Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har bockat i "Surfa osynlig" (kontrollpanelen-redigera alternativ)

-Inställningen 'surfa osynlig' låter dig surfa på forumet utan att synas i listan 'Aktiva användare för närvarande'.

Men när jag loggar in så hamnar jag istället först i listan på "Aktiva användare för närvarande"

UOlle*,

Jag får också en * efter mitt namn !

Det känns jobbigt att bli utpekad när man vill vara osynlig.

Jag mår väldigt dåligt av detta.

Är det en bugg eller är jag månne märkt och övervakad ?

Postad

Stjärnan betyder att du är osynlig. Du kan alltid se dig själv. :) Även admins kan se dig, möjligen också moderatorer (lite osäker där, tror inte det går att stänga av). Men inga andra ser att du surfar - jag dubbelkollade med ett testkonto samt utloggad.

Postad
Stjärnan betyder att du är osynlig. Du kan alltid se dig själv. :) Även admins kan se dig, möjligen också moderatorer (lite osäker där, tror inte det går att stänga av). Men inga andra ser att du surfar - jag dubbelkollade med ett testkonto samt utloggad.

puh,ok tack så mycket för snabbt svar!

Postad
Du behöver inte vara orolig för Lappen, det kommer vara mitt huvud han vill åt när han kommer tillbaka :shock:

Då är det nog bäst att du också går med i osynliga klubben. smiley-scared008.gif

• 4 weeks later...