Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

Lägger ner grinden för den här gången. Den varade i 50k händer eller nåt.

Kommer på mig själv när jag sitter och spelar med att tycka det är jävligt tråkigt och då ska man nog göra nåt annat.

 

Det blev nån krona plus, dock inte som förväntat men jag har också spelat som ett kioskmongo många gånger.

 

Tack för ordet ;)

 

Ta lov någon vecka så kommer suget tillbaka, det gör det ju alltid:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ta lov någon vecka så kommer suget tillbaka, det gör det ju alltid:-)

 

+1! värdet är ju för bra för att inte spela ??

Spela mindre bord fokusera hårdare! inte alltid skoj att spela men ta paus när du blir uttråkad och spela när du är sugen ??? DONT GIVE UP IS MY POINT!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då har väl ungefär halva månaden gått nu så kan väl vara lämplig med en rapport såhär halvvägs.

Av de 160h jag planerade har jag fått in en 60 drygt. Har med andra ord ganska lång bit kvar. Spelet börjar väl sitta hyffsat även om jag känner att jag börjat sätta mig i många onödigt svåra spots ur pos.

Ska hitta ett par händer att posta för att visa typen av spots jag syftar på.

Springer sådär imellanåt, men konstigt vore det väl annars. Upp 4000bbish.

 

Iövrigt har vi derby imorgon mot ärkefittorna marieholm imorgon. Jag är placerad på bänken vilket obv suger nått enormt, men det tjänar nog ingenting till att klaga.

Förra matchen var btw ganska sjuk då ambulansen fick komma två gånger till planen inom loppet av en timme. Det börjar med att vi fullständigt kör över klippan första 25 min, tror inte dom har bollen många sekunder under denna perioden. Helt oattackerad fastnar en klippanspelare i konstgräset och vrider isönder typ allt med ändelsen band som finns i knäet.

 

2 min från full tid och ställningen 5-3 till oss kamikaze satsar en klippan spelare in i ett klassiskt motlägg. Reagerade på att det small lite väl högt där jag stod typ 2 meter från situationen. Mycket riktigt smälde klippan spelaren skenbenet mitt av... Vår spelare klarade sig med en stukning.

För övrigt på samma plan som vår målvakt bröt fotleden på under försäsongen då han skulle rensa en boll och fastnade i gräset. Tror knappt jag vågar spela där igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

0-0 i en tillknäppt typisk derbymatch...

Kom in och spelade typ 30 min som yttermittfältare. Från att spela enbart mittback hela mitt liv och varit lagkapten i både j-lag och div 5 laget så får jag spela överallt utom mittback nu känns det som. Spelat en match som ytterback, hoppat in i tre matcher som anfall och idag som yttermitt. Ångrar lite att jag inte testat på andra positioner tidigare, fan skit skoj att kunna vara lite kreativ utan att det blir mål varje gåg man tappar boll!

 

Nu blire öl, grill och bad hos en polare, have a nice one!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en vecka i Mexico och pause från pokern så börjar det klia i fingrarna. Kommer inte ihåg sist jag hade en spel fri vecka. Folk brukar säga att det är skönt. Mexico är skönt men uppehåll från pokern är ju bara ett nödvändigt ont!!

 

Wow, det var nog en av de värsta särskrivningarna jag sett! Spel fri!!! Hur man lyckas med det vet jag inte, men imponerande är det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow, det var nog en av de värsta särskrivningarna jag sett! Spel fri!!! Hur man lyckas med det vet jag inte, men imponerande är det!

Jättehyggligt av dig att påpeka det som alla redan sett men som dom inte orkar ödsla energi på att kommentera. Verkligen, tack för att du tog dig tid att skriva ett så meningsfullt inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en vecka i Mexico och pause från pokern så börjar det klia i fingrarna. Kommer inte ihåg sist jag hade en spel fri vecka. Folk brukar säga att det är skönt. Mexico är skönt men uppehåll från pokern är ju bara ett nödvändigt ont!!

 

Då hoppas jag fan att du får springa bra också!! Jobba!!

 

Väl kommen hem btw!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...