Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Asså för helvete, kvinnor alltså. Någon kvinna som läser som kan förklara hur ni fungerar i huvudet? Hur orkar man ta obetydliga små microsaker så pass allvarligt att diskussion och bråk måste uppstå varenda jävla gång.

 

Någon som vill bli homo med mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjena dagboken, eftersom jag inte spelar poker alls typ längre förutom live i katslösa varje onsdag så har jag inte haft så mycket att skriva om men igår så besökte jag min polare som bor precis utanför landskrona och har en egen liten stuga på sin "gård", denna mannen har klonkat ~50k på onlineslots senaste året och har lagt en del av dem här pengarna på 3D projektor och ska även köpa en duk som gör att 3d effekten från projektorn blir ännu bättre, är tydligen en hel vetenskap bakom det här med projektor , duk , ljushet i rummet och färg på väggar golv osv..

Eftersom han och jag älskar skräckfilmer så drog vi igenom några igår med några polare som vi tvingat att vara med och kolla,

 

Silent hill revelation 3D

http://www.imdb.com/title/tt0938330/?ref_=sr_1

Ganska ball med tanke på 3d effekterna och så, men själva handlingsmässigt var den sådär, har dock inte sett 1an.

rasmusbetyg 5/10

 

Apartment 1303 3D

http://www.imdb.com/title/tt1540767/?ref_=sr_1

Riktigt jävla dålig handling, tyvärr stängde vi av efter 30minuter för vi inte pallade kolla mer, så kan inte ge rättvist omdöme!

rasmusbetyg 4/10

 

Mama

http://www.imdb.com/title/tt2023587/?ref_=sr_1

riktigt bra! dock ingen 3d på denna men sitta i en stuga ute i ingenstans mitt i natten och se denna blev ganska ballt

rasmus betyg 7/10

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Silent hill revelation 3D

http://www.imdb.com/title/tt0938330/?ref_=sr_1

Ganska ball med tanke på 3d effekterna och så, men själva handlingsmässigt var den sådär, har dock inte sett 1an.

rasmusbetyg 5/10

 

1an är mycket bättre än 2an imo! 1an följer mer storyn från första spelet (vet ej om 2an följer storyn från något annat spel?)

 

Rekas o ha sett 1an innan 2an om man inte är insatt i storyn. Sådär precis lagom flummigt konstigt mysiga filmer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1an är mycket bättre än 2an imo! 1an följer mer storyn från första spelet (vet ej om 2an följer storyn från något annat spel?)

 

Rekas o ha sett 1an innan 2an om man inte är insatt i storyn. Sådär precis lagom flummigt konstigt mysiga filmer

 

Älskade ettan hatade mig själv för att jag ens såg tvåan. Misärdålig uppföljare imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1an är mycket bättre än 2an imo! 1an följer mer storyn från första spelet (vet ej om 2an följer storyn från något annat spel?)

 

Rekas o ha sett 1an innan 2an om man inte är insatt i storyn. Sådär precis lagom flummigt konstigt mysiga filmer

 

Älskade ettan hatade mig själv för att jag ens såg tvåan. Misärdålig uppföljare imo.

 

Då ska jag se 1an! :-)

Inget nätgrind änsålänge och skulle på arbetsintervju i Malmö idag för ett 6-veckors lastbilsuppdrag då jag klarade YKB'n (yrkesförarlicens) för lastbil förra veckan så tidsoptimist som jag är skulle jag vara på Ga-torget kl13 och körde hemifrån 1225. 1250 landar jag i malmö och tänker fan va gött gott om tid, sen blev det trubbel att hitta parkeringsplats men drog in på hansa companiet och ställde mig och 1257 landa jag på academic work för intervju.

Riktigt klantigt av mig men intervjun gick bra iallafall, lite halvstelt men sen berättade jag om min viktminskning och då visade sig att hon var kost&träningsintresserad så vi babblade om det i typ en kvart, riktigt roligt och helt plötsligt var stämningen borta.. Jag och en till är det som är kanditater för jobbet så det är alltså en coinflip... ska träffa arbetsgivarna på Torsdag eller fredag.

 

har en riktigt bra känsla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då ska jag se 1an! :-)

Inget nätgrind änsålänge och skulle på arbetsintervju i Malmö idag för ett 6-veckors lastbilsuppdrag då jag klarade YKB'n (yrkesförarlicens) för lastbil förra veckan så tidsoptimist som jag är skulle jag vara på Ga-torget kl13 och körde hemifrån 1225. 1250 landar jag i malmö och tänker fan va gött gott om tid, sen blev det trubbel att hitta parkeringsplats men drog in på hansa companiet och ställde mig och 1257 landa jag på academic work för intervju.

Riktigt klantigt av mig men intervjun gick bra iallafall, lite halvstelt men sen berättade jag om min viktminskning och då visade sig att hon var kost&träningsintresserad så vi babblade om det i typ en kvart, riktigt roligt och helt plötsligt var stämningen borta.. Jag och en till är det som är kanditater för jobbet så det är alltså en coinflip... ska träffa arbetsgivarna på Torsdag eller fredag.

 

har en riktigt bra känsla!

 

Vem var det som intervjuade dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...