1. Output format: Two plus two forums

2. Klistra in HHn i rutan under "Hand history here"

3. Tryck på convert

4. Kopiera texten som nu dykt upp i rutan Output och klistra in här.

5. Profit!

Under "Results display" kan du välja om korten skall visas vid showdown ( show results) eller inte ( hide results).

Testa dig fram, svårt att göra fel :)

Tack, problemet var att jag trodde att man skulle få fram en länk, men det fältet vart tomt hela tiden. Men nu vet jag, tack som fan. Är major rookie när det gäller sånt här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej dagboken! igår vart det katslösa i vanlig ordning och det har tillkommit en spelmaskin så jag tänkte testa droppa in en hundring innan Cashgamet drog igång, efter 3 8krstryck stannar jag till spinnet och ding ding! 2200pix till pappa.. Sen blev det cashgame och jag backade 2k, så blev +200 för dagen, kan inte klaga :-) Lite otur i CGet blandat med dåligt spel, inte så lätt med passivt-fullringspel när man själv inte lyfter ett skit!

Länk till kommentar

Blev ju ingen turre va? Vi Halmstadkisar skulle ju med joinat annars.. Får bli en annan gång ist :)

Nej turren inställd.. med oss 3 LAbor skulle vi bli 7 totalt och det kändes sådär att åka x antal mil för att lira då:-) hoppas vi ses vid ett annat tillfälle då :-)

Länk till kommentar

Japp får bli en annan gång så ska vi visa er skåningar hur man lirar ;)

haha, har ni lirat något i hbg ? eller LAopen kanske ? var ju ett gäng halmstadbor här och lirade Laopen för lite mer än ett år sen, sköna lirare en av dom blev nog fan fullast på stället.. haha :D

Länk till kommentar

En tjej som jag varit till å från på G med ett antal månader nu (eftersom ingen av oss har fått tummen ur röven) bestämde sig idag för det inte kommer bli något alls mellan oss, lite tråkigt men skönt!

antagligen har man ju varit den där roliga reservern men vem vet, skitsamma.. inte sprungit så bra med kärleken detta året men finns folk som har det värre :-)

fått in lite volym idag (läs 800händer) och plussat 160kr, inte 100% nöjd med liret och åkt på lite utdragningar men man har plussat iallafall :-)

Nu blir det spela fotboll, bada i havet sedan se corroded ikväll om man orkar, trevlig kväll på er!

Länk till kommentar

Gårdagens impulsköp:

Fas 1

Apple TV

iPad mini 32GB Wi-Fi

Airport Time Capsule 2TB

Dimper nog ner idag, kliar i fingrarna.

Fas 2

Ny TV

Ny TV-bänk

Nytt hemmabio

Fas 2 kräver dock en del mer övertalning på hemmafronten. Det är bordlagt året ut i alla fall efter beslut från regeringen...

Länk till kommentar