Gå till innehåll

Team Bustgatan

schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

• Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10

Recommended Posts

BTW, undertecknad styr grindstuga till helgen. Om intresse finns för drop in så skicka PM. Det finns nog plats till ett par till.

Planerna ser ut enligt nedan:

Fredag: Vi träffas kl 19:00 och drar igång grind.

Lördag: Vi kör lite fotboll på TV och sen grind

Söndag: Grind, grind, grind...

Jag har tagit ledigt måndag förmiddag från jobbet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Spenderat två nätter i Oslo och kollat mumford and sons. Fan bra skit, riktigt grymma live också.

Älskar Oslo som stad faktiskt, lite lagom storstads känsla på något sätt. Synd det är så satans dyrt. Skulle beställa upp Kina mat på rummet första kvällen eftersom jag inte orkade få ut. Kostade 340nk för att få levererar en vanlig thairätt! Höll mig till frukostbufeen istället... :roll:

Det mest skeva annars var väl att det kostade 55nk för att tvätta ett par strumpor på hotellet. Måste ju vara betydligt billigare att köpa nya?

Länk till kommentar

Spenderat två nätter i Oslo och kollat mumford and sons. Fan bra skit, riktigt grymma live också.

Älskar Oslo som stad faktiskt, lite lagom storstads känsla på något sätt. Synd det är så satans dyrt. Skulle beställa upp Kina mat på rummet första kvällen eftersom jag inte orkade få ut. Kostade 340nk för att få levererar en vanlig thairätt! Höll mig till frukostbufeen istället... :roll:

Det mest skeva annars var väl att det kostade 55nk för att tvätta ett par strumpor på hotellet. Måste ju vara betydligt billigare att köpa nya?

Är du iväg hela helgen? Det finns en ledig stol för grind med ditt namn på!

Länk till kommentar

Cyklade hem från jobbet nyss med en sportbag på pakethållaren. Glömde spänna fast axelremmen på väskan vilket medförde att den fick för sig att vandra in mellan däck och skärm..

Det gick såhär.

sc2XRA9l.jpg

Jag lyckades dock hålla mig kvar på cykeln. Kunde blivit ett tungt fall...

Länk till kommentar