Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

Tre sessioner på 2/4 avklarade. Ca 4800 händer spelade. Upp 4K. Känns ok. Helt klart är att nivån är mer svårslagen. Blir mycket mer vevande pre flop vilket säkert inte gynnar mig. Spelade 2,1K händer inatt. Satt mest och grävde mig ur hålet. Var ner 2.6K men hittade 7kr´s plusset till slut=)

 

Det sköna med denna nivån är att det är väldigt motiverande att spela. Det blir snabbt pengar av grindandet. Kommer veva upp en graf och kanske lite händer när jag har mer tid.

 

Hur går det för er andra pokerwise? Blir det grindstuga snart igen? Kommer Soni att joina då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hur går det för er andra pokerwise? Blir det grindstuga snart igen? Kommer Soni att joina då?

 

Hoppsan, missade dig clown!! Förmodligen kommer jag inte joina någon stuga innan november. Väldigt högoddsat iaf. Efter det ska jag lätt boka in "affärsresor" när det passar:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kombinerat med studier. Ska bli skönt att slippa packa och åka till Oslo hela tiden:-)

 

Ja det förstår jag=) Hoppas att få se ditt hue fler gånger ju. Gillar dig ganska hårt sen hela "Jag-vill-skjuta-Scaniac-två-gånger-grejen".

 

I övrigt kan jag ju meddela att mitt fotbollslag tyvärr fick däng idag med 3-0 mot Lunds SK. Så hittills 3 poäng på två matcher. Jag har såklart inte kunnat spela någon av dem. Så vi springer runt på reserv målvakter som tyvärr inte riktigt håller måttet. Inte för att man är någon Casillias själv direkt men är ju ändå något stabilare än en 16 åring som började spela fotboll för 4 månader sedan.

 

Hittade grinden igår en runda också. Det gick som förväntat över förväntan. 5,3K på 3735 händer. 2/4 är brutalt kul och gårdagens lönehelgs mongon var i toppform. De 5K som sattes in den 18 mars har nu blivit 30 och det finns inga planer på att casha ut ett skit. Kommer försöka sikta på att få in ett par sittningar till innan jag drar till Mexico om 2 veckor.

 

11 maj har jag och flickvännen bokat. Cancun!!! Whoop whoop. Blir en vecka i Cancun och en vecka på en Ö som heter Isla Holbox strax norr om. Eftersom jag jobbar för en av världens största hotell bokningssajter så har man ju såklart hittat riktigt bra boende under perioden. Ska bli helt jävla underbart!! Om någon har varit i Cancun tidigare så tar jag gärna emot tips på vad man kan göra med sin flickvän? Bara kötta på med förslag!! Tror hon skulle bli överjävligt glad om vi hittade någon form av hygglig shopping. Som sagt vet ni något så skjut!

Bild på hotellet.

20qi2as.jpg

 

Bjuder på en liten graf också, mest för att jag är lite stolt. Är dock lite rädd för utvecklingen på min redline. Ända sedan jag klev upp på /4 har den dalat. Tror det blir till att analysera det vid en genomgång av lite händer väldigt snart.

 

34pgjz9.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha har förstått att vi gillar att hacka på den grabben här, så jag vill inte vara sämre. Det ska bli sjukt trevligt att se mer av er alla också:-)

 

Imponerande graf!! Du tror inte redlinen har med lönehelgen att göra?:-D

 

Jo, jag har en liten känsla av det. Spelar ganska mycket tightare på helgerna. Senaste sessionen landade på 19/15/4,7 vilket skiljer sig ganska hårt från standard spelet som är 24/19/8,5. Jag har dessutom bara en vardags grind på /4 och den slutade BE över ca2K händer. Förmodligen en för liten handsample också för att bli riktigt orolig.

 

Är detta ett vanligt fenomen??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå era jävlar.

 

Sjuk i halsen, i huvet och i kroppen. Pallar inte skriva nåt vettigt, men ska försöka få in lite grind nån dag.

 

Har i alla fall dubblat rullen denna månad vilket jag inte är helt nöjd med, men men, det kommer nog.

 

Kanske det blir några nävar ikväll beroende på tillstånd.

 

Ha en go Valborg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha har förstått att vi gillar att hacka på den grabben här, så jag vill inte vara sämre.

 

 

Fack u och jag hoppas att du blir straffad genom att på tisdag måste åka en svettig buss i 10 timmar till ett land där dom pratar roligt, där du får stå 10 timmar om dagen och ta emot beställningar på en sunkigost-stinkande pizzeria

och att du blir beroende utav pizzaosten som gör dig laktosintolerant så du bajsar ner dig och att du sen får världens största gräddröv!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fack u och jag hoppas att du blir straffad genom att på tisdag måste åka en svettig buss i 10 timmar till ett land där dom pratar roligt, där du får stå 10 timmar om dagen och ta emot beställningar på en sunkigost-stinkande pizzeria

och att du blir beroende utav pizzaosten som gör dig laktosintolerant så du bajsar ner dig och att du sen får världens största gräddröv!!

 

Jag hoppas han träffar huvudet med båda kulorna :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag har en liten känsla av det. Spelar ganska mycket tightare på helgerna. Senaste sessionen landade på 19/15/4,7 vilket skiljer sig ganska hårt från standard spelet som är 24/19/8,5. Jag har dessutom bara en vardags grind på /4 och den slutade BE över ca2K händer. Förmodligen en för liten handsample också för att bli riktigt orolig.

 

Är detta ett vanligt fenomen??

 

Svårt att få bort spelare från händer när dom nyss fått en massa deg på kontot dessutom. Det påverkar garanterat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fack u och jag hoppas att du blir straffad genom att på tisdag måste åka en svettig buss i 10 timmar till ett land där dom pratar roligt, där du får stå 10 timmar om dagen och ta emot beställningar på en sunkigost-stinkande pizzeria

och att du blir beroende utav pizzaosten som gör dig laktosintolerant så du bajsar ner dig och att du sen får världens största gräddröv!!

 

Får man stor rumpa av mejeriprodukter?:shock:

 

Åker tåg btw, tar 3.5h. Du har fel som vanligt, precis som på svs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens ronkehand...

 

Boss, $0.50/$1 No Limit Hold'em Cash, 5 Players

Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

 

Hero (MP): $275.21 (275.2 bb)

CO: $203.81 (203.8 bb)

BTN: $195.78 (195.8 bb)

SB: $186.87 (186.9 bb)

BB: $123.12 (123.1 bb)

 

Preflop: Hero is MP with 5diamond4.gif 5club4.gif

Hero raises to $3.50, 3 folds, BB calls $2.50

 

Flop: ($7.50) 9spade4.gif Kheart4.gif 9club4.gif (2 players)

BB checks, Hero bets $3.75, BB calls $3.75

 

Turn: ($15) 5heart4.gif (2 players)

BB bets $7.50, Hero calls $7.50

 

River: ($30) 3diamond4.gif (2 players)

BB bets $108.37 and is all-in, Hero calls $108.37

 

Results: $246.74 pot ($6.16 rake)

Final Board: 9spade4.gif Kheart4.gif 9club4.gif 5heart4.gif 3diamond4.gif

Hero showed 5diamond4.gif 5club4.gif and won $240.58 ($117.46 net)

BB showed 9heart4.gif 7heart4.gif and lost (-$123.12 net)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...