Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det är ju FUKK att man har ett jävla jobb annars hade jag varit mega på någon form av utmaning som denna. Hoppas iaf att det går riktigt jävla fint för dig. Uppdatera gärna. Vem ska coacha?

 

Jag hade väl kunnat önska mig en bättre start på skiten kanske. Sprungit ganska vidrigt stundtals men känns som att jag börjar få lite koll på det som gicks igenom på första cosching sessionen, så nu ska jag usain bolta hela månaden är tanken. Ska dock sträva efter att vara helt likgiltlig till utgången i en hand sålänge jag spelar den på ett sätt jag är nöjd med, detta är dock lättare sagt än gjort med en högst begränsad rulle.

Har förresten kommit fram till att det är ganska mycket enklare att spela med en solid grund att utgå ifrån istället för att höfta sina ranger efter typ väder och humör.

 

Vet inte om det av någon anledning skulle vara hemligt med vem som coachar. Han gillar vin sägs det iallafall... ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sprang förresten på två damer igår som vi tjatade lite med. Sen skulle vi bege oss vidare. På tåget på vägen hem har dom lyckats leta upp oss på Facebook och skickar nedan.

 

Kd4ZVcfl.jpg

 

Verkar som att man fortfarande har det...

 

Nu blev det inte av på grund av att vi sprang in i andra vi kände men dock...

 

Polaren som fick messet vågade inte ha det kvar i mobilen eftersom hans tjej nog är rätt svartsjuk av sig, så han skickade det till mig som givetvis stolt visade upp det för min sambo när jag kom hem, och hon skickade även ett uppmuntrande sms senare under kvällen och frågade om jag fått till det än.

 

Pics or GTFO.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blir det ut för att dricka en öl med flickvän och gott sällskap i Helsingborg. Så till alla er som kommer röra er i byn. Ser ni en tjockis i blårutig skjorta så lovar jag att bjuda på en öl om ni hälsar med frasen:

 

"Hallå fetto Clown, öl tack!"

Fick du napp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckte du sa att dem hade facebook ;) "pics" känns som en grej man bara måste skriva. Fast det är nog lite 2009 :oops:

 

"Pics" blir aldrig utdaterat!

 

Haha. Vill ju klart inte outa bilder på nåt forum. Det är ju inte schysst mot damerna :). Sån gentleman e jag nog ;)

 

Nä det förstår man ju!

 

 

lol joke, pics or gtfo

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

18/160h spelade. Fan får nog lägga på ett kol snart om jag ska reda ut detta :roll:

 

Gogogo! You can do it!!!

 

Helgens lir, helt klart godkänt på två kvällars grind.

 

2lsgln8.png

 

Snyggt! Får bli överjävligt många grinddagar framöver. Känns ju som attan spelar en million ggr bättre när man inte sitter själv!!

 

Jag var själv haft en bra helg. Fått in 10,5k händer. Det känns bra, man har ju även hunnit få in lite kvalitetstid med flickvännen och jobbat nästan 20 timmar.

 

Blir inte så mycket grind denna veckan. Jobbar mån-fre kväll och har en del skit att göra. På lördag flyger vi till Mexico och cancun. Så de närmsta veckorna kommer det inte spelas ett skit Mao. Kommer försöka bjuda på en och annan bild samt anekdot när tillfälle ges.

 

Ställer frågan igen då jag inte fick något svar sist. Någon som varit i Cancun tidigare? Någon som kan rekommendera något man kan göra med sin flickvän där??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dåligt med grind för undertecknad i veckan. Blir troligtvis imorron men sen inte förrän nästa vecka, då jag räknar med att lira mån, tis, fre, lör, sön.

 

Efter dom sittningarna är jag sjukt besviken om jag inte kan kliva upp en nivå...

 

Funderar på att starta en egen db också för att få lite mer input på mitt spel. Kommer dock fortfarande skriva här obv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...