Gå till innehåll

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

• Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10

Recommended Posts

Postad
Se och lär...

Kan tilläggas också att snubben raisar 100 % från knappen. Nån gång måste man "make a stand". ;)

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, R5-188997547-1965

played at "Cotonou" for USD RM from 2011-11-05 03:57 until 2011-11-05 03:58

Seat 1: Acciughina ($27 in chips)

Seat 4: jackjeyjey ($16.53 in chips)

Seat 5: FBalage ($20.10 in chips)

Seat 8: HERO ($20.79 in chips)

Seat 9: painkil1er ($24.86 in chips)

Seat 10: Floppi55 ($22.10 in chips)

ANTES/BLINDS

FBalage posts small blind ($0.10), HERO posts big blind ($0.20),

PRE-FLOP

painkil1er folds, Floppi55 folds, Acciughina folds, jackjeyjey raises to $0.50, FBalage folds, HERO raises to $1.60, jackjeyjey calls $1.60.

FLOP [board cards: 5 of Clubs,3 of Hearts,9 of Diamonds ]

HERO bets $2.25, jackjeyjey calls $2.25.

TURN [board cards: 5 of Clubs,3 of Hearts,9 of Diamonds,King of Diamonds ]

HERO bets $5.90, jackjeyjey raises to $11.80, HERO raises to $16.94 and is all-in, jackjeyjey calls $12.68 and is all-in.

RIVER [board cards: 5 of Clubs,3 of Hearts,9 of Diamonds,King of Diamonds,King of Clubs ]

SHOWDOWN

HERO shows [ 5 of Hearts,9 of Hearts ]

jackjeyjey shows [ Queen of Hearts,Ace of Diamonds ]

HERO wins $31.51.

SUMMARY

Dealer: jackjeyjey

Pot: $33.16, (including rake: $1.65)

Acciughina, loses $0

jackjeyjey, loses $16.53

FBalage, loses $0.10

HERO, bets $16.53, collects $31.51, net $14.98

painkil1er, loses $0

Floppi55, loses $0

- Vad ska han ha?

Senast redigerad av schumme, Idag 11:13.

• Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
Kändes rätt dumt att sitta 500 meter ifrån olympia och se matchen på tv:shock: Satan med poliser där var iaf. Man kunde ostört göra annat var man ville.

Mmm verkligen högriskmatch, klart som fan polisen måste lägga alla resurser där...Kalmars firma är brutal har jag hört :roll:

Postad
hittar inte handhistorik mappen varken till Ongame (fulldeck poker) eller Svs så får ingen hud när jag lirar poker

Hittar du ingen information om var historiken sparas i diverse klienter? Annars (tips från schumme) får du välja att dolda mappar ska visas i hårdisken genom utforskaren. Kolla upp i klienterna att din historik VERKLIGEN sparas och kör sedan klienterna som administratör.

Postad
Mmm verkligen högriskmatch, klart som fan polisen måste lägga alla resurser där...Kalmars firma är brutal har jag hört :roll:

:mrgreen: Du var på plats antar jag? Inte ens fullsatt sa dom, vad kasst:shock:

Postad

Var i hembygdsparken i ängelholm idag och railade dottern på lekplatsen. Blev sugen på kaffe och gick in till deras lilla café som dom har i början av parken. Har någon varit där på senaste? Det jobbar en megasöt brunett där inne iaf. Jag går in genom dörren och det första jag ser är hon som står och ler som den servicemänniska hon är. Jag nickar vänligt och vänder blicken mot kylen där jag plockar med mig en jordgubbsMER till dottern och går sedan fram till kassan. Hon frågar om det var allt på ett sätt som gör mig helt pirrig i magen. Ja.. eller nej en kaffe också tack säger jag och försöker rätta till håret. Hon ger mig en mugg och säger trätti kreonår. Och jag blev plötsligt kär. Jag visste att jag var tvungen att säga något men jag visste inte vad. Vad fan ska jag göra, skitsöt tjej med underbar skånska med en liten men formig kropp. Jag blir helt stum, kan inte sluta titta henne i ögonen och kan knappt röra mig. Det måste ha sett helt efterblivet ut. Jag kan inte ha gjort ett bra intryck. Men jag vet iaf var hon jobbar:mrgreen:. Denna ska jag landa var så säker, jag ska gifta mig med henne. Sväng inom om ni har vägarna förbi så får ni se vad jag pratar om. Hon är min:-)

Postad
Var i hembygdsparken i ängelholm idag och railade dottern på lekplatsen. Blev sugen på kaffe och gick in till deras lilla café som dom har i början av parken. Har någon varit där på senaste? Det jobbar en megasöt brunett där inne iaf. Jag går in genom dörren och det första jag ser är hon som står och ler som den servicemänniska hon är. Jag nickar vänligt och vänder blicken mot kylen där jag plockar med mig en jordgubbsMER till dottern och går sedan fram till kassan. Hon frågar om det var allt på ett sätt som gör mig helt pirrig i magen. Ja.. eller nej en kaffe också tack säger jag och försöker rätta till håret. Hon ger mig en mugg och säger trätti kreonår. Och jag blev plötsligt kär. Jag visste att jag var tvungen att säga något men jag visste inte vad. Vad fan ska jag göra, skitsöt tjej med underbar skånska med en liten men formig kropp. Jag blir helt stum, kan inte sluta titta henne i ögonen och kan knappt röra mig. Det måste ha sett helt efterblivet ut. Jag kan inte ha gjort ett bra intryck. Men jag vet iaf var hon jobbar:mrgreen:. Denna ska jag landa var så säker, jag ska gifta mig med henne. Sväng inom om ni har vägarna förbi så får ni se vad jag pratar om. Hon är min:-)

Inte varit där på länge, hur gammal såg hon ut att vara? Får kanske svänga förbi och kolla en dag

Postad

ta ett foto på henne och byta avatar då tack!!!!!!! // Scaniac

Postad
:mrgreen: Du var på plats antar jag? Inte ens fullsatt sa dom, vad kasst:shock:

Jepp det var jag. Drygt 10k pers där. Visst kan man tycka att det borde vara fullt men 10k tycker jag är rätt ok ändå. Det är ju verkligen löjligt lågt intresse för cupen i media.

Postad
Inte varit där på länge, hur gammal såg hon ut att vara? Får kanske svänga förbi och kolla en dag
20-23 ungefär. Ja kör förbi!

ta ett foto på henne och byta avatar då tack!!!!!!! // Scaniac
Hahahaha. Två flugor i en smäll, snyggt!

Jepp det var jag. Drygt 10k pers där. Visst kan man tycka att det borde vara fullt men 10k tycker jag är rätt ok ändå. Det är ju verkligen löjligt lågt intresse för cupen i media.
Lär få större uppmärksamhet då alla kommer vilja jaga trippeln nu när den är spräckt. Hur fungerar det nu med supercupen btw iom detta?
Postad

Gårdagens grind slutade med ett back på $60, blev 6 st MTT varav två stycken var mini-ITM.

Vi kör ikväll igen. Min modesta rulle ligger för tillfället på 170 dollar. Att jag kommer hålla mig till några BR-regler är inte speciellt troligt.

Kör nog ungefär samma turrar som igår, bortsett från en 11 dollars rebuy som är lite dyrt.

Postad

Blev en väldigt klen grindstuga igår, vi börjar bli gamla och trötta. Vi spelade 2-3 timmar sen sket vi i det. Jag plussade 1,5 inköp skulle jag tro. Lade ner när jag åkt på kvällens andra tvåoutare.

Ikväll tror jag inte att jag orkar spela alls, det blir nog lite tv-seriegrind istället.

Postad
Soni: ska vi leka kurragömma?

Scaniac: nej!

Soni: varför inte?

Scaniac: för en pudding som du är omöjlig att hitta!

awwww, du då!

Blev en väldigt klen grindstuga igår, vi börjar bli gamla och trötta. Vi spelade 2-3 timmar sen sket vi i det. Jag plussade 1,5 inköp skulle jag tro. Lade ner när jag åkt på kvällens andra tvåoutare.

Ikväll tror jag inte att jag orkar spela alls, det blir nog lite tv-seriegrind istället.

:-D

Hittade en tredjeplats i Svs´s lunch turre. Gav ~1K. Nöjd. Men kunde varit nöjdare. Jävla lotto turrar. Sjukt hur folk kan folda ihjäl sig.
:lol:
Postad

Känner mig duktigt omotiverad att skriva egentligen. Men vad gör man inte för er sömnlösa poker grinders. På poker fronten har det inte hänt något sedan den djupa runnen i svs turren. Men vi har hunnit med att träna. Jag och den gode scaniac vill säga. Blev ett bra pass på crosstrainern och det känns i kropp och huvud nu.

Blir till att knoppa in alldeles strax då jag måste vara utvilad tills imorgon. Är nämligen dags för rättegång då. Blev ju lite misshandlad med ett järnrör i sommras och det är alltså utav den anledningen det bär av till Lundstingsrätt imorgon. Hela dagen kommer gå där har jag en känsla av eftersom att killen knappast kommer erkänna rätt ut. Mitt målbiträde yrkar på fängelse och händelsen har rubriserats som "Grov misshandel" Då den både var oproviserad och han använde ett vapen.

Måste erkänna att känslan är lite olustig. Gillar inte riktigt att ha med den här sortens gangsters att göra. Vet liksom inte om detta kommer få konsekvenser senar. Landskrona är inte så stort och vi lär ju springa på vartandra flera gånger i efterhand. För att inte tala om att han förmodligen kommer gå fri i väntan på domslut. Orkar inte riktigt tänka på det. Har flera gånger tänkt att jag bara ska skita i att dyka upp. Låta det passera. För att sen bli sjukt lack på mig själv. Jag är verkligen inte så vek att jag tänker en sån här sak gå ostraffat igenom. Så var vi där igen... Konsekvenserna.... Är det värt det? Fan....... Frågan är hur mycket sömn det blir.