Saint_Bjorn Postad 9 Januari , 2012 Rapport Postad 9 Januari , 2012 Smärtan som uppstår när man gör nakenänglar på skare.... Brukar du också göra såna på mage? Citera
Cyntax Postad 9 Januari , 2012 Rapport Postad 9 Januari , 2012 Tveksamt om Pinnen kommer. Han flyttar till Norge snart och kanske jobbar över den helgen om hans kärring åker på solsemester med ungarna. Ingen avanmälan ännu, jag bedömer det som 20% chans att han spelar. Citera
MikeTime Postad 10 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2012 Efter två avhopp ser listan numera ut såhär istället. Omalley, dina hemliga polare har varsin plats nu. Uppdaterad reservlista. Här är BORDSLOTTNINGEN [insert Jaws theme]: Bord 1 1 Hogge75 2 Nimroz 3 Omalleys polare John Doe 4 Propax 5 Carro T 6 m1978 7 Valterego 8 Sigge 9 jm_j Bord 2 1 Loudmouth 2 cDk Rust 3 Sandsater 4 Lisa S 5 Magnus B 6 Fraallan 7 Sandra Bu 8 Mike Time 9 Miata Bord 3 1 Göteborgs-Nisse 2 schumme 3 Ludvvig 4 munchie 5 Dansbands-Matz 6 Omalley 7 Pelle 8 Total-Farsa 9 Richard Bord 4 1 Affe2000 2 Omalleys polare Jane Doe 3 Micke Malmqvist 4 Galvanizer 5 Bjoelle 6 Chrille A 7 Bobbo 8 Strykis 9 Nisze 10 Jimpa Bord 5 1 Sandra Bo 2 Bosse L 3 Snygg-Stefan 4 Koivu 5 Bacon Wiiand 6 Chungas-Jarne 7 SimonLofberg 8 hankie123 9 South-East 10 Benny Kobo Bord 6 1 J-O 2 Josef 3 S Wiiand 4 Allinwithnothing 5 Schoolbook 6 Erik S 7 hubbahubba 8 Torax 9 mceot 10 Håkan S Bord 7 1 gus-ovicz 2 Mats W 3 Lars G 4 The Admin 5 SlowBoy 6 ClownX 7 Crappy 8 St Bjorn 9 Bo 10 JohnH RESERVLISTA: Rille zebra73 Grubbla/Dani Lapp-Roffe Bärve Citera
MikeTime Postad 10 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2012 Lite info och önskemål: * Medtag gärna jämna pengar till insatsen (1450:- ). * Kan ni som har tänkt närvara på bastueventet på fredagen anmäla er här i tråden (inbjudan gäller främst "Tallinngänget" med hangarounds). Cappat på 8-10 pers. * Alla ska bära en egentillverkad, snygg namnskylt med förnamn och ev pf-nick. * Den vakne kan se att jag utökat bord 4-7 så att dessa nu har tio spelare. * Ev paketvinst (till nästa Berga Open eller ASPW) kan EJ bytas mot kontanter. Det går givetvis utmärkt att sälja sitt paket till hb. Berga Open-paketet är värt ca 1500:- och varje ASPW-paket exakt 3000:-. ASPW spelas sista helgen i mars i år och nästa Berga Open någon gång i höst. Utdelningen av paketen går till så här: Ett ASPW 3k-paket lottas ut, ett ges i bubbelpris till den som åker på nionde plats i turren och Berga Open-paketet ges som semibubbelpris till den som åker på tionde plats. Arrangörerna kan ej vinna ett paket och dessa är Miwu, Chrille "Chrand" A och undertecknad. Frågor? Citera
schumme Postad 10 Januari , 2012 Rapport Postad 10 Januari , 2012 Lite info och önskemål: * Medtag gärna jämna pengar till insatsen (1450:- ). * Kan ni som har tänkt närvara på bastueventet på fredagen anmäla er här i tråden (inbjudan gäller främst "Tallinngänget" med hangarounds). Cappat på 8-10 pers. * Alla ska bära en egentillverkad, snygg namnskylt med förnamn och ev pf-nick. * Den vakne kan se att jag utökat bord 4-7 så att dessa nu har tio spelare. * Ev paketvinst (till nästa Berga Open eller ASPW) kan EJ bytas mot kontanter. Det går givetvis utmärkt att sälja sitt paket till hb. Berga Open-paketet är värt ca 1500:- och varje ASPW-paket exakt 3000:-. ASPW spelas sista helgen i mars i år och nästa Berga Open någon gång i höst. Utdelningen av paketen går till så här: Ett ASPW 3k-paket lottas ut, ett ges i bubbelpris till den som åker på nionde plats i turren och Berga Open-paketet ges som semibubbelpris till den som åker på tionde plats. Arrangörerna kan ej vinna ett paket och dessa är Miwu, Chrille "Chrand" A och undertecknad. Frågor? Schysst! Adress och sånt kan du väl dra i ett PM please? Citera
schoolbook Postad 10 Januari , 2012 Rapport Postad 10 Januari , 2012 JohnH har ju redan skrivit det men jag bekräftar att vi båda ansluter till skojsigheterna i bastun. Citera
MikeTime Postad 10 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2012 Schysst! Adress och sånt kan du väl dra i ett PM please? Vi möts ju i Hallsberg på lördagen för gemensam lunch och därefter åker vi i karavan ut till spelhålan. Nemas problemas liksom. Kan lova att du inte blir hjälpt av en adress till mig... JohnH har ju redan skrivit det men jag bekräftar att vi båda ansluter till skojsigheterna i bastun. Kanon. Welcome! Citera
schumme Postad 10 Januari , 2012 Rapport Postad 10 Januari , 2012 Vi möts ju i Hallsberg på lördagen för gemensam lunch och därefter åker vi i karavan ut till spelhålan. Nemas problemas liksom. Kan lova att du inte blir hjälpt av en adress till mig... Så Hallsberg är så pass litet så att om jag frågar Gunilla, 67 på vägen efter ett lunchhak så visar hon mig rätt? Citera
MikeTime Postad 10 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2012 Så Hallsberg är så pass litet så att om jag frågar Gunilla, 67 på vägen efter ett lunchhak så visar hon mig rätt? Absolut. Nä, kommer med namn på stället inom kort. Citera
schumme Postad 10 Januari , 2012 Rapport Postad 10 Januari , 2012 Absolut. Nä, kommer med namn på stället inom kort. Hyvens kille du e Citera
hogge75 Postad 10 Januari , 2012 Rapport Postad 10 Januari , 2012 Jag är gärna med på bastu-eventet Citera
TotalFarsa Postad 10 Januari , 2012 Rapport Postad 10 Januari , 2012 Jag är gärna med på bastu-eventetKan hämta upp dig på vägen, kommer farandes norrifrån nångång på eftermiddan om det är av intresse. Svårighetsgrad: oklart när vi kör på söndag Citera
hogge75 Postad 10 Januari , 2012 Rapport Postad 10 Januari , 2012 Kan hämta upp dig på vägen, kommer farandes norrifrån nångång på eftermiddan om det är av intresse. Svårighetsgrad: oklart när vi kör på söndag Låter kanon Citera
MikeTime Postad 10 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2012 Ok, vi träffas på samma lunchhak som sist. Alltså det kyffet som ligger TILL VÄNSTER OM JÄRNVÄGSSTATIONEN i Hallsberg. Samling från 11:45. Det kommer serveras en tacobuffé med tillhörande dryck (starköl, vin, cider el alkofritt) för endast 129:-. Vi åker gemensamt därifrån vid 13:30. Jag längtar...... ....efter min kropp? Tveksamt om Pinnen kommer. Han flyttar till Norge snart och kanske jobbar över den helgen om hans kärring åker på solsemester med ungarna.Ingen avanmälan ännu, jag bedömer det som 20% chans att han spelar. JohnH har ju redan skrivit det men jag bekräftar att vi båda ansluter till skojsigheterna i bastun. Japp. Jag är gärna med på bastu-eventet Klonk. Kan hämta upp dig på vägen, kommer farandes norrifrån nångång på eftermiddan om det är av intresse. Svårighetsgrad: oklart när vi kör på söndag Då har vi alltså en småfet, kort bonnanärking, en schtekig 08 utan ett uns fett på kroppen och med en röv lika fast som Ally McBeals tuttar, en översmart matematiker, en bullrig och trind, värmländsk jultomtekopia samt en alkoholöverkänslig norrman med väl överdriven ansiktsbehåring. Låter ju knappast som kvinnorna kommer köa för att kunna titta in genom fönstren i bastun. Fler som vill komma? Jarne är 100% på om det är så att Crappy får komma... Citera
TotalFarsa Postad 10 Januari , 2012 Rapport Postad 10 Januari , 2012 Du fyrar väl upp badtunnan också? Citera
okocha Postad 10 Januari , 2012 Rapport Postad 10 Januari , 2012 du kan ta bort mig från reservlistan, drog till asien när jag inte fick plats i berga open. Citera
sandsater Postad 10 Januari , 2012 Rapport Postad 10 Januari , 2012 Jag och ola kommer på fredagen, men det ska du redan känna till Citera
hubbahubba Postad 10 Januari , 2012 Rapport Postad 10 Januari , 2012 Brukar du också göra såna på mage? Hur ska man annars kunna könsbestämma dem? Citera
MikeTime Postad 10 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2012 Jag och ola kommer på fredagen, men det ska du redan känna till Då har vi alltså en småfet, kort bonnanärking, en schtekig 08 utan ett uns fett på kroppen och med en röv lika fast som Ally McBeals tuttar, en översmart matematiker, en bullrig och trind, värmländsk jultomtekopia samt en alkoholöverkänslig norrman med väl överdriven ansiktsbehåring.Dessutom dyker en helkåt minigöteborgare upp tillsammans med nuvarande världsrekordhållaren i decibelsnarkning. FMP. Citera
theadmin Postad 10 Januari , 2012 Rapport Postad 10 Januari , 2012 Damn, det här kommer bli kul! Den här gången överväger jag att prova att faktiskt spela poker, inte bara skela förstrött på korten och riva sönder tusenlappar.. Men å andra sidan, sånt vet man ju sällan i förväg.. Citera
hogge75 Postad 10 Januari , 2012 Rapport Postad 10 Januari , 2012 Då har vi alltså en småfet, kort bonnanärking, en schtekig 08 utan ett uns fett på kroppen och med en röv lika fast som Ally McBeals tuttar, en översmart matematiker, en bullrig och trind, värmländsk jultomtekopia samt en alkoholöverkänslig norrman med väl överdriven ansiktsbehåring.Dessutom dyker en helkåt minigöteborgare upp tillsammans med nuvarande världsrekordhållaren i decibelsnarkning Challenge accepted! Citera
Cyntax Postad 15 Januari , 2012 Rapport Postad 15 Januari , 2012 Jag och Pinnen måste tyvärr passa på denna. Sorry, hoppas ni får kul och må klonken vara med er! Citera
#LOUDmouth# Postad 16 Januari , 2012 Rapport Postad 16 Januari , 2012 Jag och Pinnen måste tyvärr passa på denna.Sorry, hoppas ni får kul och må klonken vara med er! Ahh meh Någon som har plats från Stockholm nordväst åt en lätt förvirrad 08'a? Eller kommer jag bli tvungen att riskera min ändalykt genom att lifta med håriga lastbilspervon? /#LOUDmouth# Citera
schoolbook Postad 16 Januari , 2012 Rapport Postad 16 Januari , 2012 Eftersom jag åker en dag tidigare med JohnH kanske Björnen kan stå till tjänst med en plats om du kan tänka dig södervägen? Citera
Recommended Posts